خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های رانویر سینگ

بهترین فیلم های رانویر سینگ چه هستند؟ رانویر سینگ یکی از بازیگران مرد سینما هندوستان است که در سطح جهانی چندان شناخته شده نیست.

این بازیگر نقش‌آفرینی‌های جذابی را از خود در فیلم‌هایش برجای گذاشته است و به همین علت توانست در هندوستان به محبوبیت بالایی برسد.

در ادامه می‌خواهیم بهترین فیلم های رانویر سینگ را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم سوریاوانشی
پوستر فیلم سوریاوانشی

سوریاوانشی

Sooryavanshi
کارگردان: Rohit Shetty نویسنده: Farhad Samji
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Katrina KaifKatrina Kaif
Ajay DevgnAjay Devgn
Ranveer SinghRanveer Singh
Anupam KherAnupam Kher
Jackie ShroffJackie Shroff

درباره فیلم سوریاوانشی


سوریاوانشی (Sooryavanshi) یکی از بهترین فیلم های هندی جدید محسوب می‌شود که روهیت شتی وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت. کاران جوهر، هیرو یاش جوهار، آرونا باتیا و آپوروا مهتا در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی شتی را همراهی کردند. فرهاد سامجی، سانچیت بندر و ودیجی قدگادنکار فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند.

فیلم سوریاوانشی نمرات متوسطی دریافت کرد و واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آکشی کومار، کاترینا کایف، اجی دیوگن، رانویر سینگ و گلشن گرور اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم سوریاوانشی بدین شرح است: سوریاوانشی رئیس ستاد ضد تروریسم بمبئی و تیم وی با بازرس باجیرو سینگهام و سانگرام بالرائو به نیروهای خود پیوستند تا یک گروه تروریستی را که قصد حمله به بمبئی را دارد متوقف کند.




بنر فیلم پسر گلی
پوستر فیلم پسر گلی

پسر گلی

Gully Boy
کارگردان: Zoya Akhtar نویسنده: Zoya Akhtar , Reema Kagti
سال انتشار:2019محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Alia BhattAlia Bhatt
Siddhant ChaturvediSiddhant Chaturvedi
Mona Ghosh ShettyMona Ghosh Shetty
Vijay RaazVijay Raaz
Vijay VarmaVijay Varma

درباره فیلم پسر گلی


پسر خیابان (Gully Boy) فیلمی در ژانر موزیکال و درام است که زویا اختر کارگردان و نویسنده آن بود. ریما کاگتی در امر نویسندگی به اختر کمک کردند. فرهان اختر، ریتش سیدوانی و سونیل لولا تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم پسر خیابان با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد و توانست تحسین آنان را به همراه داشته باشد. رانویر سینگ، آلیا بهات و کالکی کوچلین ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان زندگی یک رپر خیابانی مسلمان در شهر بمبئی به اسم مراد را نشان می‌دهد که رنج، فقر و تبعیض اجتماعی که گریبانگیر اوست با عشق و استعداد او به موسیقی رپ، گره خورده و صدایی می‌شود برای فریاد رنج و تبعیض.




بنر فیلم سیمبا
پوستر فیلم سیمبا

سیمبا

Simmba
کارگردان: Rohit Shetty نویسنده: Rohit Shetty , Yunus Sajawal , Sajid Samji
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Sara Ali KhanSara Ali Khan
Sonu SoodSonu Sood
Ashutosh RanaAshutosh Rana
Siddhartha JadhavSiddhartha Jadhav
Ashwini KalsekarAshwini Kalsekar

درباره فیلم سیمبا


سیمبا (Simmba) یکی از بهترین فیلم های رانویر سینگ به شمار می‌آید که در سال 2018 اکران شد. روهیت شتی کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم بود. کاران جوهر و هیرات یاش جوهر امر تهیه‌کنندگی شتی را همراهی کردند.

فیلم سیمبا نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. رانویر سینگ، سارا علی‌خان، سنو سود، اشوتوش رانا، آشوینی کالسکار، اولکا گوپتا، آکشی کومار، ساریتا جوشی. و اجی دیوگن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم سیمبا بدین شرح است: سیمبا، افسر پلیس فاسدی است که به دلیل رفتارهای غیراخلاقی‌اش از مزایای زیادی بهره می‌برد، تا اینکه یک تصادف همه زندگی او را تغییر می‌دهد و او را به سمت راه درست هدایت می‌کند.




بنر فیلم پادماوات

پادماوات

Padmaavat
کارگردان: Sanjay Leela Bhansali نویسنده: Sanjay Leela Bhansali , Prakash R. Kapadia
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
Ranveer SinghRanveer Singh
Deepika PadukoneDeepika Padukone
Shahid KapoorShahid Kapoor
Jim SarbhJim Sarbh
Aayam MehtaAayam Mehta
Ujjwal ChopraUjjwal Chopra

درباره فیلم پادماوات


پادماوات (Padmavat) یک فیلم در ژانر حماسی و درام است که سانجای لیلا بانسالی وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت؛ لازم به ذکر است که پراکاش کاپادیا در امر نویسندگی به بانسالی کمک کرد.

این فیلم توانست با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود و در زمینه‌های فیلم‌نامه و داستان مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به دیپیکا پادوکونه، شاهد کاپور، رانویر سینگ و آنوپریا گوئنکا اشاره کرد. فیلم پادماوات فروش بسیار خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 82 میلیون دلار فروخت.

خلاصه داستان فیلم پادماوات بدین شرح است: در افغانستان قرن 13، جلال‌الدین خلجی از خاندان خلجی قصد دارد تا تخت سلطنت دهلی را به تسخیر خود دربیاورد. برادرزاده جلال‌الدین یعنی علاءالدین خلجی خواستار ازدواج با دختر او مهرونیسا می‌شود. ترتیب عروسی داده می‌شود اما در شب این وصلت علاءالدین با زنی دیگر مرتکب خیانت می‌شود. یکی از اعضای این دربار که شاهد این اتفاق بود توسط علاءالدین کشته می‌شود؛ مهرونیسا هنگام ازدواج از این موضوع اطلاع می‌یابد و دچار وحشت می‌شود.




بنر فیلم ولگرد
پوستر فیلم ولگرد

ولگرد

Gunday
کارگردان: Ali Abbas Zafar نویسنده: Ali Abbas Zafar
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Arjun KapoorArjun Kapoor
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Irrfan KhanIrrfan Khan
Saurabh ShuklaSaurabh Shukla
Pankaj TripathiPankaj Tripathi

درباره فیلم ولگرد


ولگرد (Gunday) یکی از بهترین فیلم های رانویر سینگ محسوب می‌شود که در سال 2014 اکران شد. علی عباس ظفر وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. آدیتا چوپرا تهیه‌کننده این فیلم تماشایی بود.

فیلم ولگرد نمرات بسیار پایینی دریافت کرد و به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و ایرادات شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. رانویر سینگ، آرجون کاپور، پریانکا چوپرا، عرفان خان، سراب شوکلا و ویکتور بنرجی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان فیلم ولگرد بدین شرح است: داستان این فیلم در زمان استقلال بنگلادش بعد از جنگ ۱۹۷۱ آغاز می‌شود. ویکرام و باله دو نفر از یتیمانی هستند که تحت تأثیر این تغییر قرار می‌گیرند. ویکرام و باله فرار می‌کنند و مشغول به کار در رستورانی در کلکته می‌شوند. صاحب رستوران به آن‌ها توهین می‌کند و بد رفتاری‌های او باعث می‌شود که آن‌ها کار در رستوران را رها کنند و متوجه می‌شوند فروش زغال سنگ سود زیادی به دنبال دارد.




بنر فیلم سارق
پوستر فیلم سارق

سارق

Lootera
کارگردان: Vikramaditya Motwane نویسنده: Vikramaditya Motwane , Bhavani Iyer
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Sonakshi SinhaSonakshi Sinha
Adil HussainAdil Hussain
Vikrant MasseyVikrant Massey
Arif ZakariaArif Zakaria
Barun ChandaBarun Chanda

درباره فیلم سارق


سارق (Lootera) فیلمی در ژانر درام و عاشقانه است که در سال 2013 اکران شد. ویکرامودتیا موتوانی کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژه برعهده آنوراگ کاشیاپ، اکتا کاپور، شبها کاپور و ویکاس بال قرار داشت.

فیلم سارق توانست با استقبال منتقدان مواجه شود و مورد تحسین مخاطبان نیز قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به رانویر سینگ، سوناکشی سینها، عادل حسین و دیویا دوتا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در یکی از مناطق سرزمین پهناور هندوستان دختری به اسم پاکی به همراه پدرش زندگی می‌کند. پدر او یک زمین‌دار است و باغ‌ها و زمین‌های گسترده و سرسبزی دارد. پاکی مبتلا به بیماری سل است و عمر محدودی دارد. روزی یک باستان‌شناس به اسم وارون شریواستا که قصد حفاری در یکی از زمین‌های پدر پاکی را دارد به خانه آن‌ها می‌رود تا برای مدتی و تا پایان اتمام پروژه‌اش در آنجا بماند.




بنر فیلم بی‌خیال
پوستر فیلم بی‌خیال

بی‌خیال

Befikre
کارگردان: Aditya Chopra نویسنده: Aditya Chopra
سال انتشار:2016محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Vaani KapoorVaani Kapoor
Elisa Bachir BeyElisa Bachir Bey
Julie OrdonJulie Ordon
Marinelly VaslonMarinelly Vaslon
Sandra RosinskySandra Rosinsky

درباره فیلم بی‌خیال


بی‌خیال (Befikre) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های رانویر سینگ قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آدیتیا چوپرا قرار داشت.

فیلم بی‌خیال پس از اکران نظرات منفی منتقدان را در پی داشت و نمرات پایینی دریافت کرد. رانویر سینگ، وانی کاپور و جولی اردن ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: چیزی که با یک شب دیوانه‌وار شروع می‌شود به یک رابطه ختم می‌شود. دارام و شیرا خیلی زود عاشق و دلبسته یکدیگر می‌شوند.




بنر فیلم باجی رائو و مستانه
پوستر فیلم باجی رائو و مستانه

باجی رائو و مستانه

Bajirao Mastani
کارگردان: Sanjay Leela Bhansali نویسنده: Prakash R. Kapadia
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Ranveer SinghRanveer Singh
Deepika PadukoneDeepika Padukone
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Tanvi AzmiTanvi Azmi
Vaibhav TatwawadiVaibhav Tatwawadi
Mahesh ManjrekarMahesh Manjrekar

درباره فیلم باجی رائو و مستانه


باجی رائو و مستانه (Bajirao Mastani) یک فیلم در ژانر عاشقانه و تاریخی است که در سال 2015 اکران شد. سانجای لیلا بانسالی کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم بود. کیشور للا در امر تهیه‌کنندگی بانسالی را همراهی کردند. فیلم‌نامه این اثر توسط پراکاش کاپادیا نوشته شد.

فیلم باجی رائو و مستانه تحسین گسترده منتقدان را به همراه داشت و نظرات مثبت آنان را به سمت خود جلب کرد. این فیلم به دلیل بازی عالی گروه بازیگری و کارگردانی محشر مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رانویر سینگ، دیپیکا پادوکونه، پریانکا چوپرا، تانوی عظمی، میلیند سمان، ماهش مانجرکار، آدیتای پانچولی و راضا مراد اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: این فیلم روایت عاشقانه ژنرال ماراتا، باجی رائو اول و مستانه را نشان می‌دهد.




بنر فیلم بگذار قلب بتپد
پوستر فیلم بگذار قلب بتپد

بگذار قلب بتپد

Dil Dhadakne Do
کارگردان: Zoya Akhtar نویسنده: Zoya Akhtar , Reema Kagti
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Anil KapoorAnil Kapoor
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Shefali ShahShefali Shah
Ranveer SinghRanveer Singh
Anushka SharmaAnushka Sharma
Rahul BoseRahul Bose

درباره فیلم بگذار قلب بتپد


بگذار قلب بتپد (Dil Dhadakne Do) فیلمی کمدی درام است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده زویا اختر قرار داشت. ریما کاگتی در امر نویسندگی به اختر کمک کرد. ریتیش سیدهاوانی و فرهان اختر تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم بگذار قلب بتپد واکنش‌های متعدد منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. آنیل کاپور، شفالی شاه، پریانکا چوپرا، رانویر سینگ، انوشکا شارما، فرهان اختر، زارینا وهاب و پارمیت ستهی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک خواهر و برادر در روزی که قصد دارند 30امین سالگرد ازدواج پدر و مادرشان را جشن بگیرند، با قوانین خانوادگی‌شان در مورد عشق مبارزه می‌کنند.




بنر فیلم پیدا کردن فانی
پوستر فیلم پیدا کردن فانی

پیدا کردن فانی

Finding Fanny
کارگردان: Homi Adajania نویسنده:
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Deepika PadukoneDeepika Padukone
Arjun KapoorArjun Kapoor
Naseeruddin ShahNaseeruddin Shah
Dimple KapadiaDimple Kapadia
Pankaj KapurPankaj Kapur
Anand TiwariAnand Tiwari

درباره فیلم پیدا کردن فانی


پیدا کردن فانی (Finding Fanny) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی هانی آدجانیا است که در سال 2014 اکران شد. کرسی خامبتا در امر نویسندگی آدجانیا را همراهی کرد. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم پیدا کردن فانی برعهده دینش ویجن قرار داشت.

فیلم پیدا کردن فانی واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت و نتوانست مورد تحسین آنان قرار بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به نصیرالدین شاه، دیمپل کاپادیا، پانکاج کاپور، دیپیکا پادوکونه، آرجون کاپور و رانویر سینگ اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: فردیناند فردی پینتو، نامه‌ای نصف شب دریافت می‌کند و متوجه می‌شود که عشق واقعی او، استفانی فانی فرناندز، هرگز از احساسات واقعی خود نسبت به او اطلاع نداشت.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های رانویر سینگ

عکس پروفایل

شما