خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های سلمان خان

بهترین فیلم های سلمان خان چه هستند؟ سلمان خان یکی از بازیگران شناخته شده سینمای بالیوود است که دارای طرفداران زیادی است.

این بازیگر توانست با نقش‌آفرینی‌های جذاب و حضور در فیلم‌هایی خاطره‌انگیز به محبوبیت بالایی برسد و به یکی از پرطرفدارترین بازیگران سینمای هندوستان تبدیل شود.

در ادامه قصد داریم به برخی از بهترین فیلم های سلمان خاناشاره کنیم. با ملوفیلم همراه باشید.  




بنر فیلم سلطان

سلطان

Sulthan
کارگردان: Bhagyaraj Kannan نویسنده: Bhagyaraj Kannan
سال انتشار:2021محصول: هندوستان
تماشای آنلاین فیلم
KarthiKarthi
Rashmika MandannaRashmika Mandanna
Ramachandra RajuRamachandra Raju
Nawab ShahNawab Shah
LalLal
NapoleonNapoleon

درباره فیلم سلطان


سلطان (Sultan) یکی از بهترین فیلم‌های هندی به شمار می‌آید که در سال 2016 اکران شد. علی عباس ظفر وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده داشت. ارشاد کمیل در انجام وظیفه نویسندگی به ظفر کمک کرد. آدیتیا چوپرا نیز تهیه‌کننده فیلم سلطان بود.

فیلم سلطان توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و با واکنش‌های مثبت آنان مواجه شود. این فیلم به دلیل داستان جذاب و بازی زیبای گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، انوشکا شارما، راندیپ هودا و آمیت ساد اشاره کرد.

فیلم سلطان توانست مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند و فروش بالایی داشته باشد. این فیلم با بودجه تولید 20 میلیون دلاری‌اش، حدود 89 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سلطان علی خان پسر جوان و سر به هوایی است که عاشق دختری کشتی‌گیر در سطح حرفه‌ای می‌شود و تصمیم می‌گیرد برای ثابت کردن خودش به او وارد ورزش کشتی شود و تا پای گرفتن مدال المپیک برای کشورش هم پیش برود. پس از کسب چند مدال او فردی بسیار متکبر و مغرور می‌شود و تمام فکر و خیالش روی کشتی و مسابقات متمرکز می‌شود.




بنر فیلم گنجینه‌ای به نام عشق پیدا کرد
پوستر فیلم گنجینه‌ای به نام عشق پیدا کرد

گنجینه‌ای به نام عشق پیدا کرد

Prem Ratan Dhan Payo
کارگردان: Sooraj Barjatya نویسنده: Sooraj Barjatya
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Sonam KapoorSonam Kapoor
Neil Nitin MukeshNeil Nitin Mukesh
Anupam KherAnupam Kher
Swara BhaskarSwara Bhaskar
Deepak DobriyalDeepak Dobriyal

درباره فیلم گنجینه‌ای به نام عشق پیدا کرد


گنجینه‌ای به نام عشق پیدا کرد (Prem Ratan Dhan Payo) یکی از بهترین فیلم‌ های سلمان خان به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن برعهده سورج بارجاتیا قرار داشت. بهترین فیلم‌ های سلمان خان به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی آن برعهده سورج بارجاتیا قرار داشت.

فیلم گنجینه‌ای به نام عشق پیدا کرد با وجود موفقیتش در گیشه، نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و به دلیل ضعف داستانی مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم چیزی در حدود 54 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، سونام کاپور، نیل نیتین موکش، انوپم کهیر، سوارا بهاسکار، لاتا سابهاروال اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: شاهزاده ویجی سینگ قصد دارد تا به زودی ازدواج کند. او برای به جا آوردن مراسم ازدواج به خانه خواهران ناتنی‌اش می‌رود تا آن‌ها را برای حضور در مراسم ازدواج دعوت کند اما آن‌ها قبول نمی‌کنند. در راه بازگشت از طرف راننده کالسکه به جان او سو قصد می‌شود و او به دره می افتد. ویجی سینگ آسیب شدیدی می‌بیند و مشاوران او برای مداوا شاهزاده را به مخفیگاه می‌برند.




بنر فیلم برادر باجرانگی

برادر باجرانگی

Bajrangi Bhaijaan
کارگردان: Kabir Khan نویسنده: Kabir Khan , Vijayendra Prasad , Parveez Sheikh , Asad Hussain
سال انتشار:2015محصول: هندوستان , Pakistan
تماشای آنلاین فیلم
Salman KhanSalman Khan
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Harshaali MalthotraHarshaali Malthotra
Nawazuddin SiddiquiNawazuddin Siddiqui
Rajesh SharmaRajesh Sharma
Sharat SaxenaSharat Saxena

درباره فیلم برادر باجرانگی


برادر باجرانگی (Bajrangi Bhaijaan‎) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی کبیرخان است که در سال 2015 اکران شد. ویجایندرا پراساد در امر نویسندگی و سلمان خان و راک لاین ونکاتش در امر تهیه‌کنندگی کبیرخان را همراهی کردند.

فیلم برادر باجرانگی نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و استقبال گسترده منتقدان را به همراه داشت. این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای هندوستان محسوب می‌شود که به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. این فیلم با بودجه تولید 13 میلیون دلاری‌اش، حدود 150 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم برادر باجرانگی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، کارینا کاپور، هارشالی مالهوترا، مهر ویج، شارات ساکسنا، عدنان سامی و اوم پوری اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در منطقه کشمیر آزاد به پدر و مادر دختر بچه‌ای پاکستانی به اسم شاهدا که قادر به سخن گفتن نیست از طرف شخصی توصیه می‌شود که به هندوستان بروند تا در یک مکان مذهبی طلب شفا کنند. پدر شاهدا به دلیل مشکلی که مربوط به گذرنامه‌اش است، از همراهی با خانواده در این سفر بازمی‌ماند و شاهدا به همراه مادرش عازم سفر می‌شود. در راه بازگشت به پاکستان و زمانی که مادرش در قطار خوابش می‌برد شاهدا از قطار پیاده می‌شود و در نتیجه گم می‌شود.




بنر فیلم جی هو
پوستر فیلم جی هو

جی هو

Jai Ho
کارگردان: Sohail Khan نویسنده: Sohail Khan , Dilip Shukla
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
TabuTabu
Danny DenzongpaDanny Denzongpa
Daisy ShahDaisy Shah
Mahesh ManjrekarMahesh Manjrekar
Aditya PancholiAditya Pancholi

درباره فیلم جی هو


فیلم جی هو (Jai Ho) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های سلمان خان قرار بگیرد. سهیل خان وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. فیلم‌نامه این فیلم توسط دلیپ شوکالا و ای‌آر موروگادوس نوشته شد.

فیلم جی هو نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم به دلیل ایرادات فیلم‌نامه و کارگردانی ضعیف با نقدهای منفی مواجه شد. فیلم جی هو حدود 27 میلیون دلار در گیشه فروخت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، تابو، دیزی شاه، آدیتای پانچولی، دنی دنزونگپا، نادیرا بابار، سونیل شتی، جنلیا دی‌سوزا، ویکاس بهالا، موهنیش باهل، سنا خان، موکول دو، شاراد کاپور، آشمیت پاتل، ماهش تاکور، ماهش مانجرکار، تولیپ جوشی، وارون بادولا، برونا عبدالله و سارا آرجون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: دختر معلولی به اسم سومان چون به دلیل نداشتن دست قادر نیست در امتحان بنویسد، از برادرش می‌خواهد تا به عنوان منشی در امتحان برای او جواب سوالات را بنویسد؛ اما برادرش در ترافیک گرفتار می‌شود و عامل این ترافیک محافظت از دختر وزیر است. به همین علت برادر به خواهرش نمی‌رسد و سومان از هرکس کمک می‌خواهد حاضر به کمک نمی‌شود. سومان که نتوانسته در امتحان شرکت کند خودکشی می‌کند.




بنر فیلم لگد
پوستر فیلم لگد

لگد

Kick
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:2014محصول: هندوستان

درباره فیلم لگد


لگد (Kick‎) فیلمی در ژانر اکشن است که ساجد نادیادوالا وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. در امر فیلم‌نامه‌نویسی نویسندگانی همچون راجات آرورا، کیت گومس و چتان بهاگات به نادیادوالا کمک کردند.

فیلم لگد نتوانست تحسین منتقدان را برانگیزد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. منتقدان داستان فیلم را بسیار سطحی و نمایشی توصیف کردند. فیلم لگد برخلاف نقدهای منفی که دریافت کرد، فروش خوبی در گیشه داشت. این فیلم که با بودجه 14 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 56 میلیون دلار فروش کرد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم لگد حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، ژاکلین فرناندز، راندیپ هودا، نوازالدین صدیقی، میتون چاکرابورتی، سراب شوکلا، راجیت کاپور و آرچانا پوران سینگ اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم لگد بدین شرح است: دویل دزدی نقابدار است که از افراد خلافکار دزدی می‌کند و هیمانشو تیاگی پلیسی است که او را تعقیب می‌کند. اما هربار دویل موفق می‌شود فرار کند و حتی وقتی دویل بدون نقاب در کنار مامور پلیس است و حتی او را بغل می‌کند هم هیمانشو تیاگی نمی‌تواند او را شناسایی کند.




بنر فیلم زمانی تایگر وجود داشت
پوستر فیلم زمانی تایگر وجود داشت

زمانی تایگر وجود داشت

Ek Tha Tiger
کارگردان: Kabir Khan نویسنده: Kabir Khan , Neelesh Misra
سال انتشار:2012محصول: Hong Kong , هندوستان , ایرلند , Turkey
Salman KhanSalman Khan
Katrina KaifKatrina Kaif
Ranvir ShoreyRanvir Shorey
Roshan SethRoshan Seth
Girish KarnadGirish Karnad
Gavie ChahalGavie Chahal

درباره فیلم زمانی تایگر وجود داشت


زمانی تایگر وجود داشت (Ek Tha Tiger) نیز یکی از بهترین فیلم های سلمان است که وظیفه کارگردانی آن برعهده کبیر خان قرار داشت. آدیتیا چوپرا تهیه‌کننده و نیلش میسرا نویسنده این پروژه بودند.

فیلم زمانی تایگر وجود داشت با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و در زمینه‌های کارگردانی و روند داستانی مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم با استقبال مخاطبان در گیشه روبه‌رو شد. فیلم زمانی تایگر وجود داشت با بودجه تولید 11 میلیون دلاری‌اش، حدود 46 میلیون دلار فروش کرد. سلمان خان، کاترینا کایف، رانویر شوری و گیریش کارناد ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان فیلم زمانی تایگر وجود داشت بدین شرح است: یک افسر اطلاعاتی هند به اسم تایگر طی یک عملیات دلبسته دختری به اسم زویا که یک افسر اطلاعاتی پاکستان است، می‌شود. بعد از مدتی تایگر پی می‌برد که زویا نیز یک مامور اطلاعاتی بوده و برای پاکستان کار می‌کند. آن‌ها به دلیل شغلشان قادر نیستند با یکدیگر زندگی کنند. بعد از مدتی طی یک اجلاس امنیتی در استانبول این دو با یکدیگر روبه‌رو می‌شود و تصمیم می‌گیرند باهم از دست ماموران هر دو کشور فرار کنند.




بنر فیلم بادیگارد
پوستر فیلم بادیگارد

بادیگارد

Bodyguard
کارگردان: Siddique نویسنده: Kiran Kotrial , J.P. Chowksey
سال انتشار:2011محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Mahesh ManjrekarMahesh Manjrekar
Raj BabbarRaj Babbar
AsraniAsrani
Vidya SinhaVidya Sinha

درباره فیلم بادیگارد


بادیگارد (Bodyguard) یکی دیگر از فیلم‌های جذاب است که سلمان خان در آن به ایفای نقش پرداخته و می‌تواند در لیست تماشای شما قرار بگیرد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده صدیق قرار داشت.

فیلم بادیگارد نمرات پایینی دریافت کرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. این فیلم با وجود دریافت نقدهای منفی، فروش نسبتا خوبی داشت. فیلم بادیگارد که با بودجه 14 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 33 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، کارینا کاپور، آدیتای پانچولی، چتان هانسراج، راج بابار، هازل کیچ، ماهش مانجرکار، رما دبناث، آسرانی و کاترینا کایف اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جان دختر فرد با نفوذی به اسم سرتاج رانا مورد تهدید قرار می‌گیرد. او جهت محافظت از دخترش دیویا یک بادیگارد به ایم لاولی سینگ را استخدام می‌کند. بادیگارد همه جا مراقب دختر است و حتی در کلاس درس نیز را همراهی می‌کند.




بنر فیلم یووراج
پوستر فیلم یووراج

یووراج

Yuvvraaj
کارگردان: Subhash Ghai نویسنده: Subhash Ghai , Sachin Bhowmick , Kamlesh Pandey
سال انتشار:2008محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Anil KapoorAnil Kapoor
Katrina KaifKatrina Kaif
Zayed KhanZayed Khan
Boman IraniBoman Irani
Mithun ChakrabortyMithun Chakraborty

درباره فیلم یووراج


یووراج (Yuvvraaj) یک فیلم در ژانر درام است که سوبهاش گای به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت. ساچین بوهایمیک و کاملش پندی در امر نویسندگی گای را همراهی کردند.

این فیلم نتوانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و واکنش‌های منفی آنان را در پی داشت. ازجمله بازیگرانی که در فیلم یووراج به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، کاترینا کایف، آنیل کاپور، زاید خان، آنجان سیرواستاو، بومان ایرانی، میتون چاکرابورتی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم یووراج بدین شرح است: فردی به اسم دون یووراج عاشق دختری به اسم انوشکا بانتون است و قصد دارد با او ازدواج کند؛ اما به علت مخالفت پدر انوشکا یعنی دکتر بانتون با مشکل روبه‌رو می‌شود. دکتر بانی دلیل مخالفتش را عدم رابطه دون با پدر و خانواده خودش می‌داند و می‌گوید چنین شخصی تعهدی به خانواده‌اش ندارد. دون سال‌ها قبل با پدرش دچار مشکل شده و خانه و خانواده را ترک کرده است.




بنر فیلم جان من
پوستر فیلم جان من

جان من

Jaan-E-Mann
کارگردان: Shirish Kunder نویسنده: Shirish Kunder
سال انتشار:2006محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Akshay KumarAkshay Kumar
Preity ZintaPreity Zinta
Anupam KherAnupam Kher
Nawab ShahNawab Shah
Aman VermaAman Verma

درباره فیلم جان من


جان من (Jaan-E-Mann) جزو بهترین فیلم های سلمان خان به شمار می‌آید که در سال 2006 اکران شد. شیریش کوندر کارگردان و نویسنده این فیلم بود. ساجد نادیادوالا تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم جان من نتوانت واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشته باشد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، آکشی کومار، پریتی زینتا و انوپم کهیر اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سوهان کاپور یک بازیگر تازه‌کار است که سودای ستاره شدن دارد؛ اما وقتی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم پی می‌برند که او همسر دارد از او می‌خواهند تا این موضوع را پنهان کند و سوهان همین کار را می‌کند و می‌خواهد تا پیا خود را همسر او معرفی نکند. بعد از مدتی فیلم اکران می‌شود و شکست تجاری می‌خورد از طرفی همسرش او را رها می‌کند. پس از یک سال نامه همسرش که پیا نام دارد به او می‌رسد که به خاطر طلاق درخواست ۵ میلیون روپیه می‌کند اما سوهان این پول را ندارد.




بنر فیلم برای اینکه
پوستر فیلم برای اینکه

برای اینکه

...Kyon Ki
کارگردان: Priyadarshan نویسنده: Priyadarshan
سال انتشار:2005محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Kareena Kapoor KhanKareena Kapoor Khan
Jackie ShroffJackie Shroff
Om PuriOm Puri
Rimi SenRimi Sen
Sunil ShettySunil Shetty

درباره فیلم برای اینکه


برای اینکه (Kyon Ki) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پریادارشان است که در سال 2005 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده موکش طالرجا و سونیل مانچاندا قرار داشت.

این فیلم موفق نشد توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و در زمینه‌های فیلم‌نامه و روند داستانی با نقدهای منفی مواجه شد. ازجمله بازیگرانی که در فیلم برای اینکه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سلمان خان، کارینا کاپور، ریمی سن، جکی شروف، سونیل شتی، اوم پوری، آسرانی، عارون باکشی و شایوریا چوهان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم برای اینکه بدین شرح است: آناند در یک بیمارستان روانی بستری است. یکی از پزشکان به اسم دکتر سونیل او را می‌شناسد. سونیل به خانواده آناند مدیون است زیرا آن‌ها هزینه تحصیل سونیل را که کارگر آن خانواده بوده ‌است داده‌اند و آناند او را داداش سونیل صدا می‌کرده‌ است. همچنین این بیمارستان روانی را یک دکتر سابق ارتش به اسم دکتر کورانا اداره می‌کند.




بنر فیلم آنچه دل بخواهد
پوستر فیلم آنچه دل بخواهد

آنچه دل بخواهد

Dil Ne Jise Apna Kahaa
کارگردان: Atul Agnihotri نویسنده: Atul Agnihotri
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Preity ZintaPreity Zinta
Bhumika ChawlaBhumika Chawla
Rati AgnihotriRati Agnihotri
HelenHelen
Renuka ShahaneRenuka Shahane

درباره فیلم آنچه دل بخواهد


آنچه دل بخواهد (Dil Ne Jise Apna Kahaa) یک فیلم در ژانر عاشقانه است که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده آتول آگنیهوتری قرار داشت. سونیل مانچاندا و موکش طالرجا تهیه‌کننده این فیلم بودند.

فیلم آنچه دل بخواهد به دلیل داستان ساده و سطحی‌اش نمرات پایینی از جانب منتقدان دریافت کرد. سلمان خان، پریتی زینتا، بومیکا چاولا، راتی آگنیهوتری، هلن، رنوکا شاهانه، ریا سن، دلناز ایرانی و بابی دارلینگ ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ریشاب ماتهور و پری ماتهور زوجی هستند که بسیار عاشق یکدیگر هستند. ریشاب مدیر یک شرکت تبلیغاتی و پری یک پزشک است. طی یک سانحه رانندگی پری دچار مرگ مغزی شده و قلبش براساس وصیت او به یکی از مریض‌های خودش به اسم دنی چاکرابورتی اهدا می‌شود.




بنر فیلم با من ازدواج می‌کنی؟
پوستر فیلم با من ازدواج می‌کنی؟

با من ازدواج می‌کنی؟

Mujhse Shaadi Karogi
کارگردان: David Dhawan نویسنده:
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Priyanka ChopraPriyanka Chopra
Akshay KumarAkshay Kumar
Amrita AroraAmrita Arora
Amrish PuriAmrish Puri
Satish ShahSatish Shah

درباره فیلم با من ازدواج می‌کنی؟


با من ازدواج می‌کنی؟ (Mujhse Shaadi Karogi) یکی دیگر از بهترین فیلم های سلمان خان است که توسط دیوید داوان کارگردانی شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط آنیس بزمی و رومی جفری نوشته شد. ساجد نادیادوالا تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم با من ازدواج می‌کنی پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به آکشی کومار، سلمان خان، پریانکا چوپرا، آمریش پوری، قادرخان، ساتیش شاه، راجپال یاداو، آمریتا ارورا، شفالی زاریوالا و ساجد خان اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم با من ازدواج می‌کنی بدین شرح است: سمیر مالهوترا قادر نیست خشم خود را کنترل کند. او چندی قبل به علت مشاجره و درگیری با دیگران دادگاهی شده ‌است. سمیر جهت دوری از هیاهو و برای کار و زندگی به گوا می‌رود. آن جا عاشق دختری به اسم رانی می‌شود؛ اما به علت یک اتفاق سمیر خشمگین شده و در نخستین برخورد یک سیلی به گوش مردی می‌زند که بعداً پی می‌برد پدر رانی است و یک سرهنگ بازنشسته است.




بنر فیلم این جادو است
پوستر فیلم این جادو است

این جادو است

Yeh Hai Jalwa
کارگردان: David Dhawan نویسنده: Yunus Sajawal , Imtiaz Patel
سال انتشار:2002محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Ameesha PatelAmeesha Patel
Rishi KapoorRishi Kapoor
Poonam DhillonPoonam Dhillon
Rati AgnihotriRati Agnihotri
Rinke KhannaRinke Khanna

درباره فیلم این جادو است


این جادو است (Yeh Hai Jalwa) یک فیلم در ژانر کمدی و عاشقانه است که توسط دیوید داوان کارگردانی شد. کانچان کتان دسایی تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم‌نامه فیلم این جادو است توسط رومی جفری نوشته شد.

فیلم این جادو است پس از اکران با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد. این فیلم در زمینه‌های داستان، کارگردانی و فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، ریشی کاپور، آمیشا پاتل، پونام دیلون، راتی آگنیهوتری، قادر خان، انوپم کهیر، شاراد کاپور، کیران کومار و جاسپال بهاتی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: راج پسری است که هیچ وقت پدرش را ندیده است و پدرش مادر او را قبل از به دنیا آمدن او ترک کرده ‌است. تا اینکه او تصویر راجش پوریشتام میتال که یک تاجر ثروتمند است را در تلویزیون می‌بیند و متوجه می‌شود او پدرش است. او برای دیدار با میتال به لندن می‌رود، اما او که خودش صاحب زن و فرزند است راج را به عنوان پسرش قبول نمی‌کند.




بنر فیلم نمی‌توانم تو را فراموش کنم
پوستر فیلم نمی‌توانم تو را فراموش کنم

نمی‌توانم تو را فراموش کنم

Tumko Na Bhool Paayenge
کارگردان: Pankaj Parashar نویسنده: Rumi Jaffery , Pankaj Parashar
سال انتشار:2002محصول: هندوستان
Salman KhanSalman Khan
Sushmita SenSushmita Sen
Dia MirzaDia Mirza
Sharat SaxenaSharat Saxena
Inder KumarInder Kumar
Nishigandha WadNishigandha Wad

درباره فیلم نمی‌توانم تو را فراموش کنم


نمی‌توانم تو را فراموش کنم (Tumko Na Bhool Paayenge) یک فیلم به کارگردانی پانکاج پاراشار است که در سال 2002 اکران شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط رومی جفری نوشته شد. گردان تاوانی تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم نمی‌توانم تو را فراموش کنم اگرچه نمرات بالایی دریافت نکرد، اما توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، ایندر کومار، دیا میرزا، سوشمیتا سن، شارات ساکسنا، موکش ریشی، راجپال یاداو، آنجان سیرواستاو، آلوک نات، جانی لور و ارباز خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ویر سینگ تاکور در دهکده کوچکی همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند. او چیزی از گذشته خود به یاد نمی‌آورد و پدر و مادرش نیز راجع‌به گذشته چیزی به او نمی‌گویند و همچنین دلیل جای گلوله بر بدن او را مخفی می‌کنند.




بنر فیلم عاشق شدی نترس
پوستر فیلم عاشق شدی نترس

عاشق شدی نترس

Pyaar Kiya To Darna Kya
کارگردان: Sohail Khan نویسنده: Sohail Khan
سال انتشار:1998محصول: هندوستان
DharmendraDharmendra
Salman KhanSalman Khan
KajolKajol
Arbaaz KhanArbaaz Khan
Anjala ZaveriAnjala Zaveri
Kiran KumarKiran Kumar

درباره فیلم عاشق شدی نترس


عاشق شدی نترس (Pyaar Kiya To Darna Kya) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سهیل خان است که در سال 1998 اکران شد. بونتی والیا و واشو باگنانی در امر تهیه‌کنندگی سهیل خان را همراهی کردند.

فیلم عاشق شدی نترس نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به سلمان خان، کاجول، ارباز خان، درمندرا، آنجلا زواری، کیران کومار و تیکو تالسانیا اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: موسکان دختری روستایی است که همراه برادر بزرگ خود زندگی می‌کند. برادرش ویشال تعصب زیادی نسبت به او دارد و بعد از مرگ پدر و مادرش از خواهر خود نگهداری می‌کند. موسکان برادرش را راضی می‌کند تا برای تحصیل به شهر برود و ویشال برخلاق میل باطنی خود موافقت می‌کند. او همراه با برادرش برای ثبت نام به کالج می‌رود، ولی ویشال از نحوه رفتار و لباس پوشیدن دانشجویان رضایت ندارد و از مدیر می‌خواهد سخت‌گیری کند.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های سلمان خان

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_39011

یکشنبه، 21 شهریور 1400، 15:10

عالی بود


عکس پروفایل

مصطفی

یکشنبه، 21 شهریور 1400، 20:46

خیلی خوشحالم که راضی هستید :)