خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم های 2023 │ تماشای آنها را از دست ندهید

سال 2023 را می‌توان از نگاه آثار سینمایی، سال پرباری دانست که فیلم‌های مختلفی در ژانرهای متفاوتی عرضه شدند. فیلم‌های به نمایش گذاشته شده، فیلم‌های خوب و بد، فراتر از انتظار و ناامیدکننده و همچنین به یادماندنی و فراموش شدنی در گونه‌های مختلفی از فیلمسازان گوناگونی است که برخی از آنها را می‌توان در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار داد.

باید پذیرفت که خواه یا ناخواه آثاری که در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار می‌گیرند، ممکن است برای خیلی‌ها در فهرست آثار مورد تنفر جای گرفته باشند و این به نگاه تماشاگران بستگی دارد. با ما تا انتهای این مطلب در ملوفیلم همراه باشید تا بهترین فیلم های 2023 را به شما معرفی کنیم.




بنر فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ
پوستر فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ
دو زبانه

عملیات فورچن نیرنگ جنگ

Operation Fortune: Ruse de Guerre
کارگردان: Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie , Marn Davies , Ivan Atkinson
سال انتشار:2023محصول: چین , Turkey , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jason StathamJason Statham
Aubrey PlazaAubrey Plaza
Josh HartnettJosh Hartnett
Hugh GrantHugh Grant
Cary ElwesCary Elwes
Bugzy MaloneBugzy Malone

درباره فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ


فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre یک فیلم جاسوسی، کمدی و اکشن است که گای ریچی، کارگردانی را آن را بر عهده داشته است. این کارگردان نام آشنا با آثاری چون فیلم The Gentlemen و فیلم Snatch شناخته شده است که در جدیدترین اثر خود که یکی از بهترین فیلم های 2023 به شمار می‌رود، از المان‌های آشنای زیادی بهره گرفته است که همواره برای طرفدارانش آشنا و خوشحال‌کننده است.

گای ریچی علاوه بر کارگردانی این اثر به یاد ماندنی، در نگارش فیلمنامه نیز نقش داشته است و با همکاری آیون اتکینسون و مارن دیویز فیلمنامه را به رشته تحریر در آورده‌اند. از نکات قوت این فیلم علاوه بر داستان جذاب و صحنه‌های مهیج و اکشن، شاهد بازی زیبا و حرفه‌ای هنرمندانی چون جیسون استاتهام در نقش اورسن فورچن، آبری پلازا در نقش سارا فیدل و همچنین آیون اتکینسون هستیم که بر جذابیت این فیلم افزوده‌اند.




بنر فیلم مگان
پوستر فیلم مگان
دو زبانه

مگان

M3GAN
کارگردان: Gerard Johnstone نویسنده: Akela Cooper , Gerard Johnstone
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Allison WilliamsAllison Williams
Violet McGrawViolet McGraw
Jenna DavisJenna Davis
Amie DonaldAmie Donald
Jen Van EppsJen Van Epps
Brian Jordan AlvarezBrian Jordan Alvarez

درباره فیلم مگان


فیلم آمریکایی مگان یکی از بهترین فیلم های 2023 است که کارگردانی آن را جرارد جانستون انجام داده است و داستانی متفاوت از یک عروسک قاتل را به تصویر می‌کشد.

این فیلم، داستان دختر بچه‌ یتیمی را به تصویر می‌کشد که والدینش را در اثر تصادف از دست داده است و قرار است با خاله‌اش جما که یک مهندس رباتیک مشهور است، زندگی ‌کند. جما چون فرصت نگهداری از کیدی را ندارد و به کارش اعتیاد دارد، از نمونه اولیه مگان که یک عروسک رباتی انسان‌نما است، برای مراقبت از کیدی استفاده می‌کند.

مگان همانند یک همبازی و دوست قادر است کارهای مختلفی و هر آنچه را که از او بخواهند، به درستی انجام دهد و همین مسئله عواقب وحشتناکی برای جما و کیدی به دنبال دارد، اما دقیقا چه عواقبی؟ اگر این عروسک دیگر از دستورات پیروی نکند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟




بنر فیلم شما مردم

شما مردم

You People
کارگردان: Kenya Barris نویسنده: Jonah Hill , Kenya Barris
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jonah HillJonah Hill
Lauren LondonLauren London
Eddie MurphyEddie Murphy
Julia Louis-DreyfusJulia Louis-Dreyfus
Sam JaySam Jay
Nia LongNia Long

درباره فیلم شما مردم


فیلم شما مردم، فیلمی کمدی به کارگردانی کنیا بریس است که حضور بازیگرانی چون ادی مورفی و جونا هیل در فیلم، مخاطب آشنا به سینمای هالیوودی را به خنده‌دار و جذاب بودن اثر، امیدوار می‌کند. کنیا بریس با همکاری جونا هیل، که در فیلم به ایفای نقش پرداخته است، فیلمنامه را نگاشته‌اند که در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار دارد.

این فیلم به روایت داستان دو نفر و خانواده‌هایشان پرداخته است. تضادها و تفاوت‌های نسلی و فرهنگی این خانواده‌ها در فیلم بسیار چشمگیر است و این درون‌مایه داستان فیلم را شکل داده است. این فیلم با داستان زیبای خود به همراه چاشنی طنز یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2023 است که نقدهای مثبتی را از سمت منتقدان و مخاطبان کسب کرده است.




بنر فیلم در کلبه را بزن
پوستر فیلم در کلبه را بزن
دو زبانه

در کلبه را بزن

Knock at the Cabin
کارگردان: M. Night Shyamalan نویسنده: M. Night Shyamalan , Michael Sherman , Steve Desmond
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jonathan GroffJonathan Groff
Ben AldridgeBen Aldridge
Kristen CuiKristen Cui
Dave BautistaDave Bautista
Nikki Amuka-BirdNikki Amuka-Bird
Abby QuinnAbby Quinn

درباره فیلم در کلبه را بزن


داستان فیلم در کلبه را بزن، به روایت زندگی یک خانواده در مواجه با اتفاقی وحشتناک پرداخته است. اعضای خانواده در یک کلبه هستند که ناگهان با چهار مهاجم روبه‌رو می‌شوند، مهاجمانی که خود را انسان‌های عادی همچون اعضای خانواده می‌دانند ولی، حقیقت چیز دیگری را نشان می‌دهد.

مهاجمان به کابین از اعضای خانواده سه نفره می‌خواهند که یکی را از بین خود برای فدا کردن انتخاب کنند اما، قصد و نیت این مهاجمان چیست؟ فدا کردن یکی از اعضای خانواده به چه قیمتی؟

این فیلم هیجان‌انگیز با داستان رازآلود خود توسط ام. نایت شامالان کارگردانی شده است که بازی زیبای هنرمندانش و صحنه‌های جذاب آن، این فیلم را در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار داده است.




بنر فیلم کرید ۳
پوستر فیلم کرید ۳
دو زبانه

کرید ۳

Creed III
کارگردان: Michael B. Jordan نویسنده: Zach Baylin , Keenan Coogler
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Michael B. JordanMichael B. Jordan
Tessa ThompsonTessa Thompson
Jonathan MajorsJonathan Majors
Wood HarrisWood Harris
Phylicia RashādPhylicia Rashād
Mila Davis-KentMila Davis-Kent

درباره فیلم کرید ۳


فیلم Creed III از بهترین فیلم های 2023 است که رایان کوگلر، کارگردان اولین فیلم کرید، بیان کرد به دستاورد سازندگان قسمت سوم فیلم کرید افتخار می‌کند و آن را اثری تماشایی و جذاب می‌داند. مایکل بی. جردن علاوه بر کارگردانی این فیلم زیبا، به ایفای نقش نیز در آن پرداخته است که بازی زیبای او تحسین برانگیز است.

در این قسمت از فیلم کرید، در ابتدای فیلم شاهد زندگی خانوادگی خوب و درخشش در حرفه ورزشی بوکس، آدونیس کرید هستیم که پس از مدتی از بوکس حرفه‌ای بازنشسته می‌شود. آدونیس پس از بازنشتگی، مبارزان جوان‌تر را راهنمایی می‌کند اما، این آرامش و زندگی خوب برای او ناپایدار خواهد بود. اتفاق غیرمنتظره‌ای که زندگی آدونیس را زیر و رو می‌کند، بازگشت دوست دوران کودکی، دیمین است. دیمین پس از سالها، تازه از زندان بازگشته است و بسیار خشمگین و عصبانی است و با ورود به زندگی آدونیس، او را مجبور می‌کند به گذشته‌ای پا بگذارد که از آن فراری است. سرانجام آدونیس با حضور دیمین چه خواهد شد؟ چرا آدونیس از گذشته فراری است؟




بنر فیلم جیغ 6
پوستر فیلم جیغ 6
دو زبانه

جیغ 6

Scream VI
کارگردان: Matt Bettinelli-Olpin , Tyler Gillett نویسنده: James Vanderbilt , Guy Busick
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Melissa BarreraMelissa Barrera
Jenna OrtegaJenna Ortega
Jasmin Savoy BrownJasmin Savoy Brown
Mason GoodingMason Gooding
Roger JacksonRoger Jackson
Courteney CoxCourteney Cox

درباره فیلم جیغ 6


جیغ 6، یکی از بهترین فیلم های 2023 است که همچون سری قبلی خود روی کاراکترهای اصلی فیلم همچون تارا و سم تمرکز دارد. در این قسمت علاوه بر کاراکترهای قبلی، شخصیت‌های اصلی جدیدی نیز به مجموعه اضافه شده‌اند که بر جذابیت فیلم افزوده‌اند. وسن کریون، سالها پیش این مجموعه اسلشر را خلق کرد که سری پنجم آن، دوباره در بین مخاطبان خودی نشان داد و توانست تماشاگران بسیاری را مجذوب خود کند و جدیدترین سری این مجموعه Scream VI همچون سری قبلی خود توانسته است انتظارات را برآورده سازد.

در این فیلم شاهد حضور شخصیت کربی با بازی هیدن پنیتیر هستیم که قبلا در سری چهارم کرید معرفی شد. به علاوه کورتنی کاکس باز هم در نقش گیل ودرز به ایفای نقش پرداخته است که مخاطبان همیشه شاهد بازی زیبایی از او بوده‌اند و این یکی از نقاط فیلم محسوب می‌شود. برخلاف قسمت‌های قبلی این مجموعه تماشایی که در شهر خیالی وودزبرو ایالت کالیفرنیا به شکار شخصیت‌ها توسط قاتل ماسک‌دار می‌پرداخت، در جیغ 6 این نمایش در نیویورک اجرا شده است.

داستان فیلم، دنباله سری پیشین آن است که پس از آخرین جنایات قاتلی با ماسک روح، چهار بازمانده همه چیز را در شهر وودزبرو پشت سر می‌گذارند و به نیویورک می‌روند تا زندگی خوبی را در پیش گیرند اما، آیا زندگی طبق میل آنها پیش خواهد رفت؟ چه اتفاقاتی در انتظار آنهاست؟




بنر فیلم رنفیلد
پوستر فیلم رنفیلد
دو زبانه

رنفیلد

Renfield
کارگردان: Chris McKay نویسنده: Ryan Ridley
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Nicholas HoultNicholas Hoult
Nicolas CageNicolas Cage
AwkwafinaAwkwafina
Ben SchwartzBen Schwartz
Adrian MartinezAdrian Martinez
Jenna KanellJenna Kanell

درباره فیلم رنفیلد


گاهی فیلم‌سازها از داستان‌ها و شخصیت‌های قدیمی که با اشکال مختلف وارد سینما شده‌اند، برای خلق اثری جذاب و تماشایی استفاده می‌کنند که این را می‌توان نوعی علاقه به انجام کارهای جدید و خلاقانه با قصه‌های قدیمی در قالب اقتباس آزاد دانست. فیلم رنفلید در این دسته از فیلم‌ها قرار دارد و فیلمنامه آن به قلم رایان ریدلی اقتباسی آزاد از قصه‌ دراکولا نوشته برام استوکر است.

تمرکز داستان این فیلم روی آر. ام. رنفلید دستیار دراکولا است که از خدمت به آن خسته شده و اهدافی در سر دارد. این فیلم که جزو بهترین فیلم های 2023 قرار دارد، توانسته است به زیبایی اقتباس جدیدی از داستان دراکولا را با چاشنی خنده و دلهره برای مخاطب به نمایش بگذارد.




بنر فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳
پوستر فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳
دو زبانه

نگهبانان کهکشان بخش ۳

Guardians of the Galaxy Volume 3
کارگردان: James Gunn نویسنده: James Gunn
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris PrattChris Pratt
Zoe SaldanaZoe Saldana
Bradley CooperBradley Cooper
Dave BautistaDave Bautista
Karen GillanKaren Gillan
Pom KlementieffPom Klementieff

درباره فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳


از بهترین فیلم های 2023 می‌توان به قسمت سوم نگهبانان کهکشان اشاره کرد که می‌توان آن را از آثار شایسته ابرقهرمانی دانست. جمیز گان خالق این اثر تماشایی، بالاخره با دنیای سینمایی مارول خداحافظی می‌کند البته، علاوه بر جیمز گان انتظار می‌رود که دیو بانیستا نیز با مارول خداحافظی کند.

این فیلم ادامه داستان بخش پیشین خود را دنبال می‌کند که در این بخش از آن، نگهبانان باید به عنوان یک تیم با هم همکاری کنند تا دوست خود را بازگردانند و جهان را از نابوی دیگری نجات دهند و این مأموریتی سخت و خطرناک است.




بنر فیلم سریع و خشن 10
پوستر فیلم سریع و خشن 10
دو زبانه

سریع و خشن 10

Fast X
کارگردان: Louis Leterrier نویسنده: Justin Lin , Dan Mazeau
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Vin DieselVin Diesel
Michelle RodriguezMichelle Rodriguez
Tyrese GibsonTyrese Gibson
LudacrisLudacris
John CenaJohn Cena
Nathalie EmmanuelNathalie Emmanuel

درباره فیلم سریع و خشن 10


فیلم Fast X دنباله سریع و خشن 9 است که بازیگرانی چون وین دیزل، جان سینا و جیسون موموآ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و لویی لتریر کارگردانی آن را انجام داده است. این فیلم اکشن و جنایی همچون سایر قسمت‌های پیشین خود توانسته است مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند که آن را در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار داده است.

در این قسمت از فیلم سریع و خشن، شاهد دفاع دام و خدمه‌اش از خانواده‌هایشان هستیم. دام و خدمه‌اش باید با سایفر که اکنون به دانته، پسر سلطان مواد مخدر هرنان ریس پیوسته است، مبارزه کنند. سایفر به دنبال انتقام مرگ پدرش است. آیا دام و خدمه‌اش پیروز خواهند شد؟ برای تماشای این فیلم جذاب ما را در ملوفیلم همراهی کنید.




بنر فیلم شهر سیارکی
پوستر فیلم شهر سیارکی
دو زبانه

شهر سیارکی

Asteroid City
کارگردان: Wes Anderson نویسنده: Wes Anderson
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jason SchwartzmanJason Schwartzman
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
تام هنکستام هنکس
Jeffrey WrightJeffrey Wright
Tilda SwintonTilda Swinton
Bryan CranstonBryan Cranston

درباره فیلم شهر سیارکی


جدیدترین اثر وس اندرسون، فیلمی اورجینال پرستاره است که هنرمندان زیادی در آن نقش دارند و موردپسند سینمادوست‌ها واقع شده است و می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم های 2023 دانست. فیلمبرداری این اثر زیبا و ماندگار در اسپانیا انجام شده است با این حال، کارگردان آن داستانی در ایالات متحده را به تصویر می‌کشد. از کارهای دیگر این کارگردان می‌توان به فیلم The French Dispatch اشاره کرد که موفقیت آنچنانی کسب نکرد ولی، این اثر فوق‌العاده اندرسون جایگاه خاصی را نزد مخاطبان به خود اختصاص داده است. ستاره سریال بریکین بد (Breaking Bad)، بریان کرانستون، به نقش‌آفرینی در این اثر پرداخته است که بازی زیبای او توجه مخاطبان را به خود جذب کرده است

داستان فیلم شهر سیارکی به روایت اتفاقات پیش روی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها می‌پردازد که برای شرکت در یک رقابت علمی و همچنین استراحت و تفریح به یک جشنواره رفته‌اند. این جشنواره در یک شهر بیابانی و خیالی در آمریکا برگزار شده است که شاهد تجمع دانش‌آموزان بسیاری به همراه والدینشان است.




بنر فیلم جان ویک: قسمت 4
پوستر فیلم جان ویک: قسمت 4
دو زبانه

جان ویک: قسمت 4

John Wick: Chapter 4
کارگردان: Chad Stahelski نویسنده: Derek Kolstad , Michael Finch
سال انتشار:2023محصول: ایالات متحده , آلمان
تماشای آنلاین فیلم
Keanu ReevesKeanu Reeves
George GeorgiouGeorge Georgiou
Laurence FishburneLaurence Fishburne

درباره فیلم جان ویک: قسمت 4


قسمت چهارم این فرنچایز که از بهترین فیلم های 2023 به شمار می‌رود، برای جذاب جلوه دادن یک کشتار همچون سری‌های قبلی خود، به خونریزی‌های زیاد، اکشن‌های عالی و همچنین خلاقانه‌ترین راه‌ها برای جذب مخاطب این ژانر پرداخته است.

چاد استاهلسکی، بدلکار حرفه‌ای است که تصمیم گرفت کارگردانی فیلم سینمایی بلند را انجام دهد، کسی که انتظار نمی‌رفت آثارش تا این حد مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد اما، اکنون نام جان ویک ساخته او، بزرگ و شناخته شده است. چاد استاهلسکی در جان ویک قسمت 4، مبارزات مسلحانه مختلفی را برای طرفداران به نمایش گذاشته است که حیرت‌انگیز هستند و می‌تواند نگاه مخاطبان را تا پایان فیلم با خود همراه کند.

در این قسمت از فیلم جان ویک، جاناتان راهی برای خلاصی از خشم High Table یافته است اما، او باید با رقیب سرسختی به مبارزه بپردازد و او را شکست دهد تا دیگر قاتل‌ها در سایر شهرهای دنیا به دنبال نابودی او نباشند. آیا او خواهد توانست رقیب سرسخت خود را شکست دهد؟




بنر فیلم تتریس

تتریس

Tetris
کارگردان: Jon S. Baird نویسنده: Noah Pink
سال انتشار:2023محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Taron EgertonTaron Egerton
Nikita EfremovNikita Efremov
Sofia LebedevaSofia Lebedeva
Anthony BoyleAnthony Boyle
Toby JonesToby Jones
Igor GrabuzovIgor Grabuzov

درباره فیلم تتریس


فیلم تتریس را می‌توان یک کمدی زیبا درباره دوستی غیرممکن سرمایه‌داری و کمونیسم دانست که به روایت داستان هنک راجرز، فروشنده آمریکایی بازی‌های ویدیویی که در سال 1988 بازی نمادی تتریس را به جهان معرفی نمود، پرداخته است. این فیلم که بر اساس داستانی واقعی روایت شده است، جان اس. برد کارگردانی آن را انجام داده است.

این اثر تاریخی با داستان زیبا، نبرد حقوقی پرمخاطره برای تضمین حق مالکیت بازی تتریس در طول یک جنگ سرد را به تصویر کشیده است که بازی حرفه‌ای و جذاب هنرمندانش از نقاط قوت آن به شمار می‌روند. این فیلم مهیج در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار دارد.




بنر فیلم بو ترسیده

بو ترسیده

Beau Is Afraid
کارگردان: Ari Aster نویسنده: Ari Aster
سال انتشار:2023محصول: کانادا , فنلاند , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Patti LuPonePatti LuPone
Amy RyanAmy Ryan
Parker PoseyParker Posey
Nathan LaneNathan Lane
Armen NahapetianArmen Nahapetian

درباره فیلم بو ترسیده


فیلم بو ترسیده است، یک اثر روانشناختی با چاشنی کمدی تاریک است که فیلمنامه آن توسط آری استر به رشته تحریر درآمده است. آری استر علاوه بر نگارش فیلمنامه، کارگردانی این فیلم به یاد ماندنی را نیز بر عهده داشته است که پیشتر برای آثاری چون Midsommar و Heritary شناخته شده است. این فیلم چندین دهه را با کمدی سیاه و همچنین عناصر سوررئالیسم با مضامین ترس و وحشت در خود گنجانده است که می‌توان آن را در دایره خیالی‌ترین فیلم‌ها در نظر گرفت.

داستان فیلم Beau Is Afraid که یکی از بهترین فیلم های 2023 محسوب می‌شود به روایت زندگی شخصی به نام بو (با بازی زیبای واکین فینیکس) پرداخته است. بو شخصی با ظاهر دلپذیر اما، به شدت مضطرب است که رابطه پر تنشی با مادرش دارد. بو پس از مرگ مادرش، سفر بازگشت به خانه را آغاز می‌کند. بو در این سفر با تهدیدات ماوراءطبیعی مواجه می‌شود که بسیار ترسناک هستند. صحنه‌های عجیب و غریب که راه‌حل‌های مختلفی را می‌طلبد برای بیننده حیرت‌انگیز است. سرانجام بو چه خواهد شد؟




بنر فیلم سیسو
پوستر فیلم سیسو
دو زبانه

سیسو

Sisu
کارگردان: Jalmari Helander نویسنده: Jalmari Helander
سال انتشار:2023محصول: فنلاند , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Jorma TommilaJorma Tommila
Aksel HennieAksel Hennie
Jack DoolanJack Doolan
Mimosa WillamoMimosa Willamo
Onni TommilaOnni Tommila
Tatu SinisaloTatu Sinisalo

درباره فیلم سیسو


یک فیلم اکشن وحشیانه که در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار دارد، سیسو است که جالماری هلاندر کارگردانی آن را انجام داده است و فیلمنامه آن را نیز به قلم زیبای خود به رشته تحریر در آورده است. اگر از طرفداران فیلم‌های اکشن خونین هستید، فیلم سیسو بهترین گزینه برای شماست که دارای وحشیانه‌ترین و پرمحتواترین سکانس‌های اکشن است.

این فیلم جنگی و اکشن به روایت زندگی یک سرباز سابق می‌پردازد که در میانه ناکجاآباد به دنبال طلا می‌گردد. مهارت‌های رزمی این سرباز سابق در هنگام مواجهه با سربازان نازی هنگام حمل طلاهای پیدا شده توسط او، نمایش زیبایی است که می‌تواند برای طرفداران این دسته از فیلم‌ها رضایت‌بخش باشد.




بنر فیلم زندگی های پیشین

زندگی های پیشین

Past Lives
کارگردان: Celine Song نویسنده: Celine Song
سال انتشار:2023محصول: کره جنوبی , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Greta LeeGreta Lee
Teo YooTeo Yoo
John MagaroJohn Magaro
Moon Seung-aMoon Seung-a
Yim Seung-minYim Seung-min
Jojo T. GibbsJojo T. Gibbs

درباره فیلم زندگی های پیشین


داستان زیبای فیلم زندگی‌های پیشین با بازی زیبای هنرمندانی چون گرتا لی، فدریکو رودریگز، جوجو تی. گیبز، یون جی-هی و همچنین چوی وون-یانگ این فیلم را با نقدهای مثبتی روبه‌رو کرد که در دسته فیلم‌های پرمخاطب قرار گرفت.

فیلم زندگی‌های پیشین یکی از بهترین فیلم های 2023 است که داستان زندگی دو دوست را روایت می‌کند. نورا و هه سانگ از کودکی دوستان صمیمی و خوبی برای هم هستند که پس از مهاجرت خانواده نورا به آمریکا، این دو دوست از هم جدا می‌شوند البته، رابطه آنها از راه دور حفظ می‌شود. نورا ازدواج می‌کند و آنها پس از گذشت سالها دوباره یکدیگر را می‌بینند. رابطه این دو دوست به کجا ختم می‌شود؟

جمع بندی

در این نوشتار ما بهترین فیلم های 2023 را به شما معرفی کردیم که توانسته‌اند نظر مخاطبان بسیاری را با خود همراه کنند. هر کدام از فیلم‌های معرفی شده می‌توانند لحظاتی شیرین و مهیج و گاهی خنده و ترس را برای شما رقم بزنند. اگر شما هم به دنبال تماشای یکی از بهترین فیلم های 2023 هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از موارد معرفی شده را در ملوفیلم همراه با عزیزانتان به تماشا بنشینید و از آن لذت ببرید.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم های 2023 │ تماشای آنها را از دست ندهید

عکس پروفایل

شما