خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

بهترین فیلم‌های واکین فینیکس

بهترین فیلم های واکین فینیکس – واکین فینیکس جزو بهترین بازیگران جهان به شمار می‌آید که به افتخارات بزرگی در طول دوران بازیگری‌اش دست پیدا کرده است.

واکین فینیکس تاکنون برنده جایزه گرمی، جایزه بفتا، دو جایزه گلدن گلوب و یک اسکار شده است. از این حیث می‌توان فینیکس را یکی از موفق‌ترین بازیگران هالیوود دانست.

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین فیلم‌ های واکین فینیکس را به شما مخاطبان عزیز ملوفیلم معرفی کنیم. با ما همراه باشید.




بنر فیلم سلطه
پوستر فیلم سلطه

سلطه

Dominion
کارگردان: Chris Delforce نویسنده: Chris Delforce
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده
Rooney MaraRooney Mara
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
SiaSia
Sadie SinkSadie Sink
Kat Von DKat Von D
Chris DelforceChris Delforce

درباره فیلم سلطه


قلمرو (Dominion) یک فیلم مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کریس دلفورس که در سال 2018 پخش شد. واکین فینیکس، رونی مارا، سیدی سینک، سیا و کت وون دی به‌عنوان راوی در این مستند همکاری داشتند. مستند قلمرو نمرات بسیار بالایی دریافت کرد و تحسین منتقدان را به همراه داشت.

در این مستند شاهد گونه‌های مختلف حیوانات هستیم که ازجمله آن‌ها می‌توان به خوک، مرغ تخم‌گذار و مرغ گوشتی، بوقلمون، گاو، گوسفند، بز، ماهی، خرگوش، راسو، روباه، سگ، اسب، شتر، موش، شیر دریایی و دلفین اشاره کرد.




بنر فیلم گلادیاتور

گلادیاتور

Gladiator
کارگردان: Ridley Scott نویسنده: David Franzoni , John Logan , William Nicholson
سال انتشار:2000محصول: بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Russell CroweRussell Crowe
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Connie NielsenConnie Nielsen
Oliver ReedOliver Reed
Richard HarrisRichard Harris
Derek JacobiDerek Jacobi

درباره فیلم گلادیاتور


گلادیاتور (Gladiator) فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات است که در سال 2000 اکران شد و به افتخارات بزرگی دست یافت. فیلم‌نامه این اثر توسط دیوید فرانزونی، جان لوگان و ویلیام نیکلسون نوشته شد. داگلاس ویک و برانکو لوستیک تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم گلادیاتور تحسین گسترده منتقدان را برانگیخت و در زمینه‌های بازی گروه بازیگری، فیلم‌نامه، شخصیت‌پردازی‌ها و صحنه‌های جنگی مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم طی مراسم اسکار در 12 رشته نامزد دریافت جایزه شد که در پنج رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین جلوه‌های تصویری، بهترین طراحی لباس، بهترین فیلم و بهترین تدوین صدا این جایزه را کسب کرد. این فیلم طی مراسم گلدن گلوب نیز در چهار رشته نامزد دریافت جایزه شد که در دو رشته بهترین فیلم و بهترین کارگردانی این جایزه را به دست آورد.

فیلم گلادیاتور مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما کشاند و با استقبال گسترده آنان مواجه شد. این فیلم با بودجه تولید 103 میلیون دلاری‌اش، حدود 457 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به راسل کرو، واکین فینیکس، کانی نیلسن، الیور رید، ریچارد هریس و درک جاکوبی اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ارتش روم به رهبری ژنرال ماکسیموس موفق به غلبه بر آخرین گروه بربرها می‌شود و روم را نجات می‌دهد. امپراتور مارکوس آئورلیوس در بستر مرگ، بدون توجه به پسر فریبکارش، کومودوس، از ماکسیموس تقاضا می‌کند تا افسار امور را به‌دست بگیرد و با شکل دادن پارلمان، یک جمهوری مستقل را ایجاد کند. پس از این اتفاق کومودوس پدر را کشته و دستور اعدام ماکسیموس و خانواده او را در اسپانیا صادر می‌کند. ماکسیموس از مرگ می‌گریزد، اما نمی‌تواند خانواده‌اش را نجات دهد.




بنر فیلم جوکر
پوستر فیلم جوکر
دو زبانه

جوکر

Joker
کارگردان: Todd Phillips نویسنده: Scott Silver , Todd Phillips
سال انتشار:2019محصول: کانادا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Robert De NiroRobert De Niro
Zazie BeetzZazie Beetz
Frances ConroyFrances Conroy
Brett CullenBrett Cullen
Shea WhighamShea Whigham

درباره فیلم جوکر


جوکر (Joker) جزو بهترین فیلم های واکین فینیکس محسوب می‌شود که وظیفه تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی آن برعهده برعهده تاد فیلیپس قرار داشت. بردلی کوپر در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی و اسکات سیلور در انجام وظیفه نویسندگی به فیلیپس کمک کردند.

این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نمرات بالایی کسب کرد؛ این فیلم در زمینه‌های کارگردانی ، فیلم‌نامه و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.این فیلم طی مراسم اسکار در 11 بخش ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن موفق شد این جایزه را به دست بیاورد.

فیلم جوکر طی مراسم گلدن گلوب در چهار بخش ازجمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد که در دو بخش بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای بازی واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن این جایزه را کسب کرد.

فیلم جوکر فروش خارق‌العاده‌ای در گیشه داشت و استقبال گسترده مخاطبان را به همراه داشت. این فیلم که با بودجه 77 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 1.074 میلیارد دلار فروش کرد. با این فروش جوکر به ششمین فیلم پرفروش سال 2019، سی‌ویکمین فیلم پرفروش تاریخ سینما و پرفروش‌ترین فیلم درجه آر تاریخ سینما تبدیل شد. واکین فینیکس، رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و برت کالن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: حوادث فیلم در سال 1981 جریان دارد؛ مردی به نام آرتور فلک همراه با مادرش پنی در شهر گاتهام زندگی می‌کند. آرتور جهت گذران زندگی خود در مهمانی‌های مختلف در نقش دلقک ظاهر می‌شود. گاتهام شهری فاسد است که فقر و بیکاری در آن بیداد می‌کند؛ این وضعیت به شدت آرتور را آزار می‌دهد. آرتور دارای یک بیماری عصبی است که به‌واسطه آن تحت شرایط نامناسب به شکل عصبی و هیستری می‌خندد. بعد از گذراندن شرایطی سخت و متحمل شدن تحقیر از سوی افراد مختلف، آرتور تصمیم می‌گیرد زندگی خود را تغییر داده و شورش بزرگی را به‌پا کند.

گالری فیلم جوکر





بنر فیلم سیمون سیمون
پوستر فیلم سیمون سیمون

سیمون سیمون

C'mon C'mon
کارگردان: Mike Mills نویسنده: Mike Mills
سال انتشار:2021محصول: ایالات متحده
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Woody NormanWoody Norman
Gaby HoffmannGaby Hoffmann
Scoot McNairyScoot McNairy
Molly WebsterMolly Webster
Jaboukie Young-WhiteJaboukie Young-White

درباره فیلم سیمون سیمون


زودباش زودباش (C'mon C'mon) یک فیلم جدید واکین فینیکس است که در سال 2021 اکران شد. وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده مایک میلز قرار دارد. چلسی بارنارد، آندریا لونگکر وایت و لیلا یاکوب تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم زودباش زودباش با واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شد و در زمینه بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون واکین فینیکس، گابی هافمن، اسکات، مک نییری، مولی وبستر، جابوکی یانگ وایت و وودی نورمن به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک هنرمند جهت مراقبت از خواهرزاده خود سفری را آغاز می‌کند و در این راه با مشکلاتی مواجه می‌شود.




بنر فیلم هتل رواندا
پوستر فیلم هتل رواندا

هتل رواندا

Hotel Rwanda
کارگردان: Terry George نویسنده: Terry George , Keir Pearson
سال انتشار:2004محصول: ایتالیا , South Africa , بریتانیا , ایالات متحده
Don CheadleDon Cheadle
Sophie OkonedoSophie Okonedo
Nick NolteNick Nolte
Fana MokoenaFana Mokoena
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Jean RenoJean Reno

درباره فیلم هتل رواندا


هتل رواندا (Hotel Rwanda) فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی تری جرج است. لازم به ذکر است که کیر پترسون از انجام وظیفه نویسندگی تری جرج را همراهی کرد.

فیلم هتل رواندا واکنش‌های مثبت منتقدان را به همراه داشت و نمرات بسیار بالایی دریافت کرد. این فیلم طی مراسم اسکار در سه بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ بخشی نتوانست این جایزه را کسب کند.

فیلم هتل رواندا طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ‌کدام این رشته‌ها نتوانست جایزه گلدن گلوب را کسب کند.

دان چیدل، سوفی اوکوندو، واکین فینیکس، نیک نولتی و روبرتو چیتران ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم هتل رواندا که با بودجه 17.5 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 33 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در آوریل 1994، تنش بین دولت تحت کنترل هوتو و شورشیان توتسی منجر به نسل کشی در رواندا شد، جایی که فساد و رشوه بین سیاستمداران عادی بود.




بنر فیلم او
پوستر فیلم او

او

Her
کارگردان: Spike Jonze نویسنده: Spike Jonze
سال انتشار:2013محصول: ایالات متحده
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Scarlett JohanssonScarlett Johansson
Amy AdamsAmy Adams
Rooney MaraRooney Mara
Olivia WildeOlivia Wilde
Chris PrattChris Pratt

درباره فیلم او


او (Her) نیز جزو بهترین فیلم های واکین فینیکس به شمار می‌آید که مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. اسپایک جونز نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم بود. مگان الیسون و وینسنت لندی در امر تهیه‌کنندگی جونز را همراهی کردند.

فیلم او پس از اکران نظرات مثبت منتقدان را به همراه داشت و توانست با تحسین گسترده آنان مواجه شود. این فیلم طی مراسم اسکار در پنج بخش ازجمله بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را دریافت کند.

فیلم او در مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته ازجمله بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد فیلم موزیکال یا کمدی نامزد دریافت جایزه شد که تنها توانست جایزه بهترین فیلم‌نامه را کسب کند.

این فیلم با توجه به بودجه تولیدش، فروش نسبتا خوبی داشت. فیلم او که با بودجه 23 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 47 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به واکین فینیکس، امی آدامز، رونی مارا، اولیویا وایلد و اسکارلت جوهانسون اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: ماجرای فیلم در سال ۲۰۲۵ جریان دارد. تئودور توامبلی که مردی درون‌گرا و منزوی است، در شرکتی کار می‌کند که نامه‌های زیبا و عاطفی برای متقاضی‌هایی که خود قادر به نگارش چنین نامه‌هایی نیستند، می‌نویسد. او زیاد خوشحال نیست چون در آستانه طلاق از همسرش کاترین، زنی که از دوران کودکی با هم بزرگ شده‌اند، قرار دارد. تئودور نرم‌افزاری گویا دارای هوش مصنوعی خریداری می‌کند، نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده تا با صاحب خود تطابق پیدا کرده و به روز شود.




بنر فیلم حرکت بین خطوط
پوستر فیلم حرکت بین خطوط

حرکت بین خطوط

Walk the Line
کارگردان: James Mangold نویسنده: James Mangold , Gill Dennis
سال انتشار:2005محصول: آلمان , ایالات متحده
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Reese WitherspoonReese Witherspoon
Ginnifer GoodwinGinnifer Goodwin
Robert PatrickRobert Patrick
Tyler HiltonTyler Hilton
Johnathan RiceJohnathan Rice

درباره فیلم حرکت بین خطوط


سر به راه باش (Walk the Line) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جیمز منگولد است که در سال 2005 اکران شد. لازم به ذکر است که گیل دنیس در امر نویسندگی منگولد را همراهی کرد.

سر به راه باش در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و در زمینه‌های موسیقی، بازی گروه بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به واکین فینیکس، ریس ویترسپون و ردا گریفیس اشاره کرد.

این فیلم به موفقیت تجاری بزرگی رسید و فروش خارق‌العاده‌ای در باکس‌آفیس داشت. فیلم سر به راه باش که با بودجه 28 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 187 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: سربه‌راه باش زندگی جانی کش، ستاره موسیقی کانتری و عشق میان او و جون کارتر را روایت می‌کند.




بنر فیلم ارباب
پوستر فیلم ارباب

ارباب

The Master
کارگردان: Paul Thomas Anderson نویسنده: Paul Thomas Anderson
سال انتشار:2012محصول: ایالات متحده
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Philip Seymour HoffmanPhilip Seymour Hoffman
Amy AdamsAmy Adams
Laura DernLaura Dern
Jesse PlemonsJesse Plemons
Ambyr ChildersAmbyr Childers

درباره فیلم ارباب


استاد (The Master) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پل تامس اندرسن است که در سال 2012 اکران شد. جوآن سلار، دانیل لوپی و مگان الیسون در امر تهیه‌کنندگی اندرسن را همراهی کردند.

فیلم استاد مورد توجه منتقدان قرار گرفته و تحسین گسترده آنان را به همراه داشت. این فیلم طی مراسم اسکار در سه رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ‌کدام از این رشته‌ها نتوانست جایزه اسکار را کسب کند. فیلم استاد طی مراسم گلدن گلوب نیز در سه رشته بهترین بازیگر مرد فیلم درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد فیلم درام و بهترین بازیگر نقش مکمل زن فیلم درام نامزد دریافت جایزه شد که در هیچ رشته‌ای نتوانست این جایزه را کسب کند.

این فیلم در گیشه شکست خورد و نتوانست توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند. فیلم استاد که با بودجه 32 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 28 میلیون دلار فروش کرد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به واکین فینیکس، فیلیپ سیمور هافمن، امی آدامز، امبر چایلدرز و مدیسن بیتی اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم استاد بدین شرح است: فیلم داستان یک سرباز سابق نیروی دریایی به اسم فردی کوئل را نشان می‌دهد که پس از جنگ جهانی دوم به خانه باز می‌گردد و خود را درگیر مشکلات روانی خود می‌بیند. او به دلیل اختلالات روانی خود از جامعه گریزان بوده و با شخصی به اسم لنکستر داد آشنا می‌شود. لنکستر به عنوان استاد فردی، سعی می‌کند او را با روش‌های متافیزیکی مخصوص خود درمان کند.




بنر فیلم برادران سیسترز
پوستر فیلم برادران سیسترز

برادران سیسترز

The Sisters Brothers
کارگردان: Jacques Audiard نویسنده: Jacques Audiard , Thomas Bidegain
سال انتشار:2018محصول: ایالات متحده , بلژیک , فرانسه , Romania , اسپانیا
John C. ReillyJohn C. Reilly
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Jake GyllenhaalJake Gyllenhaal
Riz AhmedRiz Ahmed
Rebecca RootRebecca Root
Allison TolmanAllison Tolman

درباره فیلم برادران سیسترز


برادران سیترز (The Sisters Brothers) نیز جزو بهترین فیلم های واکین فینیکس به شمار می‌آید که وظیفه کارگردانی و نویسندگی آن برعهده ژاک اودیار قرار داشت. رزا اتاب، پاسکال کوشتو، مایکل دلوکا و آلیسون دیکی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم برادران سیسترز پس از اکران واکنش‌های مختلف منتقدان را در پی داشت و نمرات متوسطی دریافت کرد. جان سی ریلی، واکین فینیکس، جیک جیلنهال، ریز احمد، ربکا روت، الیسن تولمن، روتخر هاور، کارول کین، ریچارد بریک و کرید برتن ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم برادران سیسترز نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و در گیشه شکست خورد. این فیلم که با بودجه 38 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 13 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان در سال 1851 در اورگن و کالیفرنیا، همزمان با تب طلا رخ می‌دهد. چارلی و ایلای به‌دنبال کشتن هرمن کرمیت وارم راهی کالیفرنیا می‌شوند که در این مسیر اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد و بعد از رسیدن به مقصد، ماجرا به شکلی متفاوت با نقشه ابتدایی ادامه پیدا می‌کند.




بنر فیلم حیاط ها

حیاط ها

The Yards
کارگردان: James Gray نویسنده: James Gray , Matt Reeves
سال انتشار:2000محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Mark WahlbergMark Wahlberg
Joaquin PhoenixJoaquin Phoenix
Charlize TheronCharlize Theron
James CaanJames Caan
Ellen BurstynEllen Burstyn
Faye DunawayFaye Dunaway

درباره فیلم حیاط ها


محوطه (The Yards) جزو بهترین فیلم های واکین فینیکس است که جیمز گری کارگردان و نویسنده آن بود. مت ریوز در امر نویسندگی گری را همراهی کرد. نیک وکسلر، پل وبستر و کری اورنت تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

فیلم محوطه نتوانست استقبال منتقدان را برانگیزد و در گیشه نیز شکست خورد. این فیلم که با بودجه 24 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدود 880 هزار دلار فروش کرد. مارک والبرگ، واکین فینیکس، شارلیز ترون، الن برستین و جیمز کان ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: در راه‌آهن منطقه کوئینز، پیمانکاران واگن‌های متروی شهری را تعمیر و بازسازی می‌کنند. این قراردادها بسیار پرسود هستند و بنابراین اختلاس و فساد امری عادی است.

نظرات در مورد پست بهترین فیلم‌های واکین فینیکس

عکس پروفایل

شما