خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های برایان کرانستون

بهترین فیلم های برایان کرانستون – برایان کرانستون از بازیگران مرد مشهور و محبوب جهان است که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

کرانستون با ایفای نقش والتر وایت در سریال بریکینگ بد به شهرت بالایی دست پیدا کرد و نام خود را در سینما بر سر زبان‌ها انداخت.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم های برایان کرانستون را به شما مخاطبان ارزشمند ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم نجات سرباز رایان

نجات سرباز رایان

Saving Private Ryan
کارگردان: استیون اسپیلبرگ نویسنده: Robert Rodat
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
تام هنکستام هنکس
Matt DamonMatt Damon
Tom SizemoreTom Sizemore
Edward BurnsEdward Burns
Barry PepperBarry Pepper
Adam GoldbergAdam Goldberg

درباره فیلم نجات سرباز رایان


نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) فیلمی در ژانر جنگی است که استیون اسپیلبرگ کارگردان و تهیه‌کننده آن بود. یان برایس، مارک گوردون و گری لوینسون در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ را همراهی کردند. فیلم‌نامه این فیلم توسط رابرت رودات نوشته شد.

فیلم نجات سرباز رایان با تحسین گسترده منتقدان روبه‌رو شد و به دلیل بازی فوق‌العاده بازیگران، کارگردانی عالی، فیلم‌نامه محشر و صحنه‌های جنگی جذاب مورد تحسین قرار گرفت.

این فیلم طی مراسم اسکار در 11 بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در پنج بخش بهترین کارگردانی، بهترین تدوین صدا، بهترین صداگذاری، بهترین تدوین و بهترین فیلم‌برداری این جایزه را به دست آورد. فیلم نجات سرباز رایان طی مراسم گلدن گلوب در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در دو رشته بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی توانست این جایزه را کسب کند.

در این فیلم بازیگرانی همچون تام هنکس، تام سایزمور، بری پپر، آدام گلدبرگ، مت دیمون، وین دیزل، پل جیاماتیف، جووانی ریبیسی و اریش ردمن به ایفای نقش پرداختند. فیلم نجات سرباز رایان فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. این فیلم با بودجه تولید 70 میلیون دلاری‌اش، حدود 482 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: کاپیتان جان میلر به همراه هفت سرباز دیگر ماموریت دارند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کرده و به خانه برگردانند. او سه برادر داشته که همه آن‌ها در جنگ کشته شدند. پس از کشته شدن سه برادر جیمز رایان، به دستور فرمانده کل ارتش او می‌تواند نزد مادر خود بازگردد.




بنر فیلم میس سان شاین کوچولو
پوستر فیلم میس سان شاین کوچولو

میس سان شاین کوچولو

Little Miss Sunshine
کارگردان: Jonathan Dayton , Valerie Faris نویسنده: Michael Arndt
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
Greg KinnearGreg Kinnear
Toni ColletteToni Collette
Steve CarellSteve Carell
Paul DanoPaul Dano
Abigail BreslinAbigail Breslin
Alan ArkinAlan Arkin

درباره فیلم میس سان شاین کوچولو


میس سان‌شاین کوچولو (Little Miss Sunshine) جزو بهترین فیلم های برایان کرانستون محسوب می‌شود که در سال 2006 اکران شد. جاناتان دیتون و ولری فاریس کارگردانان این فیلم بودند. فیلم‌نامه این پروژه توسط مایکل آرندت نوشته شد.

فیلم میس سان‌شاین کوچولو نمرات خوبی دریافت کرد و توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد. این فیلم طی مراسم اسکار در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در دو رشته بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد توانست این جایزه را کسب کند.

گرگ کینر، استیو کارل، تونی کولت، ابیگیل برسلین، آلن آرکین، پل دینو، گوردن تامسن و برایان کرانستون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. فیلم میس سان‌شاین کوچولو فروش خارق‌العاده‌ای را تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 8 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 101 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: میس سان‌شاین کوچولو در واقع نام مسابقه رقص و آوازی است که هرساله برای دختران خردسال در ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود. آلیو دختر یک خانواده متوسط آمریکایی است که برای شرکت در این مسابقه انتخاب می‌شود و خانواده با تمامی مشکلاتی که بر جلوی راهشان قرار دارد، برای همراهی و حمایت از آلیو تصمیم به سفر می‌گیرند.




بنر سریال افسار گسیخته

افسار گسیخته

Breaking Bad
سازنده: Vince Gilligan
سال‌های انتشار:2008 - 2013محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Bryan CranstonBryan Cranston
Aaron PaulAaron Paul
Anna GunnAnna Gunn
Dean NorrisDean Norris
Betsy BrandtBetsy Brandt
RJ MitteRJ Mitte

درباره سریال افسار گسیخته


بریکینگ بد (Breaking Bad) جزو بهترین سریال های خارجی محسوب می‌شود که وینس گیلیگان سازنده آن بود. پخش این سریال از سال 2008 آغاز شد و پس از پنج فصل در سال 2013 به اتمام رسید.

سریال بریکینگ بد از سوی منتقدان به‌عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ معرفی شد و نمرات خارق‌العاده‌ای دریافت کرد. برایان کرانستون، آنا گان، آرون پال، دین نوریس، بتسی براندت، آرجی میته، باب ادنکیرک، جیانکارلو اسپوزیتو و جاناتان بانکز ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: والتر وایت یک دانشمند شیمی پرتلاش و بی‌حاشیه‌ است که به‌عنوان دبیر دبیرستان مشغول به کار است. وایت در آغاز داستان پی می‌برد که به سرطان ریه مبتلا شده است. او قبل از فرارسیدن مرگش، جهت تامین نیاز مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز خود، جسی پینکمن شروع به تولید و پخش شیشه می‌کند.

گالری سریال افسار گسیخته





بنر فیلم وکیل لینکلن
پوستر فیلم وکیل لینکلن

وکیل لینکلن

The Lincoln Lawyer
کارگردان: Brad Furman نویسنده: John Romano
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده
Matthew McConaugheyMatthew McConaughey
Marisa TomeiMarisa Tomei
Ryan PhillippeRyan Phillippe
William H. MacyWilliam H. Macy
Josh LucasJosh Lucas
John LeguizamoJohn Leguizamo

درباره فیلم وکیل لینکلن


وکیل لینکلن (The Lincoln Lawyer) یکی از بهترین فیلم های برایان کرانستون به شمار می‌آید که در سال 2011 اکران شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده برد فرمن قرار داشت. گری لوکزی و استون ویلیج پیکچرز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم وکیل لینکلن توانست تحسین منتقدان را برانگیزد؛ این فیلم به دلیل عملکرد محشر گروه بازیگری و داستان جذابش مورد تحسین قرار گرفت. متیو مک‌کانهی، مریسا تومی، رایان فیلیپ، جاش لوکاس، جان لگویزمائو، مایکل پنیا، باب گانتون، برایان کرانستون، ویلیام اچ میسی و کاترین منیگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم وکیل لینکلن توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کند و فروش خوبی را تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 87 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: میکی ‌هالر وکیل مدافع جنایی است که در اتومبیل خود کارهای وکالت را برای افراد مختلف انجام می‌دهد. او در آخرین پرونده خود که مربوط به دفاع از یک متهم به قتل است، متوجه می‌شود که این یک پرونده ساده نیست و بازی‌های خطرناکی در پشت پرده آن قرار دارد؛ بازی‌هایی که جان موکل و خودش را تهدید می‌کند.




بنر فیلم ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا
پوستر فیلم ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا

ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا

Madagascar 3: Europe's Most Wanted
کارگردان: Conrad Vernon , Eric Darnell , Tom McGrath نویسنده: Noah Baumbach , Eric Darnell
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Ben StillerBen Stiller
Chris RockChris Rock
David SchwimmerDavid Schwimmer
Jada Pinkett SmithJada Pinkett Smith
Frances McDormandFrances McDormand
Sacha Baron CohenSacha Baron Cohen

درباره فیلم ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا


ماداگاسکار 3: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا (Madagascar 3: Europe's Most Wanted) انیمیشنی به کارگردانی اریک دارنل است که در سال 2012 اکران شد. میری سوریا تهیه‌کننده و نوآ بامباک نویسنده این فیلم بودند.

فیلم ماداگاسکار 3: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های گوناگون آنان را به همراه داشت. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن حضور داشتند می‌توان به بن استیلر، کریس راک، دیوید شویمر، جادا پینکت اسمیت، فرانسیس مک‌دورمند، ساشا بارون کوهن، اندی ریچر، جسیکا چاستین، برایان کرانستون و مارتین شورت اشاره کرد.

این انیمیشن به موفقیت تجاری بزرگی دست پیدا کرد و توانست انتظارات سازندگانش را برآورده سازد. انیمیشن ماداگاسکار 3: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا که با بودجه 145 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 745 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: پنگوئن‌ها الکس، مارتی، مل من و گلوریا را در آفریقا ترک می‌کنند و خود به دنبال خوش‌گذرانی می‌روند. در همین حین الکس و دیگر دوستانش به دنبال پنگوئن‌ها می‌روند و تحت تعقیب یک مامور کنترل حیوانات فرانسوی قرار می‌گیرند و وقتی که در حین فرار از او هستند، به یک سیرک بر می‌خوردند.




بنر فیلم گودزیلا
پوستر فیلم گودزیلا

گودزیلا

Godzilla
کارگردان: Gareth Edwards نویسنده: Max Borenstein
سال انتشار:2014محصول: ژاپن , ایالات متحده
Aaron Taylor-JohnsonAaron Taylor-Johnson
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Bryan CranstonBryan Cranston
Ken WatanabeKen Watanabe
Sally HawkinsSally Hawkins
Al SapienzaAl Sapienza

درباره فیلم گودزیلا


گودزیلا (Godzilla) یکی دیگر از بهترین فیلم های برایان کرانستون است که گرث ادواردز وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. جون جاشنی، مری پرنت، برین راجرز و توماس تول تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم گودزیلا نتوانست واکنش‌های مثبت منتقدان را برانگیزد و نمرات چندان خوبی کسب نکرد. در این فیلم بازیگرانی همچون آرون تایلر جانسون، برایان کرانستون، الیزابت اولسن، کن واتانابه، ژولیت بینوش، دیوید استراترن، سالی هاوکینز و سی جی آدامز به ایفای نقش پرداختند.

فیلم گودزیلا با اینکه نمرات بالایی دریافت نکرد، فروش بسیار خوبی را در باکس‌آفیس تجربه کرد. این فیلم که با بودجه عظیم 160 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 525 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دکتر سریزاوا دانشمند مونارک، در زیر زمین دو تخم را پیدا می‌کند که متعلق به هیولایی باستانی به نام موتو است که از تشعشعات هسته‌ای تغذیه می‌کند. یک هیولا قبل از این از تخم خود خارج شده و هیولای بالدار دوم نیز از تخم بیرون آمده و با نابودی یک تأسیسات سری که در آن نگهداری می‌شد فرار می‌کند.




بنر فیلم وارونه
پوستر فیلم وارونه

وارونه

The Upside
کارگردان: Neil Burger نویسنده: Jon Hartmere
سال انتشار:2017محصول: ایالات متحده
Kevin HartKevin Hart
Bryan CranstonBryan Cranston
Nicole KidmanNicole Kidman
Golshifteh FarahaniGolshifteh Farahani
Aja Naomi KingAja Naomi King
Tate DonovanTate Donovan

درباره فیلم وارونه


قسمت بالایی (The Upside) اثری کمدی و درام به کارگردانی نیل برگر است که در سال 2017 اکران شد. فیلم قسمت بالایی درواقع نسخه بازسازی شده فیلمی فرانسوی به نام دست نیافتنی است. تاد بلک وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط پال فیگ نوشته شد.

فیلم قسمت بالایی موفق شد نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به کوین هارت، برایان کرانستون، نیکول کیدمن، گلشیفته فراهانی و آمارا کاران اشاره کرد.

این فیلم فروش محشری در گیشه داشت و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. فیلم قسمت بالایی که با بودجه 37 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 125 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم قسمت بالایی بدین شرح است: داستان راجع‌به یک مرد ثروتمند به اسم فیلیپ است که بعد از اینکه طی یک حادثه فلج می‌شود، یک مرد جوان بیکار و خلافکار را به اسم دل اسکات استخدام می‌کند تا او را در امور روزانه‌اش کمک کند.




بنر فیلم پاندای کونگ‌فو کار ۳

پاندای کونگ‌فو کار ۳

Kung Fu Panda 3
کارگردان: Jennifer Yuh Nelson , Alessandro Carloni نویسنده: Glenn Berger , Jonathan Aibel
سال انتشار:2016محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jack BlackJack Black
Bryan CranstonBryan Cranston
Dustin HoffmanDustin Hoffman
Angelina JolieAngelina Jolie
J.K. SimmonsJ.K. Simmons
Jackie ChanJackie Chan

درباره فیلم پاندای کونگ‌فو کار ۳


پاندای کونگ‌فو کار 3 (Kung Fu Panda 3) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های برایان کرانستون قرار بگیرد. جنیفر یو نلسون و آلساندرو کارلونی کارگردانان این فیلم بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این انیمیشن برعهده ملیسا کب قرار داشت. جاناتان آیبل و گلن برگر فیلم‌نامه این انیمیشن را نوشتند.

انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار 3 توانست نمرات خوبی کسب کند و مورد استقبال منتقدان قرار بگیرد. این انیمیشن طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن شده بود که موفق به کسب آن نشد.

ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جک بلک، آنجلینا جولی، داستین هافمن، لوسی لیو، ست روگن، جکی چان، دیوید کراس، ربل ویلسون، برایان کرانستون و مدس میکلسن اشاره کرد.

انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار 3 به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد. این انیمیشن که با بودجه 145 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 521 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: پو که بعد از گذراندن تمرین‌های سخت استاد شیفو توانسته به یک جنگجوی کامل بدل شود، در مسیر تبدیل شدنش به پاندای افسانه‌ای، به پاندای دیگری به اسم لی برمی‌خورد؛ پاندایی که به دنبال فرزند گمشده‌اش بوده و این فرزند درواقع همان پو است.




بنر فیلم جزیره سگ‌ها

جزیره سگ‌ها

Isle of Dogs
کارگردان: Wes Anderson نویسنده: Wes Anderson
سال انتشار:2018محصول: آلمان , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Bryan CranstonBryan Cranston
Koyu RankinKoyu Rankin
Bob BalabanBob Balaban
Edward NortonEdward Norton
Bill MurrayBill Murray
Jeff GoldblumJeff Goldblum

درباره فیلم جزیره سگ‌ها


جزیره سگ‌ها (Isle of Dogs) اثری به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی وس اندرسن است که در سال 2018 اکران شد. اسکات رودین، استیون ام. رالس و جرمی داوسون در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به اندرسن کمک کردند.

انیمیشن جزیره سگ‌های توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. برایان کرانستون، ادوارد نورتون، بیل مری، جف گلدبلوم، باب بالابان، گرتا گرویگ، فرانسیس مک‌دورمند، کورتنی بی. ونس، هاروی کایتل، اسکارلت جوهانسون و تیلدا سوینتن ازجمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور داشتند.

انیمیشن جزیره سگ‌ها طی مراسم اسکار در دو بخش بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند. این انیمیشن چیزی در حدود 64 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: داستان در ویران‌شهر واقع در آینده نزدیک ژاپن جریان دارد و باجع‌به پسری جوان به اسم کویو رانکین است که بعد از شیوع بیماری آنفلوانزای سگ‌سانان و تبعید این گونه جانوری به یک جزیره، به دنبال سگ خود می‌گردد.




بنر فیلم شیوع
پوستر فیلم شیوع

شیوع

Contagion
کارگردان: Steven Soderbergh نویسنده: Scott Z. Burns
سال انتشار:2011محصول: ایالات متحده , امارات
Marion CotillardMarion Cotillard
Matt DamonMatt Damon
Laurence FishburneLaurence Fishburne
Jude LawJude Law
Kate WinsletKate Winslet
Jennifer EhleJennifer Ehle

درباره فیلم شیوع


شیوع (Contagion) یکی دیگر از بهترین فیلم های برایان کرانستون به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی آن برعهده استیون سودربرگ قرار داشت. مایکل شمبرگ، استیسی شر و گرگوری جیکوبز تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. اسکات زد. برنس وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشتند.

فیلم شیوع با نمرات متوسط منتقدان مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ماریون کوتیار، مت دیمون، لارنس فیشبرن، جود لا، گوئینت پالترو، کیت وینسلت، سنا لیثن، مونیک گابریلا کرنن و برایان کرانستون اشاره کرد. این فیلم فروش خوبی در گیشه داشت. فیلم شیوع که با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 136 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک زن تاجر جوان به اسم بث، بعد از سفری چند روزه از هنگ کنگ به شهر خود شیکاگو برمی‌گردد. بث که قبل از سوار شدن به هواپیما، علائم سرماخوردگی دارد، بعد از بازگشت به خانه بی‌هوش شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست می‌دهد. دکترها و پرستاران نمی‌توانند دلیل مرگ را درک کنند. هم‌زمان، گزارش‌های مختلفی از سراسر جهان مبنی بر مرگ چندین نفر دیگر بر اثر ویروسی ناشناخته منتشر می‌شود.




بنر فیلم ال کامینو

ال کامینو

El Camino: A Breaking Bad Movie
کارگردان: Vince Gilligan نویسنده: Vince Gilligan
سال انتشار:2019محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Aaron PaulAaron Paul
Jesse PlemonsJesse Plemons
Charles BakerCharles Baker
Matt JonesMatt Jones
Scott MacArthurScott MacArthur
Larry HankinLarry Hankin

درباره فیلم ال کامینو


ال‌ کامینو: فیلم بریکینگ بد (El Camino: A Breaking Bad Movie) فیلمی در ژانر جنایی و درام است که در سال 2019 اکران شد. وینس گیلیگان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بود. مارک جانسون، ملیسا برنشتاین، چارلز نویرث، دایان مرسر و آرون پال در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی به گیلیگان کمک کردند.

فیلم ال کامینو به اندازه سریال بریکینگ بد موفق ظاهر نشد و نتوانست نظرات مثبت منتقدان را برانگیزد. آرون پال، چارلز بیکر، مت جونز، جاناتان بنکس و برایان کرانستون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جسی پینکمن بعد از آنکه موفق می‌شود از چنگ جک و دار و دسته‌اش فرار کند، باید با پلیس و آشفتگی‌های درونی خود نیز کنار بیاید.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های برایان کرانستون

عکس پروفایل

شما