خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های آنتونی هاپکینز

بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز – از آنتونی هاپکینز می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین بازیگران مرد سینما یاد کرد که به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

هاپکینز تاکنون هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است که در دو بار آن‌ها توانست این جایزه را به دست بیاورد.

در ادامه برخی از بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی خواهیم کرد.




بنر فیلم سکوت بره ها

سکوت بره ها

The Silence of the Lambs
کارگردان: Jonathan Demme نویسنده: Ted Tally
سال انتشار:1991محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jodie FosterJodie Foster
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Scott GlennScott Glenn
Ted LevineTed Levine
Anthony HealdAnthony Heald
Brooke SmithBrooke Smith

درباره فیلم سکوت بره ها


سکوت بره‌ها (The Silence of the Lambs) برپایه رمانی به همین نام اثر توماس هریس ساخته شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جاناتان دمی قرار داشت. کنت اوت، ادوارد ساکسون و رون بزمن تهیه‌کنندگان این اثر بودند. تد تلی فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم سکوت بره‌ها توانست تحسین گسترده منتقدان را برانگیزد و نظرات مثبت آنان را به همراه داشته باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون جودی فاستر، آنتونی هاپکینز، اسکات گلن، تد لواین، آنتونی هیلد، بروک اسمیت و کیسی لمونز به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سکوت بره‌ها طی مراسم اسکار در هفت رشته نامزد دریافت جایزه شد که در پنج رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم توانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که برنده بهترین بازیگر زن فیلم درام شد.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت و فروش بسیار خوبی داشت. فیلم سکوت بره‌ها که با بودجه 19 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 272 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم سکوت بره‌ها بدین شرح است: کلاریس استارلینگ توسط جک کرافورد از آکادمی آموزشی اف‌بی‌آی در کوانتیکوو، ویرجینیا انتخاب می‌شود. کرافورد به استارلینگ ماموریت می‌دهد که با هانیبال لکتر که یک روانشناس و قاتل زنجیره‌ای است، گفتگو نماید چرا که اعتقاد دارد که لکتر ممکن است بتواند به آن‌ها در پیدا کردن بیل بوفالو کمک نماید.




بنر سریال جهان غرب

جهان غرب

Westworld
سازنده: Jonathan Nolan , Lisa Joy
سال‌های انتشار:2016 - 2020محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین سریال
Evan Rachel WoodEvan Rachel Wood
Thandie NewtonThandie Newton
Jeffrey WrightJeffrey Wright
Tessa ThompsonTessa Thompson
Ed HarrisEd Harris
Aaron PaulAaron Paul

درباره سریال جهان غرب


سریال جهان غرب (Westworld) را می‌توان یکی از بهترین سریال های خارجی دانست که پخش آن از سال 2016 آغاز شد. وظیفه ساخت این سریال برعهده جاناتان نولان و لیزا جوی قرار داشت.

جهان غرب به دلیل پیچش داستانی جذاب و بازی فوق‌العاده گروه بازیگری توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود. ایوان ریچل وود، آنتونی هاپکینز، تندی نیوتون، آرون پال، جفری رایت، جیمز مارسدن، بن بارنز، اینگری بولسه بردال، کلیفتن کالینز جونیور، لوک همسورث، سیسه بابد کنوسن و سایمون کوارترمن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

خلاصه داستان سریال جهان غرب بدین شرح است: داستان این سریال در یک شهر بازی وسترن خیالی در غرب آمریکا جریان دارد که ساکنان آن را انسان‌های مصنوعی که میزبان نام دارند، تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، گروهی از انسان‌های واقعی که مهمانان نام دارند، با پرداخت مبالغی زیاد می‌توانند وارد محوطه پارک وست‌ورلد شوند و هرکاری که مایل باشند انجام دهند و قادر خواهند بود تا با میزبانان هرطور که می‌خواهند رفتار کنند.

گالری سریال جهان غرب





بنر فیلم پدر

پدر

The Father
کارگردان: Florian Zeller نویسنده: Christopher Hampton , Florian Zeller
سال انتشار:2020محصول: فرانسه , بریتانیا
تماشای آنلاین فیلم
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Olivia ColmanOlivia Colman
Mark GatissMark Gatiss
Olivia WilliamsOlivia Williams
Imogen PootsImogen Poots
Rufus SewellRufus Sewell

درباره فیلم پدر


پدر (The Father) جزو بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز محسوب می‌شود که در سال 2020 اکران شد. فلوریان زلر به‌عنوان کارگردان و نویسنده در این فیلم همکاری داشت. کریستوفر همپتون نیز در امر نویسندگی فلوریان زلر را همراهی کرد. دیوید پارفیت، ژان لوئیس لیوی، فیلیپ کارکاسون، کریستف اسپادون و سیمون فرند تهیه‌کنندگان این اثر بودند.

فیلم پدر موفق شد مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و با تحسین آنان روبه‌رو شود. این فیلم طی مراسم اسکار در شش رشته نامزد دریافت جایزه شد که توانست در دو رشته بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی آنتونی هاپکینز این جایزه را کسب کند.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که درنهایت در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند. فیلم پدر در مقایسه با بودجه تولیدش، فروش خوبی را تجربه کرد. این فیلم با بودجه تولید 6 میلیون دلاری‌اش، حدود 24 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم داستان مردی را نشان می‌دهد که با وجود بالا رفتن سنش، از درخواست کمک از دخترش دوری می‌کند. او تلاش دارد تا از شرایط متغیر خود سر در بیاورد. چندی بعد او به کسانی که دوستشان دارد، ذهن خود و حتی چهارچوب اصلی چیزهایی که باور دارد نیز شک می‌کند.




بنر فیلم مأموریت غیرممکن 2
پوستر فیلم مأموریت غیرممکن 2

مأموریت غیرممکن 2

Mission: Impossible II
کارگردان: John Woo نویسنده: Robert Towne
سال انتشار:2000محصول: استرالیا , آلمان , ایالات متحده
Tom CruiseTom Cruise
Dougray ScottDougray Scott
Thandiwe NewtonThandiwe Newton
Ving RhamesVing Rhames
Richard RoxburghRichard Roxburgh
John PolsonJohn Polson

درباره فیلم مأموریت غیرممکن 2


ماموریت: غیرممکن 2 (Mission: Impossible II) فیلمی اکشن است که جان وو کارگردان آن بود. تام کروز و پائولا واگنر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده رابرت تاون قرار داشت.

فیلم ماموریت: غیرممکن 2 با نمرات مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به تام کروز، ریچارد راکسبرا، دوگری اسکات، تندی نیوتون، وینگ ریمز و راده شربه‌جیا اشاره کرد.

این فیلم در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشت و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. فیلم ماموریت: غیرممکن 2 که با بودکه 125 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 546 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دکتر ولادمیر نیکو ویچ ویروس نامشخص و جدیدی را ساخته و برای آن یک پادزهر نیز درست کرده است. او می‌خواهد این ویروس به همراه درمانش را به اتان هانت برساند اما در هواپیما و در هنگام تحویل یک تبهکار به اسم شان آبرامز که با پوشیدن ماسک خود را به شکل اتان هانت درآورده است، این محموله را می‌گیرد. ویروس به چنگ شون آبرامز می‌افتد اکنون اتان هانت مأمور می‌شود تا این ویروس را تا قبل از آلوده شدن مردم از چنگ ربایندگان درآورد.




بنر فیلم همه مردان پادشاه

همه مردان پادشاه

All the King's Men
کارگردان: Steven Zaillian نویسنده: Steven Zaillian
سال انتشار:2006محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Sean PennSean Penn
Jude LawJude Law
Kate WinsletKate Winslet
James GandolfiniJames Gandolfini
Patricia ClarksonPatricia Clarkson
Anthony HopkinsAnthony Hopkins

درباره فیلم همه مردان پادشاه


همه مردان پادشاه (All The King's Men) یکی از بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز محسوب می‌شود که در سال 2006 اکران شد. استیون زایلیان به‌‌عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده در این پروژه همکاری داشت. کن لمبرگر، مایک مدووی و آرنولد مسر در امر تهیه‌کنندگی زایلیان را همراهی کردند.

فیلم همه مردان پادشاه نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و به علت ایرادات فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به شان پن، جود لاو، آنتونی هاپکینز، کیت وینسلت و کرولین لاگرفلت اشاره کرد.

این فیلم در گیشه شکست بزرگی را تجربه کرد و موفق نشد مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فیلم همه مردان پادشاه که با بودجه 55 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 9.9 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ویل استارک که در ابتدا شهردار میسون است، موفق می‌شود به شکل مستقل و بدون اتکا به جریان‌های قدرت و ثروت، در انتخابات ایالتی پیروز شده و به مقام فرمانداری ایالت لوئیزیانا دست پیدا کند. وی همانند تبلیغات انتخاباتی خود، همچنان به مافیای قدرت حمله کرده و با جلب حمایت مردمی جلو می‌رود. اما صاحبان قدرت و ثروت وجود چنین شخصی را قبول نمی‌کنند و تلاش در حذف کردن وی به هر شکل ممکن دارند.




بنر فیلم هانیبال
پوستر فیلم هانیبال

هانیبال

Hannibal
کارگردان: Ridley Scott نویسنده: David Mamet , Steven Zaillian
سال انتشار:2001محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Julianne MooreJulianne Moore
Francesca NeriFrancesca Neri
Gary OldmanGary Oldman
Ray LiottaRay Liotta
Frankie FaisonFrankie Faison

درباره فیلم هانیبال


هانیبال (Hannibal) نیز یکی دیگر از فیلم‌هایی است که می‌تواند در این لیست حضور داشته باشد. ریدلی اسکات کارگردان این پروژه بود. دینو دلارنتیس به‌عنوان تهیه‌کننده و توماس هریس به‌عنوان نویسنده در این فیلم همکاری داشتند.

فیلم هانیبال پس از اکران با واکنش‌ها مختلف منتقدان روبه‌رو شد. منتقدان از این فیلم در زمینه عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند؛ اما به فیلم‌نامه آن ایرادات اساسی وارد کردند. آنتونی هاپکینز، گری اولدمن، جولیان مور، هیزل گودمن، ایوانو مارسکوتی و انیو کولتورتی ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم هانیبال فروش فوق‌العاده‌ای را در گیشه تجربه کرد و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 87 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 351 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ده سال بعد از موفقیت استارلینگ در پرونده بیل بوفالو و ارتقای کلاریس در کارش و تبدیل شدن به یک مأمور ویژه اف بی آی، پرونده هانیبال لکتر که در قسمت قبل از تیمارستان گریخته، به او می‌سپارند. در این میان مردی ثروتمند به اسم ماوسن ورگر تنها قربانی زنده هانیبال لکتر قصد دارد از دکتر لکتر که در حالت مستی از او خواسته بود تا پوست خودش را بکند، انتقام بگیرد.




بنر فیلم اژدهای سرخ
پوستر فیلم اژدهای سرخ

اژدهای سرخ

Red Dragon
کارگردان: Brett Ratner نویسنده: Ted Tally
سال انتشار:2002محصول: آلمان , ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Edward NortonEdward Norton
Ralph FiennesRalph Fiennes
Harvey KeitelHarvey Keitel
Emily WatsonEmily Watson
Mary-Louise ParkerMary-Louise Parker

درباره فیلم اژدهای سرخ


اژدهای سرخ (Red Dragon) نیز جزو بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز به شمار می‌آید که برت راتنر کارگردان آن بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دینو دلارنتیس قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط تد تلی نوشته شد.

فیلم اژدهای سرخ توجه منتقدان را به سمت خود جلب کرده و تحسین آنان را در پی داشت. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و روند داستانی جذاب مورد تحسین قرار گرفت. آنتونی هاپکینز، ادوارد نورتون، رالف فاینس، هاروی کایتل، امیلی واتسون، فیلیپ سیمور هافمن، مری لوئیس پارکر، مکس ثیر و تام وریکا ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم اژدهای سرخ موفقیت تجاری بزرگی را تجربه کرد و توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند. این فیلم با بودجه تولید 78 میلیون دلاری‌اش، حدود 209 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان این فیلم 2 سال پیش از حوادث فیلم سکوت بره‌ها رخ می‌دهد. در سال 1980 ویل گراهام که مامور اف بی آی است و مهارت خاصی در شناسایی و دستگیری قاتلین زنجیره‌ای دارد، هانیبال لکتر را دستگیر می‌کند اما برخوردی بسیار خونین و خطرناک بین او و هانیبال رخ می‌دهد. از آن پس گراهام خود را بازنشسته می‌کند؛ اما یک قاتل حرفه‌ای دست به جنایاتی می‌زند و گراهام دوباره به خدمت فراخوانده می‌شود.




بنر فیلم ملاقات با جو بلک
پوستر فیلم ملاقات با جو بلک

ملاقات با جو بلک

Meet Joe Black
کارگردان: Martin Brest نویسنده: Ron Osborn , Jeff Reno , Kevin Wade , Bo Goldman
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
Brad PittBrad Pitt
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Claire ForlaniClaire Forlani
Jake WeberJake Weber
Marcia Gay HardenMarcia Gay Harden
Jeffrey TamborJeffrey Tambor

درباره فیلم ملاقات با جو بلک


با جو بلک آشنا شوید (Meet Joe Black) فیلمی به کارگردانی مارتن برست است که در سال 1998 اکران شد. فیلم‌نامه این اثر توسط بو گولدمن و کوین وید نوشته شد.

فیلم با جو بلک آشنا شوید به دلیل عملکرد درخشان گروه بازیگری و شخصیت‌پردازی‌های عالی مورد تحسین قرار گرفت. برد پیت، آنتونی هاپکینز، کلر فورلانی، جیک وبر، مارسیا گی هاردن و جفری تامبر ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

فیلم با جو بلک آشنا شوید فروش نسبتا خوبی داشت و با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد. این فیلم با بودجه تولید 90 میلیون دلاری خود حدود 142 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فرشته مرگ در قالب جسم مرد جوانی به اسم جو بلک ظاهر می‌شود. او با مردی به اسم ویلیام پریش مواجه شده و به او می‌گوید که مدت کوتاهی از زندگی او مانده ولی تا آن موقع جو بلک همراه او خواهد بود و این مدتی است که او در استراحت است و فرصت آموختن و آشنایی با ویلیام پریش را دارد.




بنر فیلم نقاب زورو
پوستر فیلم نقاب زورو

نقاب زورو

The Mask of Zorro
کارگردان: Martin Campbell نویسنده: Ted Elliott , Terry Rossio , John Eskow
سال انتشار:1998محصول: ایالات متحده
Antonio BanderasAntonio Banderas
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Catherine Zeta-JonesCatherine Zeta-Jones
Stuart WilsonStuart Wilson
Diego SieresDiego Sieres
José María de TaviraJosé María de Tavira

درباره فیلم نقاب زورو


نقاب زورو (The Mask of Zorro) نیز استحقاق حضور در لیست بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز را داراست. مارتین کمپبل وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده داشت. جان ایسکو، تد الیوت و تری روزیو نویسندگان این فیلم بودند.

فیلم نقاب زورو نتوانست نمرات بالایی کسب کند و با نقدهای مختلف منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آنتونیو باندراس، آنتونی هاپکینز، کاترین زیتا جونز، استوارت ویلسون، تونی آمندولا، پدرو آرماندریاز جونیور و مائوری چایکین اشاره کرد.

فیلم نقاب زورو در گیشه خارق‌العاده ظاهر شد و فروش بسیار بالایی داشت. این فیلم که با بودجه 96 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 250 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دیگو دلاوگا یا همان زورو مشغول مبارزه با فساد و بی عدالتی است. اما در مبارزه بارافائل مونترو شکست می‌خورد. مونترو همسر زورو را به قتل می‌رساند و فرزند نوزاد دیگو دلاوگا یعنی النا را با خود می‌برد. پس از بیست سال دیگو از تبعید در اسپانیا برمی‌گردد. در این مدت النا تبدیل به زنی زیبا شده و مونترو کالیفرنیا را به یک منطقه مستقل تبدیل کرده است.




بنر فیلم بازمانده روز
پوستر فیلم بازمانده روز

بازمانده روز

The Remains of the Day
کارگردان: James Ivory نویسنده: Ruth Prawer Jhabvala
سال انتشار:1993محصول: بریتانیا , ایالات متحده
Anthony HopkinsAnthony Hopkins
Emma ThompsonEmma Thompson
James FoxJames Fox
Christopher ReeveChristopher Reeve
Hugh GrantHugh Grant
Peter VaughanPeter Vaughan

درباره فیلم بازمانده روز


بازمانده روز (The Remains of the Day) یک فیلم در ژانر درام است که برپایه رمانی به همین نام اثر کازوئو ایشی‌گورو ساخته شد. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جیمز آیوری قرار داشت. فیلم‌نامه این اثر توسط روث پراور جابوالا نوشته شد.

فیلم بازمانده روز پس از اکران توانست با تحسین منتقدان روبه‌رو شود و استقبال آنان را به همراه داشته باشد. فیلم بازمانده روز طی مراسم اسکار در هشت بخش ازجمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی موفق به کسب این جایزه نشد.

این فیلم در مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته ازجمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت جایزه شد که نتوانست در هیچ رشته‌ای این جایزه را کسب کند.

در این فیلم بازیگرانی همچون اما تامسون، آنتونی هاپکینز، جیمز فاکس، کریستوفر ریو، هیو گرانت، بن چاپلین، مایلز ریچاردسن، جان ساویدنت و پائولا جیکوبس به ایفای نقش پرداختند. فیلم بازمانده روز موفق شد فروش بسیار خوبی داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 15 میلیون دلاری خود، حدود 63 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در سال 1958 که چندین سال بعد از اتمام جنگ جهانی دوم است، سر خدمت کار خانه لرد نشین عمارت دارلینگتون یک نامه از یکی از خدمتکاران زن سابق دریافت می‌کند. خانم کنتون در نامه اشاره کرده که از شوهر خود که سال‌ها قبل پس از ازدواجشان به غرب انگلستان رفته بودند، جدا شده‌ است.




بنر فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید
پوستر فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید

چگونه گرینچ کریسمس را دزدید

The Making of Dr. Seuss' 'How the Grinch Stole Christmas!'
کارگردان: نویسنده: Kaye Zusmann
سال انتشار:1994محصول: ایالات متحده
Phil HartmanPhil Hartman
Tim BurtonTim Burton
Danny ElfmanDanny Elfman
Audrey GeiselAudrey Geisel
Albert HagueAlbert Hague
Chuck JonesChuck Jones

درباره فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید


چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas) فیلمی فانتزی و تماشایی است که ران هاوارد کارگردانی و تهیه‌کننده آن بود. برایان گریزر نیز در امر تهیه‌کنندگی هاوارد را همراهی کرد. جفری پرایس و پیتر اس. سیمن فیلم‌نامه این اثر را نوشتند.

فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزید موفق شد نمرات بالایی کسب کند. این فیلم در سه بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود که تنها توانست جایزه اسکار بهترین چهره‌پردازی را دریافت کند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جیم کری، جفری تامبر، کریستین برنسکی، بیل ایروین و مالی شنون اشاره کرد. این فیلم توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما بکشاند. فیلم چگونه گرینچ کریسمس را دزدید که با بودجه 123 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 345 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: گرینچ سال‌ها پیش در هوویل به دنیا آمده، اما قیافه ترسناک او و همان‌طور علاقه زیادش به مارتا می که ذره‌ای به گرینچ علاقه ندارد باعث شده از آن سرزمین رانده شود. از آن زمان تاکنون، گرینچ کینه مردم هوویل را به دل داشته و اکنون فرصت انتقام فرا رسیده‌ است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های آنتونی هاپکینز

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_38303

سه‌شنبه، 13 مهر 1400، 01:06

عالی به هیچ حرفی