خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های ماهش بابو

بهترین فیلم های ماهش بابو چه هستند؟ ماهش بابو یکی از بازیگرانی محبوب هندوستان است که در سال 1975 متولد شد.

این بازیگر طرفداران زیادی در هندوستان دارد و با بازی‌های زیبای خود توانسته به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران بالیوود لقب بگیرد.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های ماهش بابو را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم نانی
پوستر فیلم نانی

نانی

Naani
کارگردان: Raghavendra K. Gollahalli نویسنده:
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Manish AryaManish Arya
Priyanka RaoPriyanka Rao
Baby SuhasiniBaby Suhasini
SuhasiniSuhasini
Jai JagdeeshJai Jagdeesh
Ramesh BhatRamesh Bhat

درباره فیلم نانی


نانی (Naani) یکی از بهترین فیلم های هندی است که در سال 2004 اکران شد و وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده اس. جی سوریاه قرار داشت. منجولا قتاماننی نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم نانی نمرات خوبی دریافت نکرد و با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و کارگردانی انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ماهش بابو، آمیشا پاتل، دیوایانی، راغوواران، نثار، کوتا سرینیواسا راو، رامیا کریشنان، آنجلا زواری و کیران راتود اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نائانی یک پسر 8 ساله است که اقدام به خودکشی می‌کند؛ اما توسط دانشمندی نجات می‌یابد که با اختراعش زندگی او را کاملا تغییر می‌دهد. پسر اصلا فکرش را نمی‌کرد زندگش‌اش تا این حد تغییر کند و او بیاموزد که چگونه یک پسر، عاشق و پدر خوب باشد.




بنر فیلم جان سخت
پوستر فیلم جان سخت

جان سخت

Sarileru Neekevvaru
کارگردان: Anil Ravipudi نویسنده: Anil Ravipudi
سال انتشار:2020محصول: هندوستان
Mahesh BabuMahesh Babu
VijayashantiVijayashanti
Rashmika MandannaRashmika Mandanna
Prakash RajPrakash Raj
Sangeetha KrishSangeetha Krish
Rajendra PrasadRajendra Prasad

درباره فیلم جان سخت


جان سخت (Sarileru Neekevvaru) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آنیل راویپودی است که در سال 2020 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط رمبرهامم سانکارا نوشته شد.

فیلم جان سخت نمرات چندان خوبی دریافت نکرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ماهش بابو، راشمیکا ماندانا، ویجایاشانتی، پراکاش راج، راجندرا پراساد و تمنا باتیا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک سرگرد ارتش سرسخت در مأموریتی برای در امان نگه داشتن کشور از تهدیدات خارجی در کورنول مستقر شده است.




بنر فیلم عنکبوت
پوستر فیلم عنکبوت

عنکبوت

Spyder
کارگردان: A.R. Murugadoss نویسنده:
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Mahesh BabuMahesh Babu
Rakul Preet SinghRakul Preet Singh
S. J. SuryaS. J. Surya
Bharath SrinivasanBharath Srinivasan
Balaji PatturajBalaji Patturaj
Nagineedu VellankiNagineedu Vellanki

درباره فیلم عنکبوت


عنکبوت (Spyder) یکی از بهترین فیلم های ماهش بابو محسوب می‌شود که ای‌آر موروگادوس کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده آن بود. لازم به ذکر است که پراچوری برادرز در امر تهیه‌کنندگی موروگادوس را همراهی کرد.

فیلم عنکبوت نمرات متوسطی دریافت کرد و نظرات مختلف منتقدان را به همراه داشت. ماهش بابو، راکول پریت سینگ، اس. جی سوریا و باهارات ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک افسر اطلاعات تلاش می‌کند تا شهر را از دست یک قاتل سریالی روان پریش نجات دهد که مردم را فقط برای شنیدن صدای گریه آن‌ها می‎کشد.




بنر فیلم مرد ثروتمند
پوستر فیلم مرد ثروتمند

مرد ثروتمند

Srimanthudu
کارگردان: Koratala Siva نویسنده: Koratala Siva
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Mahesh BabuMahesh Babu
Shruti HaasanShruti Haasan
Jagapati BabuJagapati Babu
Rajendra PrasadRajendra Prasad
SukanyaSukanya
AliAli

درباره فیلم مرد ثروتمند


مرد ثروتمند (Srimanthudu) یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که در سال 2015 اکران شد. کوراتلا سیوا کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وای. ناوین، راوی شانکار و سی. وی. موهان وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم مرد ثروتمند نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و توانست با تحسین گسترده منتقدان روبه‌رو شود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ماهش بابو، شروتی حسن، جاگاپاتی ببو، راجندرا پراساد، موکش ریشی و تجاسوی مادیوادا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هرشا، یک میلیونر است که همه‌چیز دارد؛ اما او احساس می‌کند هنوز یک چیز در زندگی او وجود ندارد.




بنر فیلم من بارات
پوستر فیلم من بارات

من بارات

Bharat Ane Nenu
کارگردان: Koratala Siva نویسنده: Koratala Siva
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Mahesh BabuMahesh Babu
Kiara AdvaniKiara Advani
Prakash RajPrakash Raj
R. SarathkumarR. Sarathkumar
AamaniAamani
DevarajDevaraj

درباره فیلم من بارات


من بارات (Bharat Ane Nenu) جزو بهترین فیلم های ماهش بابو محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کوراتالا سیوا داشت. دی. وی. وی. دانایا تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم من بارات توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و داستان جذاب مورد تحسین قرار بگیرد. ماهش بابو، کیارا ادوانی، پراکاش راج، آر.ساراتکومار، آمانی، دواراج، پوسانی کریشنا مورالی، پی. راوی شانکار، رائو رامش و براماجی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پسری که در کودکی به آمریکا مهاجرت کرده جهت برآورده کردن قولی که به مادرش داده است، به هند بازمی‌گردد و تلاش می‌کند.




بنر فیلم یک
پوستر فیلم یک

یک

Okkadu
کارگردان: Gunasekhar نویسنده: Gunasekhar
سال انتشار:2003محصول: هندوستان
Mahesh BabuMahesh Babu
Prakash RajPrakash Raj
Bhumika ChawlaBhumika Chawla
Mukesh RishiMukesh Rishi
GeethaGeetha
ChandramohanChandramohan

درباره فیلم یک


یک (Okkadu) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی گوناشکار است که در سال 2003 اکران شد. ام. اس. راجو وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم یک نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و در زمینه‌های داستان، فیلم‌نامه و عملکرد گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ماهش بابو، بومیکا چاولا، پراکاش راج، موکش ریشی و تلنگانا شکونتلا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است:یک بازیکن کبدی، زن جوانی را از ازدواج ناخواسته نجات داده و در خانه‌اش پنهان می‌کند.




بنر فیلم حقیقت
پوستر فیلم حقیقت

حقیقت

Nijam
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:2003محصول: هندوستان

درباره فیلم حقیقت


حقیقیت (Nijam) یک فیلم به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی تیجا است که در سال 2003 اکران شد. این فیلم حدود 1.4 میلیون دلار فروش کرد.

فیلم حقیقت نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست با استقبال منتقدان مواجه شود. ازجمله بازیگرانی که در فیلم حقیقت به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ماهش بابو، راکشیتا، گوپیچاند، راسی و دوانداس کاناکالا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: مرد جوانی توسط مادرش به روشی هدایت می‌شود تا انتقام پدرش را از عاملانی بگیرد كه او را به دروغ كشته‌اند.




بنر فیلم او
پوستر فیلم او

او

Athadu
کارگردان: Trivikram Srinivas نویسنده: Trivikram Srinivas
سال انتشار:2005محصول: هندوستان
Mahesh BabuMahesh Babu
Trisha KrishnanTrisha Krishnan
Sonu SoodSonu Sood
Prakash RajPrakash Raj
NassarNassar
Kota Srinivasa RaoKota Srinivasa Rao

درباره فیلم او


او (Athadu) جزو بهترین فیلم های ماهش بابو به شمار می‌آید که در سال 2005 به نمایش درآمد. تریویکرام سرینیواس وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. دی. کیشوره و ام. رم موهان تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم او پس از اکران توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و نمرات بالایی دریافت کند. ماهش بابو، تریشا، سنو سود، کوتا سیریوانسا رائو، سایاجی شینده، نثار و پراکاش راج ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فرد مسلحی برای استخدام در نظر گرفته شده است و برای کشتن آماده است. او هویت یک مرد کشته را دزدیده و از پلیس مخفی می‌شود.




بنر فیلم سرباز
پوستر فیلم سرباز

سرباز

Sainikudu
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:2006محصول: هندوستان

درباره فیلم سرباز


سرباز (Sainikudu) یک فیلم در ژانر اکشن و پلیسی است که گوناشکار وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. آشوینی دات و سی. سواپنا دات تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم سرباز پس از اکران مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و نتوانست تحسین آن‌ها را به همراه داشته باشد. ماهش بابو، تریشا، عرفان خان، پراکاش راج و تلنگانا شکونتلا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سیدهارت و دوستانش روستایی در وارانگال را از سیلاب شدید نجات دادند. سیدهارت متقاعد شده است كه گوت بسته کمکی را به منطقه سیل‌زده منتقل خواهد كرد. اما همه‌چیز جور دیگری پیش می‌رود.




بنر فیلم من تنها هستم
پوستر فیلم من تنها هستم

من تنها هستم

1: Nenokkadine
کارگردان: Sukumar نویسنده: Sukumar
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Mahesh BabuMahesh Babu
Kriti SanonKriti Sanon
NassarNassar
Anu HasanAnu Hasan
Kelly DorjiKelly Dorji
Sayaji ShindeSayaji Shinde

درباره فیلم من تنها هستم


من تنها هستم (1: Nenokkadine) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی سوکمار است که یکی از بهترین فیلم های ماهش بابو به شمار می‌آید. لازم به ذکر است که جاککا هاریپراساد در امر نویسندگی ماهش بابو را همراهی کرد. رام آخانتا، گوپیچند آخانتا و آنیل سانکارا وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم من تنها هستم مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و موفق نمرات بالایی از جانب آن‌ها دریافت کرد. این فیلم به دلیل داستان تاثیرگذار، بازی محشر گروه بازیگری و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ماهش بابو، کریتی سانون، نثار و کلی دروجی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک ستاره راک برای انتقام گرفتن از مرگ والدینش باید بر مهارهای روانشناختی خود غلبه کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های ماهش بابو

عکس پروفایل

شما