خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های شاهد کاپور

بهترین فیلم های شاهد کاپور چه هستند؟ شاهد کاپور یکی از بازیگران هندی است که توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

این بازیگر به‌واسطه بازی زیبا و جذبه ظاهری خیلی زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و نام خود را در سینمای هندوستان مطرح کرد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های شاهد کاپور را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم قهرمان واقعی
پوستر فیلم قهرمان واقعی

قهرمان واقعی

Phata Poster Nikhla Hero
کارگردان: Rajkumar Santoshi نویسنده: Rajkumar Santoshi
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Ileana D'CruzIleana D'Cruz
Padmini KolhapurePadmini Kolhapure
Mukesh TiwariMukesh Tiwari
Darshan JariwalaDarshan Jariwala
Saurabh ShuklaSaurabh Shukla

درباره فیلم قهرمان واقعی


قهرمان واقعی (Phata Poster Nikhla Hero) یکی از بهترین فیلم های هندی است که در سال 2013 اکران شد. راجکومار سانتوشی کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده رامش تورانی، رونی اسکریووالا و سیدارت روی کاپور قرار داشت.

فیلم قهرمان واقعی به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم به دلیل داستان سطحی و ضعف فیلم‌نامه انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهد کاپور، لیلینا دی کروز، پادمینی کولاپوری و دارسان جاریوالا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ویشواس راو از یک منطقه کوچک به بمبئی می‌آید تا هنرپیشه شود. روزی او در حین تمرین نقش یک پلیس به شکل تصادفی و در یک عملیات واقعی جان یک گروگان را نجات می‌دهد. پس از چاپ عکس او در روزنامه مادرش که همیشه آرزوی پلیس شدن او را داشته ‌است عکس را می‌بیند و برای دیدن او به بمبئی می‌رود. او برای ناامید نکردن مادرش در حین حضور او نقش یک پلیس را بازی می‌کند و چندین مرتبه با خلافکاران واقعی درگیر می‌شود.




بنر فیلم دل می‌گوید آفرین
پوستر فیلم دل می‌گوید آفرین

دل می‌گوید آفرین

Dil Bole Hadippa
کارگردان: Anurag Singh نویسنده: Aparajita Ghosh Das
سال انتشار:2009محصول: هندوستان
Rani MukerjiRani Mukerji
Shahid KapoorShahid Kapoor
Anupam KherAnupam Kher
Dalip TahilDalip Tahil
Rakhi SawantRakhi Sawant
Sherlyn ChopraSherlyn Chopra

درباره فیلم دل می‌گوید آفرین


دل می‌گوید آفرین (Dil Bole Hadippa!) جزو بهترین فیلم های شاهد کاپور محسوب می‌شود که در سال 2009 اکران شد. آنوراگ سینگ وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده و آپاراجیتا نویسنده این فیلم بودند.

فیلم دل می‌گوید آفرین نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه و عملکرد گروه بازیگری انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهد کاپور، رانی موکرجی، شرلین چوپرا، انوپم کهیر و دالیپ تاهیل اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دختری به اسم ویرا علاقه‌مند به بازی کریکت است اما با توجه به اینکه تیم دختران وجود ندارد خودش را به شکل یک پسر در می‌آورد و وارد تیم پسرها می‌شود. او دلبسته مربی خود می‌شود و اول خودش را به نام خواهر همان بازیکن معرفی می‌کند. اما یکبار لنز از چشمش می‌افتد و حقیقت آشکار می‌شود.




بنر فیلم وقتی همدیگر را دیدیم
پوستر فیلم وقتی همدیگر را دیدیم

وقتی همدیگر را دیدیم

Jab We Met
کارگردان: Imtiaz Ali نویسنده: Imtiaz Ali
سال انتشار:2007محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Tarun AroraTarun Arora
Dara SinghDara Singh
Pavan MalhotraPavan Malhotra
Kiran JunejaKiran Juneja

درباره فیلم وقتی همدیگر را دیدیم


وقتی همدیگر را دیدیم (Jab We Met) فیلمی در ژانر کمدی و عاشقانه است امتیاز علی وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. دیلین مهتا نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم وقتی همدیگر را دیدیم نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و تمجید منتقدان را در پی داشت. این فیلم به دلیل مضامین طنز و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهد کاپور، کارینا کاپور، تارون آرورا، داراسینگ و پاوان ملهوترا اشاره کرد. این فیلم با بودجه 2 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 4 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آدیتیا کاشیاب جوانی افسرده‌ است که بعد از مرگ پدرش در سال گذشته مسئولیت شرکت بزرگ پدرش بردوش او قرار گرفته است و به هیچ وجه خوب عمل نمی‌کند. مادر آدیتیا نیزبامرد دیگری ازدواج کرده که باعت تحقیر آدیتیا می‌شود. زمانی که او پی می‌برد نامزدش با شخص دیگری ازدواج کرده‌ است، با ناراحتی و بدون توجه به مقصد و بدون خرید بلیط سوارقطار می‌شود. او در آنجا دختر سرزنده، شاد و پرحرفی به نام گیت دیلون را می‌بیند.




بنر فیلم طعمه
پوستر فیلم طعمه

طعمه

Shikhar
کارگردان: John Mathew Matthan نویسنده: Abbas Tyrewala
سال انتشار:2005محصول: هندوستان
Ajay DevgnAjay Devgn
Bipasha BasuBipasha Basu
Shahid KapoorShahid Kapoor
Amrita RaoAmrita Rao
Javed SheikhJaved Sheikh
Sushant SinghSushant Singh

درباره فیلم طعمه


طعمه (Shikhar) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های شاهد کاپور قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جان متیو ماتان قرار داشت. لازم به ذکر است که عباس تيروالا در امر نویسندگی متیو ماتان را همراهی کرد.

فیلم طعمه موفق به جلب نظرات مثبت منتقدان نشد و با نمرات پایین آن‌ها روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به اجی دیوگن، شاهد کاپور، بیپاشا باسو، آمریتا رایو، جاوید شیخ، سوشانت سینگ، راجندرانات زوتشی و جان آبراهام اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گاراو گوپتا تاجری است که قصد دارد شهری نو و تفریحی در یک منطقه روستایی بسازد؛ اما فردی به نام سریکانت واردان مانه او می‌شود. واردان در بین مردم با نام استاد شناخته می‌شود. او فردی ثروتمند و پرنفوذ است که درواقع پدر معنوی روستاییان محسوب می‌شود.




بنر فیلم چراغ خاموش متر روشن
پوستر فیلم چراغ خاموش متر روشن

چراغ خاموش متر روشن

Batti Gul Meter Chalu
کارگردان: Shree Narayan Singh نویسنده: Vipul K Rawal , Sidhartha Singh
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Yami GautamYami Gautam
Shraddha KapoorShraddha Kapoor
Divyendu SharmaDivyendu Sharma
Farida JalalFarida Jalal
Sushmita MukherjeeSushmita Mukherjee

درباره فیلم چراغ خاموش متر روشن


چراغ خاموش متر روشن (Batti Gul Meter Chalu) یک فیلم به کارگردانی شری ناریان سینگ است که در سال 2018 اکران شد. ویپول کی راوال وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط سیدهات گاریما نوشته شد.

فیلم چراغ خاموش متر روشن واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و موفق به جلب نظرات مثبت آنان نشد. شاهد کاپور، دیوندو شارما، شرادها کاپور، یامی گوتام، فریده جلال، سوشمیتا موکرجی، سمیر سونی و سوپریا پیلگانکار ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح: زندگی سه دوست به دلیل گرانی قبض برق که منجر به یک درام دادگاهی و بیداری اجتماعی می‌شود، چرخشی غم انگیز دارد.




بنر فیلم رنگون
پوستر فیلم رنگون

رنگون

Rangoon
کارگردان: Vishal Bhardwaj نویسنده: Sabrina Dhawan , Matthew Robbins , Vishal Bhardwaj
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Saif Ali KhanSaif Ali Khan
Shahid KapoorShahid Kapoor
Kangana RanautKangana Ranaut
Richard McCabeRichard McCabe
Alex AveryAlex Avery
Amruta KhanvilkarAmruta Khanvilkar

درباره فیلم رنگون


رنگون (Rangoon) یک فیلم در ژانر جنگی و درام است که در سال 2017 اکران شد. ویشال بهاردواج به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشت. متیو رابینز و سابرینا داوان در امر نویسندگی بهاردواج را همراهی کردند.

فیلم رنگون نظرات منفی منتقدان را پس از اکران به همراه داشت و نتواست مورد توجه مخاطبان نیز قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سیف علی خان، شاهد کاپور و کانگانا رانوت اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جولیا با اصرار بیلیموریا، معشوق خود، برای اجرای برنامه برای سربازان در جنگ جهانی دوم به مرز هند و برمه سفر می‌کند. او خیلی زود خود را عاشق جمادر مالک، سرباز آنجا می‌بیند.




بنر فیلم حیدر
پوستر فیلم حیدر

حیدر

Haider
کارگردان: Vishal Bhardwaj نویسنده: William Shakespeare , Vishal Bhardwaj , Basharat Peer
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
TabuTabu
Shraddha KapoorShraddha Kapoor
Kay Kay MenonKay Kay Menon
Irrfan KhanIrrfan Khan
Narendra JhaNarendra Jha

درباره فیلم حیدر


حیدر (Haider‎) یکی از بهترین فیلم های جهان است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم های شاهد کاپور قرار بگیرد. ویشال بهارداوج کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم بود. سیدارت روی کاپور در امر تهیه‌کنندگی و بشارت پیر در امر نویسندگی کاپور را همراهی کردند.

فیلم حیدر با استقبال منتقدان مواجه شد و توانست نمرات بسیار خوبی از سوی آن‌ها دریافت کند. شاهد کاپور، شرادها کاپور، تابو و عرفان خان ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مرد جوانی بعد از ناپدیدشدن پدرش به کشمیر بازمی‌گردد و به سراغ عمویش می‌رود؛ کسی که در ناپدید شدن پدرش دست داشته ‌است.




بنر فیلم آر..راجکومار
پوستر فیلم آر..راجکومار

آر..راجکومار

R... Rajkumar
کارگردان: Prabhu Deva نویسنده: Prabhu Deva , Sunil Kumar Agrawal , Ravi S. Sundaram
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Sonakshi SinhaSonakshi Sinha
Mukul DevMukul Dev
Ashish VidhyarthiAshish Vidhyarthi
Sonu SoodSonu Sood
AsraniAsrani

درباره فیلم آر..راجکومار


آر...راجکومار (R... Rajkumar) فیلمی در ژانر اکشن و کمدی است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده پرابو دوا قرار داشت. ویکی راجانی و سونیل لولا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم آر...راجکومار نمرات بسیار پایینی دریافت و با نظرات منفی منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهد کاپور، سوناکشی سینها، سنو سود، اشیش ویدیارتی، آسرانی، موکول دو و پونم جهاور اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جوانی بی‌هدف شروع به کار برای بارون مواد مخدر می‌کند و مأموریت او کشتن یک رقیب است.




بنر فیلم موسم
پوستر فیلم موسم

موسم

Mausam
کارگردان: Pankaj Kapur نویسنده: Pankaj Kapur , Carl Austin
سال انتشار:2011محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Sonam KapoorSonam Kapoor
Anupam KherAnupam Kher
Supriya PathakSupriya Pathak
Aditi SharmaAditi Sharma
Manoj PahwaManoj Pahwa

درباره فیلم موسم


موسم (Mausam) یکی دیگر از بهترین فیلم های شاهد کاپور به شمار می‌آید که در سال 2011 اکران شد. پانکاج کاپور وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. مادو مانتنا و شیتال وینود تهیه‎کنندگان این فیلم بودند.

فیلم موسم موفق به جلب دیدگاه‌های مثبت منتقدان نشد و به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و روند داستانی کسل‌کننده مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهد کاپور، سونام کاپور، شایان منشی و آدیتی شارما اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جنگ، درگیری‌های مذهبی و سوتفاهم‌ها موانع مختلفی را برای آیین‌های مختلف ایجاد می‌کند.




بنر فیلم ما همدیگر را خواهیم دید
پوستر فیلم ما همدیگر را خواهیم دید

ما همدیگر را خواهیم دید

Milenge Milenge
کارگردان: Satish Kaushik نویسنده:
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Shahid KapoorShahid Kapoor
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Aarti ChabriaAarti Chabria
Kishori ShahaneKishori Shahane
Kirron KherKirron Kher
Delnaaz IraniDelnaaz Irani

درباره فیلم ما همدیگر را خواهیم دید


ما همدیگر را خواهیم دید (Milenge Milenge) یک فیلم به کارگردانی ساتیش کایشیک است که در سال 2010 اکران شد. شیراز احمد وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. بونی کاپور و سوریندر کاپور تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ما همدیگر را خواهیم دید به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نظرات منفی آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهد کاپور، کارینا کاپور، آرتی چهابریا، کیرون کهیر، سرفراز خان، دلناز ایرانی، ساتیش شاه، هیمانی شیوپوری و ساتیش کایشیک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: به امید اینکه سرنوشت دوباره آن‌ها را متحد کند، یک زن و شوهر که در آستانه ازدواج هستند، سعی در کنکاش یکدیگر دارند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های شاهد کاپور

عکس پروفایل

شما