خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های ریتیک روشن

بهترین فیلم های ریتیک روشن چه هستند؟ ریتیک روشن یکی از بهترین و خوشتیپ‌ترین بازیگران بالیوود است که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.

ریتیک روشن با بازی فوق‌العاده خود به محبوبیت بالایی دست یافت و موفق شد نام خود را به شکل جهانی مطرح کند.

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های ریتیک روشن را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین
پوستر فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین

گاهی خوشحال گاهی غمگین

Kabhi Khushi Kabhie Gham
کارگردان: Karan Johar نویسنده: Sheena Parikh
سال انتشار:2001محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Jaya BachchanJaya Bachchan
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
هريثيك روشانهريثيك روشان
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan

درباره فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین


گاهی خوشی گاهی غم (Kabhi Khushi Kabhie Gham) یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که در سال 2001 اکران شد. کاران جوهر به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. یاش جوهر نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

این فیلم با تحسین بزرگ منتقدان مواجه شد و مورد استقبال آنان قرار گرفت. این فیلم که با بودجه تولید 5.6 میلیون دلاری ساخته شده بود،‌ حدود 29 میلیون دلار فروخت. شاهرخ خان، کاجول، آمیتاب باچان، جایا باچان، هرتیک روشن و کارینا کاپور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: روهان ریچاند پسر یک تاجر پولدار به اسم یاش وردهن ریچاند وناندینی است. وی برادری دارد که 10 سال قبل خانه را به علت نامشخصی ترک کرده و دیگر بازنگشته است. روهان از مادربزرگ‌هایش درخواست می‌کند که حقیقت را بگویند. آن‌ها تعریف می‌کنند که برادر او، راهول سال‌ها قبل عاشق دختری به اسم آنجلی شرما شده اما پدرش او را قبول نکرده و از خانواده طرد کرده ‌است.




بنر فیلم تپه مردگان
پوستر فیلم تپه مردگان

تپه مردگان

Mohenjo Daro
کارگردان: Ashutosh Gowariker نویسنده: Ashutosh Gowariker
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Pooja HegdePooja Hegde
Kabir BediKabir Bedi
Arunoday SinghArunoday Singh
Kishori ShahaneKishori Shahane
Casey FrankCasey Frank

درباره فیلم تپه مردگان


تپه مردگان (Mohenjo Daro) یکی از بهترین فیلم های ریتیک روشن محسوب می‌شود که در سال 2016 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده آشوتوش گواریکر قرار داشت. پرتی مامگاین نیز در امر نویسندگی گواریکر را همراهی کرد. سیدارت روی کاپور و سونیتا گواریکر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم تپه مردگان نمرات خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد و با نمرات پایینی آن‌ها روبه‌رو شد. این فیلم به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و شخصیت‌پردازی‌ها نه چندان خوب مورد انتقاد قرار گرفت. ریتک روشن، پوجا هگده و کبیر بدی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سرمان کشاورزی است که تصمیم دارد برای تجارت به موهنجو دارو برود. در آنجا او دختر کائن معبد را که چانی نام دارد نجات می‌دهد. چانی دختری زیبا و فهمیده ‌است که سرمان با دیدن او عاشقش می‌شود و توجه او را جلب می‌کند. اما می‌فهمد که چانی یک ازدواج اجباری با پسر رئیس بدجنس موهنجو دارو دارد و چانی هم به او علاقه‌مند می‌شود.




بنر فیلم کریش 3
پوستر فیلم کریش 3

کریش 3

Krrish 3
کارگردان: Rakesh Roshan نویسنده: Robin Bhatt , Honey Irani , Rakesh Roshan , Irfan Kamal , Akarsh Khurana
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Vivek OberoiVivek Oberoi
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Kangana RanautKangana Ranaut
Arif ZakariaArif Zakaria
Asif BasraAsif Basra

درباره فیلم کریش 3


کریش 3 (Krrish 3‎) یک فیلم در ژانر علمی تخیلی و ابرقهرمانی است که در سال 2013 اکران شد و وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده راکیش روشن قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط هانی ایرانی و رابین بهات نوشته شد.

فیلم کریش 3 نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به هریتک روشن، پریانکا چوپرا، کانگانا رانوت و ویوک اوبروی اشاره کرد.

این فیلم فروش بالایی در گیشه داشت و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. فیلم کریش 3 که با بودجه 20 میلیون دلاری ساختته شده بود، حدود 50 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم کریش 3 بدین شرح است: پس از شکست دکتر سیدهان آریا و نجات پدرش از چنگ او، کریش به مبارزات خود علیه ظلم و بدی ادامه می‌دهد و جان مظلومین و بی‌گناهان را نجات می‌دهد. اکنون که کریش زندگی زناشویی خوبی را با همسر خود پریا تجربه می‌کند. ناگاه در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ یک ویروس ناشناخته در نامبیا جان هزاران نفر را می‌گیرد. این ویروس را یک دانشمند نابغه و فلج به اسم کال ساخته است. کال همچنین با ترکیب دی ان ای انسان و جانوران موجوداتی عجیب و وفادار به خودش خلق کرده ‌است.




بنر فیلم زندگی روز به روزه
پوستر فیلم زندگی روز به روزه

زندگی روز به روزه

Zindagi Na Milegi Dobara
کارگردان: Zoya Akhtar نویسنده: Zoya Akhtar , Reema Kagti
سال انتشار:2011محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Farhan AkhtarFarhan Akhtar
Abhay DeolAbhay Deol
Katrina KaifKatrina Kaif
Kalki KoechlinKalki Koechlin
Naseeruddin ShahNaseeruddin Shah

درباره فیلم زندگی روز به روزه


زندگی روز به روزه (Zindagi Na Milegi Dobara) یک فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زویا اختر است که در سال 2011 اکران شد. ریتش سیت هوانی در امر تهیه‌کنندگی و ریما کاگتی در امر نویسندگی به اختر کمک کردند.

فیلم زندگی روز به روزه نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشت. منتقدان از این فیلم به دلیل داستان جذاب و عملکرد درخشان گروه بازیگری تحسین کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هریتک روشن، کاترینا کایف، فرهان اختر، کالکی کوچلین و آبهای دئول اشاره کردند.

این فیلم توانست توجه مخاطبان زیادی به سمت خود جلب کند و مورد استقبال آنان قرار بگیرد. فیلم زندگی روز به روزه با بودجه 8.4 میلیون دلاری خود، حدود 21 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: آرجون، کبیر و عمران که از زمان دانشکده با هم قرار گذاشته بودند به مسافرت بروند، سرانجام پس از سال‌ها برای انجام آن به اسپانیا می‌روند. آنان با هم قرار گذاشته بودند که در این سفر هر کدام ورزشی ماجراجویانه را پیشنهاد کنند و همگی آن را انجام دهند. آرجون به شدت در کار خود غرق شده و تمام فکرش پول درآوردن است.




بنر فیلم بادبادک‌ها
پوستر فیلم بادبادک‌ها

بادبادک‌ها

Kites
کارگردان: Anurag Basu نویسنده: Robin Bhatt , Anurag Basu , Akarsh Khurana
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Bárbara MoriBárbara Mori
Kabir BediKabir Bedi
Kangana RanautKangana Ranaut
Nicholas BrownNicholas Brown
Steven Michael QuezadaSteven Michael Quezada

درباره فیلم بادبادک‌ها


بادبادک‌ها (Kites) یکی از بهترین فیلم های ریتیک روشن است که در سال 2010 اکران شد. آنوراگ باسو وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. راکیش روشن تهیه‌کننده و نویسنده فیلم بادبادک‌ها بود.

بادبادک‌ها نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نتوانست تحسین آنان را به همراه داشته باشد. این فیلم در گیشه شکست خورد و نتوانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. این فیلم که با بودجه 17 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 10 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریتیک روشن، باربارا موری، کانگانا رانوت و کبیر بدی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم بادبادک‌ها بدین شرح است: جوانی به اسم جی سینگانا در جستجوی پول است و به دلیل داشتن گرین کارت قصد ازدواج دارد. او با دختران زیادی رابطه برقرار می‌کند اما به ناگاه در این بین با دختری مکزیکی به اسم ناتاشا آشنا می‌شود و آن‌ها پس از مدتی برای تأمین مخارج به ناچار به خلافکاری روی می‌آورند و همین آشنایی سبب می‌شود تا عشق بین آن‌ها بعد از مدتی شروع شود.




بنر فیلم درخواست
پوستر فیلم درخواست

درخواست

Guzaarish
کارگردان: Sanjay Leela Bhansali نویسنده: Sanjay Leela Bhansali , Bhavani Iyer , Vibhu Puri , Rutvik Oza
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Shernaz PatelShernaz Patel
Aditya Roy KapurAditya Roy Kapur
Swara BhaskarSwara Bhaskar
Suhel SethSuhel Seth

درباره فیلم درخواست


درخواست (Guzaarish) یک فیلم به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سانجای لیلا بانسالی است که در سال 2010 اکران شد. باوانی لی یر نیز در امر نویسندگی بانسالی را همراهی کرد.

فیلم درخواست استقبال نسبی منتقدان را به همراه داشت و در زمینه‌های بازیگری و داستان مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریتیک روشن، آیشواریا رای، آدیتیا روی کاپور و شرناز پاتل اشاره کرد. فیلم درخواست که با بودجه 11 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 14 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: اتان مسکرناس شعبده بازی مشهور بوده ‌است که به خاطر حسادت دشمنانش، در هنگام اجرای نمایش از ارتفاع سقوط کرده و فلج می‌شود. اکنون و بعد از 14 سال معلولیت وی دیگر تحمل ادامه دادن به این نوع زندگی را ندارد و از دادگاه در خواست اوتانازی، یعنی مرگ آسان را داده ‌است.




بنر فیلم من دیوانه عشق هستم
پوستر فیلم من دیوانه عشق هستم

من دیوانه عشق هستم

I'm Crazy About Love
کارگردان: Sooraj Barjatya نویسنده:
سال انتشار:2003محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Abhishek BachchanAbhishek Bachchan
Himani ShivpuriHimani Shivpuri
Johnny LeverJohnny Lever
Pankaj KapurPankaj Kapur

درباره فیلم من دیوانه عشق هستم


من دیوانه هستم (Main Prem Ki Diwani Hoon) یکی از بهترین فیلم های هندی است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده سورج بارجاتیا قرار داشت. سوبود گوش در امر نویسندگی بارجاتیا را همراهی کرد. آجیت کومار بارجاتیا، کمال کومار بارجاتیا و راج کومار بارجاتیا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

من دیوانه هستم نظرات منفی منتقدان را به سمت خود جلب کرد و با واکنش‌های منفی آنان روبه‌رو شد. ریتیک روشن، آبیشک باچان، کارینا کاپور، پانکاج کاپور، هیمانی شیوپوری، ریما لاگو، طناز ایرانی، فریده جلال، جانی لور و جاوید جعفری ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم من دیوانه عشق هستم بدین شرح است: سانجانا دختری شاد و فارغ از دنیای مردانه است. داستان از جایی آغاز می‌شود که قرار است پریم رئیس شرکت خواهرش که هرگز ندیده به خانه آن‌ها بیاید و مادر سانجانا اصرار دارد که سانجانا با او ازدواج کند زیرا که او بسیار ثروتمند است.




بنر فیلم کریش
پوستر فیلم کریش

کریش

Krrish
کارگردان: Rakesh Roshan نویسنده: Robin Bhatt , Honey Irani , Sachin Bhowmick , Rakesh Roshan , Akarsh Khurana
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Naseeruddin ShahNaseeruddin Shah
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
RekhaRekha
Sharat SaxenaSharat Saxena
Puneet IssarPuneet Issar

درباره فیلم کریش


کریش (Krrish‎) یک فیلم به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی راکش روشن است که در سال 2006 اکران شد. ساچین بوهایمیک، آکاش خورانا، هانی ایرانی و رابین بات در امر نویسندگی روشن را همراهی کردند.

کریش موفق نشد مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان از این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد کردند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ریتیک روشن، پریانکا چوپرا، رخا، نصیرالدین شاه، شارات ساکسنا و پریتی زینتا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کریشنا مهرا بعد از مرگ پدر و مادرش همراه با مادربزرگش در یک منطقه دورافتاده ولی زیبا و کوهستانی زندگی می‌کند. روهیت مهرا 20 سال قبل مرده‌ است. کریشنا تنها است و سرگرمی خاصی ندارد تا اینکه گروهی توریست به آن منطقه می‌آیند. در هنگام فرود چتر یکی از این گردشگرها که پریا نام دارد دچار مشکل می‌شود و کریشنا او را نجات می‌دهد. پریا در آن جا پی به قدرت خارق‌العاده و فرا انسانی کریشنا می‌برد.




بنر فیلم موج 2
پوستر فیلم موج 2

موج 2

Dhoom 2
کارگردان: Sanjay Gadhvi نویسنده: Vijay Krishna Acharya
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Abhishek BachchanAbhishek Bachchan
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Uday ChopraUday Chopra
Bipasha BasuBipasha Basu
Rimi SenRimi Sen

درباره فیلم موج 2


موج 2 (Dhoom ۲‎) جزو بهترین فیلم های ریتیک روشن به شمار می‌آید که در سال 2006 اکران شد. سانجی گادوی کارگردان این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آدیتیا چوپرا و نویسندگی آن برعهده ویجی کریشنا آچاریا قرار داشت.

فیلم موج 2 نتوانست پس از اکران استقبال منتقدان را برانگیزد و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشته باشد. این فیلم در زمینه‌های روند داستان و شخصیت‌پردازی‌های انتقاد منتقدان را به همراه داشت. ریتیک روشن، آیشواریا رای، آبیشک باچان، بیپاشا باسو و ریمی سن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در قطاری که تاج ملکه انگلیس قرار دارد سروکله یک دزد حرفه‌ای به اسم آقای ای پیدا می‌شود و تاج را به سرقت می‌برد. جی دیکشیت و علی‌اکبر به کمک شونالی بوز تلاش می‌کنند آقای ای را دستگیر کنند. ولی آقای ای با زیرکی از دست آن‌ها می‌گریزد. شونالی پس از فرار آقای ای تصمیم برگشت به کشور خودش را می‌گیرد؛ ولی پی می‌برد که آقای ای تصمیم به دزدی شمشیری طلا می‌کند که در آنجا با دزدی دیگر آشنا می‌شود.




بنر فیلم یکی پیدا شد
پوستر فیلم یکی پیدا شد

یکی پیدا شد

Koi... Mil Gaya
کارگردان: Rakesh Roshan نویسنده: Robin Bhatt , Honey Irani , Sachin Bhowmick , Rakesh Roshan
سال انتشار:2003محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Preity ZintaPreity Zinta
RekhaRekha
Prem ChopraPrem Chopra
Johnny LeverJohnny Lever
Mukesh RishiMukesh Rishi

درباره فیلم یکی پیدا شد


یکی پیدا شد (Koi... Mil Gaya) فیلمی در ژانر علمی تخیلی است که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده راکیش روشن قرار داشت. ساچین بوهایمیک، هانی ایرانی و رابین بات در امر نویسندگی روشن را همراهی کردند.

فیلم یکی پیدا شد نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و به دلیل بازی بازیگران و داستان منحصربه‌فرد مورد تحسین قرار گرفت. ریکا، ریتیک روشن، پریتی زینتا، راجت بیدی، جانی لور، پریم چوپرا، موکش ریشی، بینا بانرجی، راکیش روشن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم فروشی خوبی در باکس‌آفیس داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم یکی پیدا شد که با بودجه 4.9 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 12 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم یکی پیدا شد بدین شرح است: روهیت مهرا یک پسر عقب افتاده و مبتلا به اوتیسم است و با آن که بسیار بزرگ شده ‌است اما هر سال در کلاس هفتم رفوزه می‌شود. مدیران مدرسه قصد دارند او را اخراج کنند؛ اما به اصرار مادرش قبول می‌کنند او یک سال دیگر در مدرسه درس بخواند. روزی یک دختر به اسم نیشا از روهیت و همکلاسی‌های او آدرس محلی را می‌پرسد ولی آن‌ها او را سرکار می‌گذارند و به جای اشتباهی می‌برند.




بنر فیلم با من دوست میشی؟
پوستر فیلم با من دوست میشی؟

با من دوست میشی؟

Mujhse Dosti Karoge
کارگردان: Kunal Kohli نویسنده:
سال انتشار:2002محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Rani MukerjiRani Mukerji
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Satish ShahSatish Shah
Himani ShivpuriHimani Shivpuri
Kiran KumarKiran Kumar

درباره فیلم با من دوست میشی؟


با من دوست میشی؟ (Mujhse Dosti Karoge!) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کونال کوهلی است که در سال 2002 اکران شد. آدیتا چوپرا در امر نویسندگی به کوهلی کمک کردند. یاش چوپرا و آدیتا چوپرا تهیه‎کنندگان این فیلم بودند.

با من دوست میشی؟ نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و در جلب نظرات مثبت آنان موفق ظاهر نشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریتیک روشن، کارینا کاپور و رانی موکرجی اشاره کرد. این فیلم که با بودجه 1.7 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 4.7 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: خانواده راج قصد مهاجرت به انگلستان را دارند. راج که کودکی دبستانی است با تینا دختری که از همان زمان به او علاقه‌مند است قرار می‌گذارد که از انگلستان برایش ایمیل بفرستد؛ اما چون تینا در خانه کامپیوتر نداشت، دوست مشترکشان پوجا پیشنهاد می‌دهد که تینا از کامپیوتر او استفاده کند. چند روز بعد اولین ایمیل را پوجا از لندن دریافت می‌کند. اما تینا بی علاقگی‌اش را به جواب دادن به راج را ابراز می‌کند؛ بنابراین پوجا به جای او جواب نامه می‌دهد اما در لحظه آخر اسم خودش را از نامه پاک می‌کند.




بنر فیلم خاطرات
پوستر فیلم خاطرات

خاطرات

Yaadein
کارگردان: Subhash Ghai نویسنده: Subhash Ghai , Aatish Kapadia , Anuradha Tiwari
سال انتشار:2001محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Jackie ShroffJackie Shroff
Rati AgnihotriRati Agnihotri
Amrish PuriAmrish Puri
Kiran RathodKiran Rathod

درباره فیلم خاطرات


خاطرات (Yaadein) یکی دیگر از بهترین فیلم های ریتیک روشن به شمار می‌آید که در سال 2001 اکران شد. سوبهاش گای کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. آنوراده تیواری و آاتیش کاپادیا در امر نویسندگی گای را همراهی کردند.

فیلم خاطرات با عدم استقبال منتقدان مواجه شد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. منتقدان نسبت به روند داستانی و شخصیت‌پردازی‌های این فیلم انتقاد داشتند. جکی شروف، هریتک روشن، کارینا کاپور و آمریش پاری ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم خاطرات به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راج مردی بسیار شاد و معتقد به عشق است که همسرش را طی یک تصادف از دست داده و با سه دخترش در لندن به عنوان پیشکار یک خانواده ثروتمند زندگی می‌کند. او و رئیسش رابطه دوستی قدیمی دارند اما پسر رئیسش رونیت بیشتر از پدر و مادر خودش راج و همسرش را دوست دارد. داستان از جایی آغاز می‌شود که راج تصمیم به بازگشت می‌گیرد و رونیت که صاحب یک وبسایت همسریابی است با او به هندوستان بازمی‌گردد.




بنر فیلم جودها اکبر
پوستر فیلم جودها اکبر

جودها اکبر

Jodhaa Akbar
کارگردان: Ashutosh Gowariker نویسنده: Ashutosh Gowariker , Haidar Ali
سال انتشار:2008محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Sonu SoodSonu Sood
Kulbhushan KharbandaKulbhushan Kharbanda
Suhasini MulaySuhasini Mulay
Raza MuradRaza Murad

درباره فیلم جودها اکبر


جودها اکبر (Jodhaa Akbar) یکی از فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آشوتوش گواریکر است که در سال 2008 اکران شد. رونی اسکروالا در امر تهیه‌کنندگی و حیدر علی در امر نویسندگی گواریکر را همراهی کردند.

فیلم جودها اکبر نمرات خوبی دریافت کرد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فیلم فروش بالایی در گیشه داشت؛ فیلم جودها اکبر که با بودجه 5.6 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 16 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریتیک روشن، آیشواریا رای، سنو سود، کولبوشان کارباندا و ایلا آرون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان راجع‌به جلاالدین محمد اکبر شاه امپراتور گورکانی هندوستان و رابطه عاشقانه‌اش با جودها شاهزاده راجپوتی است.




بنر فیلم بنگ بنگ
پوستر فیلم بنگ بنگ

بنگ بنگ

Bang Bang!
کارگردان: Siddharth Anand نویسنده: Abbas Tyrewala , Sujoy Ghosh , Suresh Nair
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Hrithik RoshanHrithik Roshan
Katrina KaifKatrina Kaif
Danny DenzongpaDanny Denzongpa
Javed JaffreyJaved Jaffrey
Jimmy ShergillJimmy Shergill
Ron SmoorenburgRon Smoorenburg

درباره فیلم بنگ بنگ


بنگ بنگ (Bang Bang!) جزو بهترین فیلم های ریتیک روشن محسوب می‌شود که وظیفه کارگردانی آن برعهده سیدهارت آناند قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط پاتریک اونیل به رشته تحریر درآمد.

فیلم بنگ بنگ نتوانست پس از اکران با تمجید منتقدان مواجه شود. این فیلم با وجود دریافت نقدهای منفی، موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد. فیلم بنگ بنگ که با بودجه 13 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 48 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریتیک روشن، کاترینا کایف، دنی دنزونگپا، جواد جعفری، جیمی شرگیل، پاوان مالهوترا و پریتی اوپالا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دختر جوان تلاش دارد با پیدا کردن یک پسر خوب زندگی خود را از یکنواختی نجات دهد و در محل قرار پسر دیگری می‌آید و او را هیجان‌زده می‌کند.




بنر فیلم جنگ
پوستر فیلم جنگ

جنگ

War
کارگردان: Philip G. Atwell نویسنده: Lee Anthony Smith , Gregory J. Bradley
سال انتشار:2007محصول: ایالات متحده , کانادا
Jet LiJet Li
Jason StathamJason Statham
John LoneJohn Lone
Devon AokiDevon Aoki
Luis GuzmánLuis Guzmán
Saul RubinekSaul Rubinek

درباره فیلم جنگ


جنگ (War) فیلمی در ژانر اکشن و مهیج است که در سال 2019 اکران شد و وظیفه کارگردانی آن برعهده سیدهارت آناد قرار داشت. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه این فیلم توسط شریدار راغوان نوشته شد.

فیلم جنگ نمرات چندان خوبی دریافت نکرد و در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق نبود. این فیلم موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. فیلم جنگ که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 67 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ریتیک روشن، تایگر شروف، وانی کاپور و اشوتوش رانا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک فرمانده ارتش به دلیل نامعلومی شروع به کشتن مقامات ارتش می‌کند. در این بین خالد رحمانی که از سربازان تحت آموزش کبیر بوده مامور می‌شود تا او رو پیدا کند و به قتل برساند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های ریتیک روشن

عکس پروفایل

شما