خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های شاهرخ خان

بهترین فیلم های شاهرخ خان چه هستند؟ شاهرخ خان یکی از محبوب‌ترین بازیگران بالیوود است که توانسته توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

این بازیگر در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته که بسیاری از آن‌ها تبدیل به ماندگارترین فیلم‌های تاریخ سینمای هندوستان شده است.

در ادامه به برخی از بهترین فیلم‌ های شاهرخ خان اشاره خواهیم کرد. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین
پوستر فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین

گاهی خوشحال گاهی غمگین

Kabhi Khushi Kabhie Gham
کارگردان: Karan Johar نویسنده: Sheena Parikh
سال انتشار:2001محصول: هندوستان
Amitabh BachchanAmitabh Bachchan
Jaya BachchanJaya Bachchan
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
هريثيك روشانهريثيك روشان
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan

درباره فیلم گاهی خوشحال گاهی غمگین


گاهی خوشی گاهی غم (Kabhi Khushi Kabhie Gham) یکی از بهترین فیلم های هندی محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کاران جوهر قرار داشت. یاش جوهر نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم گاهی خوشی گاهی غم نمرات بالایی دریافت کرد و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 5.6 میلیون دلاری‌ تولید شده بود، حدود 29 میلیون دلار فروخت. شاهرخ خان، کاجول، آمیتاب باچان، جایا باچان، هرتیک روشن و کارینا کاپور ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: روهان ریچاند پسر یک تاجر پولدار به اسم یاش وردهن ریچاند وناندینی است. وی برادری دارد که 10 سال قبل خانه را به علت نامشخصی ترک کرده و دیگر بازنگشته است. روهان از مادربزرگ‌هایش درخواست می‌کند که حقیقت را بگویند. آن‌ها تعریف می‌کنند که برادر او، راهول سال‌ها قبل عاشق دختری به اسم آنجلی شرما شده اما پدرش او را قبول نکرده و از خانواده طرد کرده ‌است.




بنر فیلم رئیس
پوستر فیلم رئیس

رئیس

Raees
کارگردان: Rahul Dholakia نویسنده: Rahul Dholakia
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Mahira KhanMahira Khan
Nawazuddin SiddiquiNawazuddin Siddiqui
Mohammed Zeeshan AyyubMohammed Zeeshan Ayyub
Sheeba ChaddhaSheeba Chaddha
Narendra JhaNarendra Jha

درباره فیلم رئیس


رئیس (Raees) یکی از بهترین فیلم های شاهرخ خان به شمار می‌آید که در سال 2017 اکران شد. راهول دهولاکیا وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. آشیش واشی و هاریت مهتا در امر نویسندگی دهولاکیا را همراهی کردند. فرهان اختر و گوری خان تهیه‌کنندگان فیلم رئیس بودند.

این فیلم واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت و با نمرات متوسط آنان مواجه شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم رئیس به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، نوازالدین صدیقی، ماهیرا خان، محمد زیشان ایوب، شبا چادها و جایدیپ اهلاوات اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم رئیس بدین شرح است: گجرات شهری در هند است که تجارت مشروبات الکلی در آن ممنوع است. اما با این حال به دلیل وجود پلیس‌های نالایق این تجارت بسیار پرسود است. در این بین فردی به اسم رئیس که از بچگی برای تاجران الکل کار می‌کرده تصمیم می‌گیرد به شکل مستقل تجارت خود را آغاز کند. از طرفی افسر پلیسی به اسم مجبوردار که پلیسی بسیار وظیفه‌شناس است اقدام به مبارزه با افسران رشوه بگیر و فاسد و تاجران می‌کند. رئیس با هوش و ذکاوت زیاد خود پیشرفت بسیار زیادی در زمینه تجارت می‌کند و رفته رفته به یکی از بزرگترین تاجران تبدیل می‌شود.




بنر فیلم دان
پوستر فیلم دان

دان

Don
کارگردان: Farhan Akhtar نویسنده: Javed Akhtar , Salim Khan
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Arjun RampalArjun Rampal
Isha KoppikarIsha Koppikar
Boman IraniBoman Irani
Om PuriOm Puri

درباره فیلم دان


دان: تعقیب دوباره آغاز می‌شود (Don) یکی از بهترین فیلم های جهان محسوب می‌شود که در سال 2006 اکران شد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده فرهان اختر قرار داشت. ریتش سیدوانی در امر تهیه‌کنندگی و جاوید اختر در امر نویسندگی فرهان اختر را همراهی کردند.

فیلم دان نمرات بالایی دریافت کرد و به دلیل صحنه‌های اکشن مهیج، داستان جذاب و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهرخ خان، پریانکا چوپرا، بومان ایرانی، آرجون رامپال و ایشا کوپیکار اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم دان بدین شرح است: در سال 2006، تجارت مواد مخدر در مالزی رونق زیادی دارد. اداره مبارزه با مواد مخدر مالزی از همکاران هندی‌اش به رهبری دسیلوا کمک می‌گیرند که او و مالک می‌خواهد عملیات قاچاق یک قاچاقچی به نام سینگانیا را متوقف کنند. آن دو می‌دانند که برای دستگیری سینگانیا باید وفادارترین متحد او، دان را دستگیر کنند. دان مرد خطرناکی است که حتی یکی از افراد خودش به اسم رامش را که می‌خواست بدون اطلاع دان گروه او را رها کند به قتل رساند.




بنر فیلم دان۲
پوستر فیلم دان۲

دان۲

Don 2
کارگردان: Farhan Akhtar نویسنده: Farhan Akhtar
سال انتشار:2011محصول: هندوستان , آلمان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Boman IraniBoman Irani
Lara DuttaLara Dutta
Kunal KapoorKunal Kapoor
Om PuriOm Puri

درباره فیلم دان۲


فیلم دان 2: تعقیب ادامه می‌یابد (Don 2) دنباله فیلم نخست دان است که جزو بهترین فیلم های شاهرخ خان به شمار می‌آید. فراهان اختر کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم بود. ریتش سیدوانی و شاهرخ خان در امر تهیه‌کنندگی و آمیت مهرا و آمریش شاه در امر نویسندگی اختر را همراهی کردند.

این فیلم به مانند فیلم نخست در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد. شاهرخ خان، پریانکا چوپرا، بومان ایرانی، کونال کاپور، اوم پوری ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم دان 2 بدین شرح است: این فیلم پنج سال بعد از پایان فیلم قبل شروع می‌شود. سران قدرتمند موادر مخدر در فرانسه جلسه‌ای تشکیل داده‌اند و راجع‌به تهدید تازه‌ای که از آسیا سربلند کرده صحبت می‌کنند. دان کسب وکار آن‌ها را به خطر انداخته و تصمیم به کشتن او می‌گیرند. دان که برای پنج سال گذشته در تایلند بوده، برای تحویل یک محوله کوکائین می‌رود اما به جای محموله درگیری پیش می‌آید و دان تصمیم می‌گیرد مبارزه کند.




بنر فیلم من خان هستم
پوستر فیلم من خان هستم

من خان هستم

My Name Is Khan
کارگردان: Karan Johar نویسنده:
سال انتشار:2010محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
Jimmy ShergillJimmy Shergill
Zarina WahabZarina Wahab
Adarsh GouravAdarsh Gourav
Tanay ChhedaTanay Chheda

درباره فیلم من خان هستم


من خان هستم (My Name Is Khan) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کاران جوهر است که در سال 2010 اکران شد. شیبانی باثیجا در امر نویسندگی به جوهر کمک کرد. هیرو جوهر و گوری خان تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

من خان هستم پس از اکران تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار بالایی دریافت کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، کاجول و جیمی شرگیل اشاره کرد.

این فیلم فروش بسیار بالایی را در گیشه تجربه کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. فیلم من خان هستم با بودجه تولید 7 میلیون دلاری خود، حدود 24 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: من خان هستم، داستان پسر مسلمانی به اسم رضوان خان اهل منطقه بندر بوریویلا از بمبئی هند است که با دختری هندو به اسم مندیرا در سانفرانسیسکو ازدواج می‌کند. اما بعد از رخدادهای یازده سپتامبر، او به اشتباه به‌عنوان یک تروریست تحت پیگرد قرار می‌گیرد. او که به‌دنبال اثبات بی‌گناهی خود است، سعی در دیدار با جرج بوش، رئیس‌جمهور آمریکا دارد.




بنر فیلم دلداده
پوستر فیلم دلداده

دلداده

Dilwale
کارگردان: Rohit Shetty نویسنده: Yunus Sajawal
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
Varun DhawanVarun Dhawan
Kriti SanonKriti Sanon
Boman IraniBoman Irani
Johnny LeverJohnny Lever

درباره فیلم دلداده


دلداده (Dilwale) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های شاهرخ خان قرار بگیرد. روهیت شتی کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم بود. گوری خان نیز در امر تهیه‌کنندگی به شتی کمک کرد. داستان این فیلم توسط یونس ساجاول نوشته شد.

این فیلم نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم دلداده به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، کاجول، وارون دهاوان، کریتی سانون، بومان ایرانی، وینود کانا، کبیر بدی اشاره کرد.

این فیلم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فیلم دلداده که با بودجه 14 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 55 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم دلداده بدین شرح است: کالی فرزندخوانده شخصی خلافکار به اسم رندیر است و در بیشتر معامله‌ها به پدر خود کمک می‌کند. او یک برادر کوچک‌تر به اسم ویر دارد اما ویر نمی‌داند او و برادرش تنی نیستند. کالی در جریان یک تصادف با میرا آشنا می‌شود و کم‌کم به او علاقه‌مند می‌شود. کالی و پدرش یک دشمن بزرگ به اسم مالک داشتند که همیشه درصدد بودند او و افرادش را از سر راه بردارند.




بنر فیلم معما
پوستر فیلم معما

معما

Paheli
کارگردان: Amol Palekar نویسنده: Sandhya Gokhale
سال انتشار:2005محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Rani MukerjiRani Mukerji
Anupam KherAnupam Kher
Aditi GowitrikarAditi Gowitrikar
Rajpal YadavRajpal Yadav
Dilip PrabhavalkarDilip Prabhavalkar

درباره فیلم معما


معما (Paheli) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آمل پالکار است که در سال 2005 اکران شد. ویجایادان دیتا و ساندیا گوخاله در امر نویسندگی له پالکار کمک کردند. گاوری خان تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم معما واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست تحسین آن‌ها را همراه داشته باشد. شاهرخ خان، رانی موکرجی، آمیتاب باچان، سونیل شتی، انوپم کهیر، جوهی چاولا و راجپال یاداو ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه فیلم معما بدین شرح است: لاچی دختر زیبایی است که با مردی ثروتمند اما بی‌احساس و حریص یعنی کیشانلال ازدواج می‌کند. کیشانلال بعد از مراسم عروسی، عروس را با کاروان همراه خود به شهرش می‌برد. در راه روحی لاچی را می‌بیند و عاشقش می‌شود. وقتی عروس به خانه داماد می‌رسد از تصمیم شوهرش آگاه می‌شود که تصمیم دارد برای تجارت به سفری پنج ساله برود و این ضربه بزرگی برای نوعروس است.




بنر فیلم برادر ناتنی
پوستر فیلم برادر ناتنی

برادر ناتنی

Main Hoon Na
کارگردان: Farah Khan نویسنده: Farah Khan , Abbas Tyrewala , Rajesh Saathi
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Amrita RaoAmrita Rao
Zayed KhanZayed Khan
Sushmita SenSushmita Sen
Sunil ShettySunil Shetty
Naseeruddin ShahNaseeruddin Shah

درباره فیلم برادر ناتنی


برادر ناتنی (Main Hoon Na) یکی از بهترین فیلم های شاهرخ خان به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده فرح خان قرار داشت. گوری خان تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم برادر ناتنی واکنش‌های متعدد منتقدان را در پی داشت و با نمرات متوسط آنان روبه‌رو شد. منتقدان نسبت به روند فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد داشتند؛ اما از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهرخ خان، سونیل شتی، زاید خان، سوشمیتا سن، آمریتا رایو و سابو سیریل اشاره کرد. این فیلم چیزی در حدود 12 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: رام پرساد شرما یک سرگرد ماهر در کار خودش است. پدر او که یک فرمانده ارتش است که به دست یکی از دشمنانش تیر می‌خورد. دشمنی آن دو با یکدیگر بازمی‌گردد به سال‌ها قبل که پسر آن مرد که در ارتش بود توسط دشمن کشته می‌شود و آن مرد عصبانی شده و آن فرد که شخص مهمی بود و باید بازجویی می‌شد کشت و پدر رام او را از ارتش اخراج می‌کند.




بنر فیلم فردا باشه یا نباشه
پوستر فیلم فردا باشه یا نباشه

فردا باشه یا نباشه

Kal Ho Naa Ho
کارگردان: Nikkhil Advani نویسنده: Karan Johar
سال انتشار:2003محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Preity ZintaPreity Zinta
Saif Ali KhanSaif Ali Khan
Jaya BachchanJaya Bachchan
Sonali BendreSonali Bendre
Reema LagooReema Lagoo

درباره فیلم فردا باشه یا نباشه


فردا باشه یا نباشه (Kal Ho Naa Ho) یک فیلم به کارگردانی نیکیل آدوانی است که شایستگی حضور در این لیست را داراست. کاران جوهر وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. یاش جوهر نیز در امر تهیه‌کنندگی به کاران جوهر کمک کرد.

فیلم فردا باشه یا نباشه نمرات بالایی از جانب منتقدان قرار گرفت و در زمینه‌های داستان، بازی گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، پریتی زینتا، سیف علی خان، جایا باچان اشاره کرد. این فیلم چیزی در حدود 18.8 میلیون دلار در گیشه فروخت.

خلاصه داستان فیلم فردا باشه یا نباشه بدین شرح است: ننا که پدرش را سال‌ها قبل از دست داده به همراه مادر و مادر بزرگش در نیویورک زندگی می‌کند و به علت مشکلات موجود در خانه به دختری تکیده و بدبین تبدیل شده ‌است. آمدن همسایه جدیدشان امان که مردی شاد و سرزنده است وضع این خانواده را دچار تغییر می‌کند. بعد از مدتی ننا و امان به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند اما امان پی می‌برد که دوست صمیمی ننا به او علاقه دارد.




بنر فیلم رفته رفته
پوستر فیلم رفته رفته

رفته رفته

Chalte Chalte
کارگردان: Aziz Mirza نویسنده: Aziz Mirza , Robin Bhatt
سال انتشار:2003محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Rani MukerjiRani Mukerji
Jas AroraJas Arora
Satish ShahSatish Shah
Jayshree T.Jayshree T.
Rajeev VermaRajeev Verma

درباره فیلم رفته رفته


رفته رفته (Chalte Chalte) یکی دیگر از بهترین فیلم های شاهرخ خان به شمار می‌آید که در سال 2003 اکران شد. عزیز میرزا کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. رابین بهات در امر نویسندگی و جوهی چاولا و شاهرخ خان در امر تهیه‌کنندگی میرزا را همراهی کردند.

فیلم رفته رفته واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و نمرات پایینی دریافت کرد. منتقدان این فیلم را به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار دادند. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم رفته رفته به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، رانی موکرجی و ساتیش شاه اشاره کرد. این فیلم با بودجه تولید 4 میلیون دلاری‌اش، حدود 18 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راج روستا زاده‌ای است از طبقه متوسط که به دنبال بلند پروازی‌های شخصی به شهر بمبئی رفته و در آن‌جا شرکت حمل و نقل کوچکی را تأسیس کرده و آنقدر ساده و بی تکلف است که در مواقع ضروری خود رانندگی کامیون‌ها را بر عهده می‌گیرد. راج در یک تصادف با پریا ملاقات می‌کند، دختری شیک و امروزی که در یونان به دنیا آمده و تربیت شده و اکنون در هند طراح لباس است.




بنر فیلم دوداس
پوستر فیلم دوداس

دوداس

Devdas
کارگردان: Sanjay Leela Bhansali نویسنده: Sanjay Leela Bhansali , Prakash R. Kapadia
سال انتشار:2002محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Madhuri DixitMadhuri Dixit
Aishwarya Rai BachchanAishwarya Rai Bachchan
Jackie ShroffJackie Shroff
Smita JaykarSmita Jaykar
Manoj JoshiManoj Joshi

درباره فیلم دوداس


دیوداس (Devdas) فیلمی در ژانر عاشقانه است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده سانجای لیلا بانسالی قرار داشت. پراکاش رانجیت کاپادیا نیز در امر نویسندگی به بانسالی کمک کرد. بهارات شاه تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم دیوداس پس از اکران توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و با نظرات مثبت آنان مواجه شود. این فیلم که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 14 میلیون دلار فروش کرد. شاهرخ خان، آیشواریا رای، مدوری دیکشیت، جکی شروف، کیرون کهیر، تیکو تالسانیا و دیشا واکانی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دیوداس پسری از یک خانواده هندی است. وی در بریتانیا تحصیل کرده و پس از مدت‌ها به خانه بازمی‌گردد. مادر او بسیار منتظر دیدار پسرش است. اما وی در هنگام بازگشت ابتدا به دیدار معشوق قدیمی خود پارو می‌رود و همین باعث ناراحتی خانواده‌اش و شعله‌ور شدن آتشی می‌شود که زندگی دیوداس و پارو و خانواده‌هایشان را نابود خواهد کرد.




بنر فیلم من مال تو هستم، عزیز
پوستر فیلم من مال تو هستم، عزیز

من مال تو هستم، عزیز

Hum Tumhare Hain Sanam
کارگردان: K. S. Adiyaman نویسنده:
سال انتشار:2002محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Salman KhanSalman Khan
Madhuri DixitMadhuri Dixit
Atul AgnihotriAtul Agnihotri
Suman RanganathanSuman Ranganathan
Alok NathAlok Nath

درباره فیلم من مال تو هستم، عزیز


من مال تو هستم، عزیزم (Hum Tumhare Hain Sanam) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کی. اس. آدیامان است. کی. سی بوکادیا نیز تهیه‌کننده این فیلم هندی جذاب بود.

فیلم من مال تو هستم، عزیزم با نمرات پایین منتقدان مواجه شد و در جلب نظرات مثبت آن‌ها ناکام بود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، شاهرخ خان، مدوری دیکشیت، آتول آگنیهوتری، سومان رانگاناتان و آیشواریا رای اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سوراج و رادا از دوران کودکی با هم دوست هستند و روابط آن‌ها با یکدیگر مثل خواهر و برادر است. سوراج خواننده مشهور و موفقی شده ‌است. بعد از مدتی رادا با مردی به نام گوپال ازدواج می‌کند، گوپال آدم شکاک و بدبینی است. مشاهده روابط دوستانه و صمیمی رادا و سوراج موجب این می‌گردد تا حسادت او برانگیخته شود و به تدریج به همسرش شک می‌کند. در حالی که سوراج عاشق دختری به اسم سومان است و برای او رادا فقط مثل یک خواهر و یک دوست می‌ماند.




بنر فیلم اتفاقی می افتد
پوستر فیلم اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

Kuch Kuch Hota Hai
کارگردان: Karan Johar نویسنده: Karan Johar
سال انتشار:1998محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
KajolKajol
Rani MukerjiRani Mukerji
Salman KhanSalman Khan
Farida JalalFarida Jalal
Archana Puran SinghArchana Puran Singh

درباره فیلم اتفاقی می افتد


داره یه اتفاقایی میفته (Kuch Kuch Hota Hai) می‌تواند در لیست بهترین فیلم های شاهرخ خان قرار بگیرد. کاران جوهر کارگردانی و نویسنده این فیلم بود. یاش جوهر و هیرو جوهر نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده داشتند.

فیلم داره یه اتفاقایی میفته با نمرات بالای منتقدان مواجه شد و استقبال آنان را به همراه داشت. این فیلم به دلیل داستان احساسی و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم داره یه اتفاقایی میفته به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شاهرخ خان، کاجول، رانی موکرجی و سلمان خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راهول کانا و آنجلی شرمای تام‌بوی بهترین دوستان یکدیگر در کالج هستند. دختر زیبای مدیر مدرسه آقای ملهوترا که تینا نام دارد، از دانشگاه آکسفورد در لندن به آنجا می‌آید تا مدرکش را بگیرد. او با راهول و آنجلی دوست می‌شود. آنجلی می‌فهمد که راهول را دوست دارد. آنجلی می‌خواهد به او بگوید اما قبل از آنکه آنجلی حرفی بزند، راهول به او می‌گوید تینا را دوست دارد.




بنر فیلم دل دیوانه است
پوستر فیلم دل دیوانه است

دل دیوانه است

Dil To Pagal Hai
کارگردان: Yash Chopra نویسنده: Yash Chopra , Aditya Chopra , Tanuja Chandra , Pamela Chopra
سال انتشار:1997محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Madhuri DixitMadhuri Dixit
Karisma KapoorKarisma Kapoor
Akshay KumarAkshay Kumar
Farida JalalFarida Jalal
Deven VermaDeven Verma

درباره فیلم دل دیوانه است


دل دیوانه است (Dil To Pagal Hai) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی یاش چوپرا است که در سال 1997 اکران شد. لازم به ذکر است که آدیتا چوپرا و پاملا چوپرا در امر نویسندگی به یاش چوپرا کمک کردند.

فیلم دل دیوانه است پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهرخ خان، مدوری دیکشیت، کاریسما کاپور و اکشی کومار اشاره کرد. فیلم دل دیوانه است با بودجه 1 میلیون دلاری ساخته شد و حدود 8 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راهول و ونیشا اعضای یک گروه بزرگ رقص هستند. آن دو بهترین دوستان یکدیگر هستند اما نیشا مخفیانه به راهول علاقه دارد. راهول درمورد آرزویش برای کارگردانی موزیکالی به نام مایا با آن‌ها صحبت می‌کند. اعضای گروه وقتی راهول نمی‌تواند مایا را برای آنان توصیف کند، دچار تردید می‌شوند.




بنر فیلم گاهی آره گاهی نه
پوستر فیلم گاهی آره گاهی نه

گاهی آره گاهی نه

Kabhi Haan Kabhi Naa
کارگردان: Kundan Shah نویسنده: Kundan Shah , Pankaj Advani
سال انتشار:1994محصول: هندوستان
Shah Rukh KhanShah Rukh Khan
Suchitra KrishnamoorthiSuchitra Krishnamoorthi
Deepak TijoriDeepak Tijori
Satish ShahSatish Shah
Naseeruddin ShahNaseeruddin Shah
Tiku TalsaniaTiku Talsania

درباره فیلم گاهی آره گاهی نه


گاهی آره گاهی نه (Kabhi Haan Kabhi Naa) جزو بهترین فیلم های شاهرخ خان به شمار می‌آید که در سال 1994 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده کوندان شاه قرار داشت. پانکاج ادوانی در امر نویسندگی کوندان شاه را همراهی کرد. ویکرام مهروترا نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم گاهی آره گاهی نه با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و توانست تحسین آنان را برانگیزد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به شاهرخ خان، دیپاک تیجوری، سوچیترا کریشنامورتی و ریتا بهادری اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سونیل نوازنده‌ای است که پدرش قکر می‌کند او به هیچ دردی نمی‌خورد. هنگامی‌که آنا دوست دوران کودکی اوست از سفر باز می‌گردد، سونیل تصمیم می‌گیرد با او و چند تن دیگر از دوستانش یک گروه موسیقی تشکیل دهند. سونیل مخقیانه آنا را دوست دارد و تنها کسی که این موضوع را می‌داند خواهر سونیل است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های شاهرخ خان

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_39011

یکشنبه، 21 شهریور 1400، 15:08

خوب بود