خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های ویجای

بهترین فیلم های ویجای چه هستند؟ ویجای یکی از بازیگران خوب کشور هندوستان است که در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر با اینکه در سطح جهانی چندان شناخته شده نیست، اما توانسته بازی‌های به‌یادماندنی زیادی را از خود برجای بگذارد.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین فیلم های ویجای بپردازیم. با ملوفیلم همراه باشید.




بنر فیلم ببر
پوستر فیلم ببر

ببر

Puli
کارگردان: Chimbu Deven نویسنده: Chimbu Deven
سال انتشار:2015محصول: هندوستان
VijayVijay
Shruti HaasanShruti Haasan
SrideviSridevi
SudeepSudeep
Hansika MotwaniHansika Motwani
PrabhuPrabhu

درباره فیلم ببر


ببر (Puli) فیلمی به کارگردانی چیمبو دیون است که در سال 2015 اکران شد. شارما دیون فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر درآورد. شیبو تامینز و پی. تی. سیلواکومار تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم ببر با واکنش‌های منفی منتقدان مواجه شد و نمرات پایینی دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویجای، سری دوی، پاربهو، سودیپ، هانیسکا موتوانی، ناندیتا سویتا، شروتی حسن اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک سرباز فداکار تلاش می‌کند تا مردم را از شر یک ملکه شیطانی و یک فرمانده تاج و تخت نجات دهد.




بنر فیلم منو عصبانی نکن
پوستر فیلم منو عصبانی نکن

منو عصبانی نکن

Rowdy Rathore
کارگردان: Prabhu Deva نویسنده: Shiraz Ahmed , A. C. Mugil
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
Akshay KumarAkshay Kumar
Sonakshi SinhaSonakshi Sinha
NassarNassar
Darshan JariwalaDarshan Jariwala
SupreetSupreet
Gurdeep KohliGurdeep Kohli

درباره فیلم منو عصبانی نکن


منو عصبانی نکن یکی از بهترین فیلم‌های هندی محسوب می‌شود که در سال 2012 اکران شد. پرابو دوا کارگردان این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده سانجی لیلا بهانسالی و رونی اسکرووالا قرار داشت. فیلم‌نامه فیلم منو عصبانی نکن توسط شیراز احمد نوشته شد.

فیلم منو عصبانی نکن در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر نشد و نمرات پایینی دریافت کرد. این فیلم در زمینه‌های فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. آکشی کومار، سوناکشی سینها، گوردیپ کوهلی، یاشپال شارما، مشتاق خان، کارینا کاپور، ویجای، مریم زکریا و مومیث خان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک دزد به اسم شیوا عاشق دختری به اسم پارو می‌شود. وقتی پارو شغلش را از او جویا می‌شود، شیوا حقیقت را می‌گوید؛ اما قول می‌دهد تا به دزدی ادامه ندهد. روزی در ایستگاه قطار شیوا و همدستش یک صندقچه پیدا می‌کنند که به گفته صاحبش محتوی طلا است و آن را به سرقت می‌برند. اما وقتی در جعبه را باز می‌کنند متوجه می‌شوند درون جعبه یک کودک است که شیوا را بابا صدا می‌کند. در همان لحظه یک پلیس سر می‌رسد و از آن‌ها تعهد می‌گیرد تا از بچه نگهداری کنند.




بنر فیلم تفنگ
پوستر فیلم تفنگ

تفنگ

Thuppakki
کارگردان: A.R. Murugadoss نویسنده: A.R. Murugadoss
سال انتشار:2012محصول: هندوستان
VijayVijay
Kajal AgarwalKajal Agarwal
Vidyut JammwalVidyut Jammwal
Sathyan SivakumarSathyan Sivakumar
JayaramJayaram
Zakir HussainZakir Hussain

درباره فیلم تفنگ


تفنگ (Thuppakki) جزو بهترین فیلم های ویجای به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده ای‌آر موروگادوس قرار داشت. کالای اس. تانو تهیه‌کننده این فیلم هندی بود.

فیلم تفنگ پس از اکران واکنش‌های مثبت منتقدان را در پی داشت و به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، داستان جذاب و بازی محشر گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ویجای، کجال آگاروال، ساتیان، ویدیوت جاموال، جایارام، ذاکر حسین ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند. این فیلم حدود 14 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک کاپیتان ارتش در حال مأموریت برای ردیابی و از بین بردن یک باند تروریستی و غیرفعال کردن سیستم سلول‌های مخفی تحت فرماندهی آن‌ها است.




بنر فیلم بایراوا
پوستر فیلم بایراوا

بایراوا

Bairavaa
کارگردان: Bharathan نویسنده: Bharathan
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
VijayVijay
Keerthi SureshKeerthi Suresh
Jagapati BabuJagapati Babu
SathishSathish
Aparna VinodAparna Vinod
Papri GhoshPapri Ghosh

درباره فیلم بایراوا


بایراوا (Bairavaa) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی بهاراتان است که در سال 2017 اکران شد. ب. ونكاتاراما ردي وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت.

فیلم بایراوا نتوانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و واکنش‌های منفی منتقدان را در پی داشت. منتقدان نسبت به روند داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها انتقاد داشتند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویجای، کرتی سورش، جاگپاتی بابو، دانیل بالاجی، تامبی رامیاه، ساتیش اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک مرد خوش قلب که از مامورین امنیتی بانک است تصمیم می‌گیرد که حقیقتی را برملا کند که او را وارد خطر بزرگی می‌کند.




بنر فیلم فرستنده
پوستر فیلم فرستنده

فرستنده

Mersal
کارگردان: Atlee نویسنده: Vijayendra Prasad , Ramana Girivasan
سال انتشار:2017محصول: هندوستان
VijayVijay
Kajal AgarwalKajal Agarwal
Samantha AkkineniSamantha Akkineni
Nithya MenenNithya Menen
S. J. SuryaS. J. Surya
SathyarajSathyaraj

درباره فیلم فرستنده


فرستنده (Mersal) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی آتلی کومار است که در سال 2017 اکران شد. کی. وی. ویجایندرا پراساد و رامانا جیریواسان تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم فرستنده نمرات بالایی دریافت کرد و به دلیل داستان جذاب و بازی عالی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ویجای، نیتیا منن، اس.جی سوریا، سامانتا روت پرابو، کجال آگاروال، وادیولو و دوادارشینی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشتند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک جادوگر و یک پزشک سعی در فاش کردن فساد در قلب صنعت پزشکی هند دارند.




بنر فیلم ریسک‌پذیر
پوستر فیلم ریسک‌پذیر

ریسک‌پذیر

Ghilli
کارگردان: Dharani نویسنده: Dharani
سال انتشار:2004محصول: هندوستان
VijayVijay
Trisha KrishnanTrisha Krishnan
Prakash RajPrakash Raj
Ashish VidhyarthiAshish Vidhyarthi
Janaki SabeshJanaki Sabesh
Nancy JenniferNancy Jennifer

درباره فیلم ریسک‌پذیر


ریسک‌پذیر (Ghilli) نیز می‌تواند در لیست بهترین فیلم های ویجای قرار بگیرد. دارانی کارگردان و نویسنده این فیلم بود. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده کاران جوهر، هیرو یاش جوهر و آپوروا مهتا قرار داشت.

فیلم ریسک‌پذیر پس از اکران توانست نمرات بالایی دریافت کند و واکنش‌های مثبت آنان را به همراه داشته باشد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویجای، تریشا، پراکاش راج، اشیش ویدیارتی، دارمو و ناگندرا پراساد اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ولو، یک بازیکن کبدی مشتاق است که برای شرکت در یک مسابقه منطقه‌ای به مادورایی می‌رود. جایی که او داهانلاکشمی را از دست موتپندی نجات می‌دهد.




بنر فیلم سرکار
پوستر فیلم سرکار

سرکار

Sarkar
کارگردان: A.R. Murugadoss نویسنده: A.R. Murugadoss
سال انتشار:2018محصول: هندوستان
VijayVijay
Keerthi SureshKeerthi Suresh
Varalaxmi SarathkumarVaralaxmi Sarathkumar
PremPrem
Yogi BabuYogi Babu
Radha RaviRadha Ravi

درباره فیلم سرکار


سرکار (Sarkar) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ای‌آر موروگادوس است که در سال 2018 اکران شد. کلانیتی ماران تهیه‌کننده این فیلم بود. فیلم سرکار واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. منتقدان روند داستانی فیلم را دارای ایرادات زیادی دانسته، اما از عملکرد گروه بازیگری تمجید کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویجای، کرتی سورش، وارالاکسمی ساراتکومار، پوگی بابو و رادا راوی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک تاجر NRI می‌فهمد که رأی وی توسط شخص دیگری صادر شده است و تصمیم می‌گیرد موضوع را بررسی کند و در نهایت خود را در برابر دو سیاستمدار فاسد قرار می‌دهد.




بنر فیلم رهبر
پوستر فیلم رهبر

رهبر

Thalaivaa
کارگردان: A. L. Vijay نویسنده: A. L. Vijay
سال انتشار:2013محصول: هندوستان
VijayVijay
Amala PaulAmala Paul
SathyarajSathyaraj
PonvannanPonvannan
NassarNassar
SanthanamSanthanam

درباره فیلم رهبر


رهبر (Thalaivaa) یکی دیگر از بهترین فیلم های ویجای است که در سال 2013 اکران شد. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ای. ال ویجی قرار داشت. چندراپراکاش تهیه‌کننده این فیلم بود.

این فیلم مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و با نمرات پایین آن‌ها مواجه شد. منتقدان این فیلم را به دلیل شخصیت‌پردازی‌های ضعیف و کارگردانی نه چندان قدرتمند مورد انتقاد قرار دادند.

خلاصه داستان فیلم رهبر بدین شرح است: پسری پا به کفش پدرش می‌گذارد و قبل از اینکه رهبر شود باید در جنگی خونین پیروز شود.




بنر فیلم چاقو
پوستر فیلم چاقو

چاقو

Kaththi
کارگردان: A.R. Murugadoss نویسنده: A.R. Murugadoss
سال انتشار:2014محصول: هندوستان
VijayVijay
Samantha AkkineniSamantha Akkineni
SathishSathish
Neil Nitin MukeshNeil Nitin Mukesh
Tota Roy ChowdhuryTota Roy Chowdhury
Yuvina ParthaviYuvina Parthavi

درباره فیلم چاقو


چاقو (Kaththi) یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی ای‌آر موروگادوس است که در سال 2014 اکران شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده علیراجه سوباشکران قرار داشت.

فیلم چاقو توانست توجه منتقدان زیادی را به سمت خود جلب کند و با نمرات بالای آن‌ها مواجه شود. منتقدان از این فیلم به دلیل فیلم‌نامه قدرتمند، بازی عالی گروه بازیگری و داستان جذاب تمجید کردند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: جیوانادهام یک فعال اجتماعی است که برای بازگرداندن کشاورزی با یک شرکت بزرگ به نام MNC مبارزه می‌کند.




بنر فیلم دغل
پوستر فیلم دغل

دغل

Pokkiri
کارگردان: Prabhu Deva نویسنده: Prabhu Deva
سال انتشار:2007محصول: هندوستان
VijayVijay
Asin ThottumkalAsin Thottumkal
Prakash RajPrakash Raj
NapoleonNapoleon
NassarNassar
SrimanSriman

درباره فیلم دغل


دغل (Pokkiri) یکی دیگر از بهترین فیلم های ویجای محسوب می‌شود که در سال 2007 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده پرابو دوا قرار داشت. ساتیا راماموریتی تهیه‌کننده این فیلم بود.

فیلم دغل نمرات نسبتا خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و توانست تحسین آن‌ها را برانگیزد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به ویجای، آسین، پراکاش راج، نثار، ماکش تیواری، وادیویلو، سریمن و مومیث خان اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ثمیزه قاتلی استخدامی است که هیچ خط قرمزی ندارد و هر کار کثیفی را برای پول انجام می‌دهد. او یک معشوقه دارد که او را دوست دارد، اما از طبیعت خشن او متنفر است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های ویجای

عکس پروفایل

شما