خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های بندیکت کامبربچ

بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ – بندیکت کامبربچ یک بازیگر متولد کشور انگلستان است که از سال 1999 قدم در راه بازیگری گذاشت.

کامبربچ برای ایفای نقش در فیلم بازی تقلید نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود که موفق به کسب آن نشد.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین فیلم های بندکیت کامبربچ بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر سریال شرلوک

شرلوک

Sherlock
سازنده: Mark Gatiss , Steven Moffat
سال‌های انتشار:2010 - 2017محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Mark GatissMark Gatiss
Una StubbsUna Stubbs
Jonathan ArisJonathan Aris
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Rupert GravesRupert Graves
Amanda AbbingtonAmanda Abbington

درباره سریال شرلوک


شرلوک (Sherlock) یکی از بهترین سریال های خارجی به شمار می‌آید که وظیفه ساخت آن برعهده استیون موفات و مارک گیتیس قرار داشت. این سریال از سال 2010 کار خود را توسط شبکه بی بی سی آغاز کرد.

سریال شرلوک واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و به دلیل داستان غیرقابل‌پیش‌بینی، بازی محشر گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های خارق‌العاده مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بندیکت کامبربچ، مارتین فریمن، مارک گیتیس و اندرو اسکات اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان در لندن جریان دارد و ماجراهای کارآگاه مشاور، شرلوک هولمز را به تصویر می‌کشد که به همراه دوست صمیمی و شریک زندگی‌ خود دکتر جان واتسون در حل پرونده‌های جنایی به اسکاتلندیارد مشاوره می‌دهد. در مسیر پرونده افرادی همچون بازرس لستراد و مالی هوپر نیز به آن‌ها کمک می‌کنند.

گالری سریال شرلوک





بنر فیلم انتقام جویان: پایان بازی

انتقام جویان: پایان بازی

Avengers: Endgame
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris EvansChris Evans
Mark RuffaloMark Ruffalo
Chris HemsworthChris Hemsworth
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Jeremy RennerJeremy Renner

درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی


انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) یکی از بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ است که توسط برادران روسو کارگردانی شد. کوین فایگی وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم پایان بازی در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و در زمینه بازی گروه بازیگری و داستان تحسین آنان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، دان چیدل، پل راد، بری لارسون، کارن گیلان، دانای گوریرا، بردلی کوپر و جاش برولین اشاره کرد.

فیلم پایان بازی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که بودجه عظیم 356 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.790 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: نیمی از جمعیت دنیا توسط تانوس از بین رفته‌اند؛ تونی استارک و نبیولا که در فضا سرگردان هستند توسط کاپیتان مارول نجات پیدا می‌کنند و به زمین بازمی‌گردند. گروه ابرقهرمانان باقی مانده احساس گناه می‌کنند و تصمیم می‌گیرند راهی جهت بازگشت همه‌چیز به حالت قبلی پیدا کنند. آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که تانوس را پیدا کرده و توسط سنگ‌های ابدیت خرابی‌های ایجاد شده را جبران کنند. ابرقهرمانان رد تانوس را در یک سیاره غیرمسکونی می‌زنند و با گیر انداختنش از او سنگ ابدیت را طلب می‌کنند؛ تانوس نیز در جواب آن‌ها می‌گوید که جهت عدم استفاده دوباره از این سنگ‌ها، آن‌ها را نابود کرده است.

گالری فیلم انتقام جویان: پایان بازی





بنر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت

Avengers: Infinity War
کارگردان: Anthony Russo , Joe Russo نویسنده: Christopher Markus , Stephen McFeely
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert Downey Jr.Robert Downey Jr.
Chris HemsworthChris Hemsworth
Chris EvansChris Evans
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Tom HollandTom Holland

درباره فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت


انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) اثری ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو است که به موفقیت‌های بزرگی رسید. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلم‌نامه این اثر را نوشتند. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم جذاب است.

فیلم جنگ ابدیت نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد. رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. فیلم جنگ ابدیت که با بودجه 400 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 2.048 میلیارد دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: تانوس بعد از به دست آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، همراه با تیم فرقه سیاه جلوی سفینه بازماندگان آزگارد را می‌گیرد. ثور، هایمدال، لوکی و هالک موفق نمی‌شوند جلوی تانوس را بگیرند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و ثور هم بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال طی آخرین لحظات هالک را به زمین منتقل می‌کند و جلوی کشته شدنش را می‌گیرد تا به انتقامجویان در زمین خبر دهد تا آماده جنگ شوند. تانوس سفینه را ترک و آن را توسط سنگ قدرت منفجر می‌کند.

گالری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت





بنر فیلم 1917
پوستر فیلم 1917
دو زبانه

1917

1917
کارگردان: Sam Mendes نویسنده: Sam Mendes , Krysty Wilson-Cairns
سال انتشار:2019محصول: کانادا , هندوستان , اسپانیا , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
George MacKayGeorge MacKay
Dean-Charles ChapmanDean-Charles Chapman
Mark StrongMark Strong
Andrew ScottAndrew Scott
Richard MaddenRichard Madden
Claire DuburcqClaire Duburcq

درباره فیلم 1917


1917 فیلمی در ژانر جنگی است که سم مندس وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن را برعهده داشت. لازم به ذکر است که پیپا هریس و کالوم مک دولا در امر تهیه‌کنندگی و کریستی ویلسون در امر نویسندگی مندس را همراهی کردند.

فیلم 1917 موفقیت‌های بزرگی را تجربه کرد و در زمینه‌های فیلم‌نامه، بازی گروه بازیگری، صحنه‌های جنگی و فیلم‌برداری مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در ده رشته ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در سه رشته بهترین فیلم‌برداری، بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین میکس صدا این جایزه را کسب کرد.

فیلم 1917 طی مراسم گلدن گلوب در سه بخش بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین موسیقی متن را کسب کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جرج مکای، دین-چارلز چپمن، بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ، ریچارد مدن، اندرو اسکات و جیمی پارک اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در بهار سال 1917 و در اوج جنگ جهانی اول در شمال فرانسه جریان دارد. به دو سرباز انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک ماموریت تقریبا غیرممکنی محول می‌شود. آن‌ها باید جهت جلوگیری از ورود یک گردان 1600 نفری به کمین دشمن، پیام مهمی را به آن‌ها محول کنند. زمان موضوعی تعیین‌کننده در این ماموریت به حساب می‌آید و این دو باید به سرعت وظیفه خود را به انجام برسانند.




بنر فیلم دکتر استرنج
پوستر فیلم دکتر استرنج

دکتر استرنج

Doctor Strange
کارگردان: Scott Derrickson نویسنده: Jon Spaihts , C. Robert Cargill
سال انتشار:2016محصول: ایالات متحده
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Rachel McAdamsRachel McAdams
Benedict WongBenedict Wong
Mads MikkelsenMads Mikkelsen
Tilda SwintonTilda Swinton

درباره فیلم دکتر استرنج


دکتر استرنج (Doctor Strange) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ قرار بگیرد. اسکات دریکسون وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. جان اسپیتز و رابرت کرگیل در امر نویسندگی دریکسون را همراهی کردند. کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم دکتر استرنج موفق شد مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. این فیلم به دلیل پیچش داستانی جذاب و جلوه‌های بصری زیبا مورد تحسین قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، بندیکت وانگ، مایکل استولبارگ، بنجامین برت، اسکات ادکینز، مس میکلسن و تیلدا سوینتن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دکتر استرنج در جلب نظر مخاطبان نیز موفق عمل کرد و فروش بسیار خوبی داشت. این فیلم که با بودجه 236 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 677 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دکتر استیون استرنج درواقع جراح مغز و اعصاب بود که به لطف مهارت‌های ویژه پزشکی‌اش، ثروتمند شده بود. اما به مرور زمان غرور و طمع وجود استیون را فرا می‌گیرد. تا اینکه در یک تصادف رانندگی، رشته‌های عصب در دستانش از بین می‌روند و در نتیجه دچار فقر شده و دیگر قادر به عمل جراحی نمی‌باشد.




بنر فیلم دوازده سال بردگی
پوستر فیلم دوازده سال بردگی

دوازده سال بردگی

12 Years a Slave
کارگردان: Steve McQueen نویسنده: John Ridley
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده , بریتانیا
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor
Michael FassbenderMichael Fassbender
Lupita Nyong'oLupita Nyong'o
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Paul DanoPaul Dano
Sarah PaulsonSarah Paulson

درباره فیلم دوازده سال بردگی


12 سال بردگی (12 Years a Slave) فیلمی به کارگردانی استیو مک‌کوئین است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده برد پیت قرار داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط جان ریدلی نوشته شد.

فیلم 12 سال بردگی با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و نمرات فوق‌العاده‌ای دریافت کرد. این فیلم طی مراسم اسکار در 9 بخش ازجمله بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در سه بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی موفق به کسب این جایزه شد.

فیلم 12 سال بردگی طی مراسم گلدن گلوب نیز در 7 رشته ازجمله بهترین فیلم‌نامه و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود که تنها موفق به کسب جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام شد.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چیویتل اجیوفور، مایکل فاسبندر، بندیکت کامبربچ، پل دینو، پل جیاماتی، لوپیتا نیونگو، سارا پلسون، برد پیت، الفری وودارد، جی.دی. اورمور، تام پراکتر و توماس فرانسیس مورفی اشاره کرد.

فیلم 12 سال بردگی در باکس‌آفیس قدرتمند ظاهر شد و مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 17 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 187 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سال 1841، سالومون نورثاپ یک سیاهپوست آزاد است که با همسر و فرزندانش در ساراتوگای نیویورک زندگی می‌کند. او با نواختن ویولن امرار معاش می‌کند. او یک شب توسط چند نفر اراذل و اوباش اغفال شده، به وسیله آن‌ها مسموم و به‌عنوان برده فروخته می‌شود. او وقتی به هوش می‌آید، خود را در غل و زنجیر می‌بیند.




بنر فیلم بازی تقلید
پوستر فیلم بازی تقلید

بازی تقلید

The Imitation Game
کارگردان: Morten Tyldum نویسنده: Graham Moore
سال انتشار:2014محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Keira KnightleyKeira Knightley
Matthew GoodeMatthew Goode
Rory KinnearRory Kinnear
Allen LeechAllen Leech
Matthew BeardMatthew Beard

درباره فیلم بازی تقلید


بازی تقلید (The Imitation Game) نیز جزو بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ به شمار می‌آید که توسط مورتن تیلدام کارگردانی شد. تدی شوارزمن وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط گراهام مور نوشته شد.

این فیلم با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و در زمینه‌های بازیگری و فیلم‌نامه مورد تحسین آنان قرار گرفت. فیلم بازی تقلید طی مراسم اسکار در هشت رشته ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شده بود بود که تنها توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را دریافت کند.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در پنج رشته ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند. بندیکت کامبربچ، کیرا نایتلی، متیو گود، مارک استرانگ، چارلز دنس، آلن لیچ، تام گودمن هیل، اندرو هاویل و ویکتوریا ویکس ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم بازی تقلید به ایفای نقش پرداختند.

فیلم بازی تقلید در گیشه عملکرد قدرتمندانه‌ای داشت و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 14 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 233 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم بازی تقلید بدین شرح است: در طول جنگ جهانی دوم، در حالی که ارتش ویرانگر هیتلر یکی پس از دیگری در حال نابودی و فتح کشورهای اروپایی است و لندن زیر حملات سنگین نازی‌ها کمر خم کرده است؛ گروهی از نخبه‌ها و ریاضی‌دانان ازجمله آلن تورینگ از سوی دولت انگلیس استخدام می‌شوند تا کاری غیرممکن را انجام دهند؛ شکستن کدهای ماشین‌هایی موسوم به انیگما که نازی‌ها از طریق آن مکالمات سری با هم انجام می‌دهند.




بنر فیلم تاوان
پوستر فیلم تاوان

تاوان

Atonement
کارگردان: Joe Wright نویسنده: Christopher Hampton
سال انتشار:2007محصول: بریتانیا , فرانسه , ایالات متحده
Keira KnightleyKeira Knightley
James McAvoyJames McAvoy
Romola GaraiRomola Garai
Saoirse RonanSaoirse Ronan
Brenda BlethynBrenda Blethyn
Vanessa RedgraveVanessa Redgrave

درباره فیلم تاوان


تاوان (Atonement) فیلمی درام و عاشقانه به کارگردانی جو رایت است که برپایه رمانی به همین نام اثر ایان مک‌یوون ساخته شد. تیم بوان، اریک فلنر و پال وبستر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. کریستوفر همپتون وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم تاوان نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشت. فیلم تاوان طی مراسم اسکار در هفت بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین موسیقی را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب در هفت بخش ازجمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که در دو بخش بهترین فیلم درام و بهترین موسیقی توانست این جایزه را کسب کند. جیمز مک‌آووی، کیرا نایتلی، سورشا رونان، ونسا ردگریو، رامالا گری، بندیکت کامبربچ، پاتریک کندی، نیل مسکل، برانسن وب، جان نورمینگتون و تیلی واسبرگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تاوان فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 129 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1935 دختری سیزده ساله به اسم براینی تالیس و خانواده‌اش در آسایش و بی‌غمی در خانه بسیار بزرگی زندگی می‌کنند. بوریونی قصد دارد نویسنده شود. در دنیای دخترانه براینی پسر خدمتکار خانه، روبی، قهرمان ناجی اوست.




بنر فیلم پیشتازان فضا: به سوی تاریکی
پوستر فیلم پیشتازان فضا: به سوی تاریکی

پیشتازان فضا: به سوی تاریکی

Star Trek Into Darkness
کارگردان: J.J. Abrams نویسنده: Alex Kurtzman , Roberto Orci , Damon Lindelof
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Chris PineChris Pine
Zachary QuintoZachary Quinto
Zoe SaldanaZoe Saldana
Karl UrbanKarl Urban
Simon PeggSimon Pegg
John ChoJohn Cho

درباره فیلم پیشتازان فضا: به سوی تاریکی


پیشتازان فضا به سوی تاریکی (Star Trek Into Darkness) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز است که در سال 2013 اکران شد. برایان بورک، دیمون لیندلوف، الکس کورتزمن و روبرتو ارسی در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی آبرامز را همراهی کردند. روبرتو ارسی، الکس کورتزمن و دیمون لیندلوف فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و نمرات نسبتا خوبی از جانب آن‌ها دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کریس پاین، زاکاری کوئینتو، زویی سالدانا، بندیکت کامبربچ، کارل اوربان، جان چو، آلیس ایو، بروس گرین وود، سایمون پگ، پیتر ولر، آنتون یلچین، هدر لنگن‌کمپ و نازنین کانتراکتور اشاره کرد.

فیلم پیشتازان فضای به سوی تاریکی فروش خوبی در باکس‌آفیس داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم که با بودجه 190 میلیون دلار ساخته شده بود، حدود 467 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: هنگامی که خدمه سفینه فضایی به خانه بازمی‌گردند شاهد انفجاری عظیم می‌شوند که همه‌چیز را درهم می‌ریزد. کاپیتان کرک مامور می‌شود که عامل این خرابی را که گویا یکی از خودی‌ها است، پیدا کند و در حین اینکار درگیر ماجراهایی می‌شود.




بنر فیلم موریتانی

موریتانی

The Mauritanian
کارگردان: Kevin Macdonald نویسنده: Michael Bronner
سال انتشار:2021محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jodie FosterJodie Foster
Tahar RahimTahar Rahim
Zachary LeviZachary Levi
Sammer UsmaniSammer Usmani
Shailene WoodleyShailene Woodley
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch

درباره فیلم موریتانی


موریتانی (The Mauritanian) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های بندیکت کامبربچ را داراست. کوین مک‌دانلد وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت. ادم آکلند، مایکل برانر، بندیکت کامبربچ، کریستین هولدر و مارک هولدر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. وظیفه نویسندگی فیلم موریتانی برعهده ام .بی. تراون، روری هاینس و سهراب نوشیروانی قرار داشت.

فیلم موریتانی توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و با واکنش‌های مثبت آنان مواجه شود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جودی فاستر، طاهر رحیم، شیلین وودلی، بندیکت کامبربچ و زاخاری لوی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فیلم داستان واقعی محمد ولد الصلاحی را نشان می‌دهد که توسط دولت آمریکا دستگیر و بدون هیچ اتهام و برگزاری دادگاهی به مدت 10 سال در بازداشتگاه گوانتانامو زندانی می‌شود. هنگامی که او تمام امیدش را از دست می‌دهد دو وکیل مدافع با او متحد می‌شوند که در جستجوی ناامیدانه برای عدالت با موانع بیشماری مواجه می‌شوند.




بنر فیلم اسب جنگی

اسب جنگی

War Horse
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Lee Hall , Richard Curtis
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jeremy IrvineJeremy Irvine
Tom HiddlestonTom Hiddleston
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Toby KebbellToby Kebbell
Emily WatsonEmily Watson
David ThewlisDavid Thewlis

درباره فیلم اسب جنگی


اسب جنگی (War Horse) فیلمی درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلرگ است که در سال 2011 اکران شد. کاتلین کندی در امر تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ را همراهی کرد. فیلم‌نامه این اثر توسط لی هال و ریچاد کرتیس نوشته شد.

فیلم اسب جنگی به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، داستان تاثیرگذار و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در شش بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در دو رشته بهترین فیلم درام و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ‌کدام از این دو رشته موفق به کسب جایزه گلدن گلوب نشد.

جرمی ایروین، امیلی واتسون، پیتر مولان، دیوید تیولیس، تام هیدلستون، بندیکت کامبربچ، ادی مارسن، توبی کبل، داوید کروس، لیام کانینگهام، پاتریک کندی و هنریک شونمان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم اسب جنگی در جلب نظر مخاطبان نیز موفق ظاهر شد و توانست فروش خوبی داشته باشد. این فیلم که با بودجه 66 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 177 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک جوان وقتی اسب محبوبش به سواره نظام فروخته می‌شود تصمیم می‌گیرد به خدمت سربازی برود.




بنر فیلم عشاء ربانی سیاه
پوستر فیلم عشاء ربانی سیاه

عشاء ربانی سیاه

Black Mass
کارگردان: Scott Cooper نویسنده: Jez Butterworth , Mark Mallouk
سال انتشار:2015محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Johnny DeppJohnny Depp
Joel EdgertonJoel Edgerton
Julianne NicholsonJulianne Nicholson
Dakota JohnsonDakota Johnson
Kevin BaconKevin Bacon
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch

درباره فیلم عشاء ربانی سیاه


عشا ربانی سیاه (Black Mass) فیلمی جنایی و درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسکات کوپر است که در سال 2015 اکران شد. جان لشر و برایان آلیور در امر تهیه‌کنندگی کوپر را همراهی کردند. فیلم‌نامه این اثر توسط مارک مالوک و جز باترورث نوشته شد.

عشاء ربانی سیاه در جلب نظرات مثبت منتقدان چندان موفق ظاهر نشد و نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به جانی دپ، جوئل اجرتون، بندیکت کامبربچ، کوین بیکن، پیتر سارسگارد، داکوتا جانسون، کوری استول، سینا میلر، برد کارتر و بیل کمپ اشاره کرد.

فیلم عشا ربانی سیاه فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت؛ این فیلم که با بودجه 53 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 99 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در جنوب بوستون سال 1970، مأمور اف‌بی‌آی جان کانلی، تبهکار ایرلندی وایتی بالجر را ترغیب به همکاری با اف‌بی‌آی و نابودی دشمنی مشترک یعنی گروه مافیای ایتالیایی کردند.




بنر فیلم برکسیت

برکسیت

Brexit: The Uncivil War
کارگردان: Toby Haynes نویسنده: James Graham
سال انتشار:2019محصول: بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Rory KinnearRory Kinnear
John HeffernanJohn Heffernan
Oliver MaltmanOliver Maltman
Richard GouldingRichard Goulding
Simon Paisley DaySimon Paisley Day

درباره فیلم برکسیت


برگزیت (Brexit: The Uncivil War) فیلمی درام است که توبی هاینس کارگردان آن بود. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بندیکت کامبربچ، لی بردمن، ریچارد گولدینگ، جان هفرنان، الیور مالتمن، سیمون پیسلی دی، لوسی راسل، پل راین، کایل سالر، لیز وایت، روری کینیار و ریچارد دوردن اشاره کرد. این فیلم در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، کارگردانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت.

خلاصه داستان فیلم برگزیت بدین شرح است: فیلم وقایع منتهی به همه‌پرسی عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا در سال 2016 را از دریچه فعالیت‌های استراتژیست کارزار رأی به خروج که خواستار خارج‌شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت بود، نشان می‌دهد.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های بندیکت کامبربچ

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_41526

سه‌شنبه، 20 مهر 1400، 11:03

ممنون از مقاله کاملتون و هچنین سایت عالیتون.من خیلی بندیکت کامبربچ رو دوست دارم و خوشحالم که بیشتر فیلم هاش رو گذاشتید.ممنون میشم دکتر استرنج 1 رو بزارید.


عکس پروفایل

سامان

سه‌شنبه، 20 مهر 1400، 11:05

سلام خوشحالیم که دوست داشتید تو برنامه قرار داره دوست عزیز بزودی قرار می گیره