خبرنامه ملوفیلم

ایمیل خود را وارد کنید تا بتونیم بهتر با شما در ارتباط باشیم.

مورد انتظارترین فیلم‌های 2022

بهترین فیلم‌های 2022 را بشناسید - سال 2022 بدون شک یکی از فعال‌ترین و جذاب‌ترین سال‌های سینمایی خواهد بود.

پس از ورود استریم‌های قدرتمندی مانند نتفلیکس و دیزنی به عرصه‌ی امروزی، شاهد خلق آثاری شگفت انگیز با منابعی تمام نشدنی هستیم و این می‌تواند بهترین خبر برای دوست داران سینما باشد.

بازگشت فرانچایزهای محبوبی مانند جان ویک، Transformers، مأموریت غیر ممکن و همچنین شروع فاز جدید دنیای سینمایی مارول با رونمایی از آثاری جذاب و تماشایی و ده‌ها فیلم با بازیگران و کارگردانان صاحب سبک.

در ادامه‌ی این مقاله ما قصد داریم لیستی از مورد انتظارترین، و بهترین فیلم‌های جدید سال 2022 را به شما همراهان همیشگی ملوفیلم تقدیم کنیم.

با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های 2022




بنر فیلم سقوط ماه

سقوط ماه

Moonfall
کارگردان: Roland Emmerich نویسنده: Harald Kloser , Roland Emmerich , Spenser Cohen
سال انتشار:2022محصول: چین , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Halle BerryHalle Berry
Patrick WilsonPatrick Wilson
John BradleyJohn Bradley
Michael PeñaMichael Peña
Charlie PlummerCharlie Plummer
Yu WenwenYu Wenwen

درباره فیلم سقوط ماه


سقوط ماه یک فیلم در ژانر علمی تخیلی و اکشن است که وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده رولاند امریش قرار دارد. هارالد کلوسر در انجام وظیفه تهیه‌کنندگی و نویسندگی به امریش کمک کرد.

فیلم سقوط ماه با بودجه عظیم 150 میلیون دلاری ساخته شد. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به هلی بری در نقش جو فاولر، پاتریک ویلسون در نقش برایان هارپر، چارلی پلامر در نقش سانی هارپر، جان بردلی‌وست در نقش کی سی هوسمن، دونالد ساترلند در نقش هولدنفیلد، مایکل پنیا در نقش تام لوپز، کارولینا بارتزاک در نقش برندا لوپز، ایم ایکوآکور در نقش داگ دیویدسون، ماکسیم روی در نقش کاپیتان گابریلا اوکلر و استفان بوگارت در نقش آلبرت هاچینگز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک نیروی مرموز ماه را از مدار زمین خارج کرده و آن را در مسیر برخورد با زندگی همان‌طور که ما می‌شناسیم به حرکت در می‌آورد. تنها چند هفته پیش از نابودی، مدیر ناسا و فضانورد سابق جو فاولر باور دارد که او کلید نجات همه ما را دارد. اما تنها یک فضانورد به اسم برایان هارپر و نظریه‌پرداز کی. سی. هاوسمن او را باور دارند. این قهرمانان باید ماموریتی غیرممکن را جهت نجات زمین آغاز کنند.




بنر فیلم سونیک خارپشت 2

سونیک خارپشت 2

Sonic the Hedgehog 2
کارگردان: Jeff Fowler نویسنده: Josh Miller , Patrick Casey
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Ben SchwartzBen Schwartz
Jim CarreyJim Carrey
Idris ElbaIdris Elba
Colleen O'ShaughnesseyColleen O'Shaughnessey
James MarsdenJames Marsden
Tika SumpterTika Sumpter

درباره فیلم سونیک خارپشت 2


سونیک خارپشت 2 (Sonic the Hedgehog 2) یکی از بهترین فیلم های 2022 محسوب می‌شود که جف فاولر وظیفه کارگردانی آن را برعهده دارد. نیل اچ. موریتز، توبی آشر، تورو ناکاهارا، تاکاشی ایتو و تیم میلر تهیه‌کنندگان این اثر هستند. فیلم‌نامه این فیلم توسط پاتریک کیسی و جاش میلر نوشته شد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به بن شوارتز صداپیشه شخصیت سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، ادریس البا صداپیشه شخصیت ناکلز اکیدنا، جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، تیکا سومپتر در نقش در نقش مدی واچوفسکی و لی مجدوب در نقش مامور استون اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم سونیک خارپشت 2 بدین شرح است: پس از اين که سونیک به همراه تام و مدی در گرین هیلز مستقر می‌شوند و اوضاع به روال عادی بازمی‌گردد، تام و مدی به مسافرت می‌روند و سونیک به منظور زندگی آزادانه‌تر در خانه آن‌ها مستقل می‌شود. دکتر روباتنیک در سیاره قارچی با ناکلز آشنا می‌شود و با کمک او از سیاره قارچی نجات پیدا می‌کند و باهم به زمین بازمی‌گردند. ناکلز در جستجوی زمرد افسانه‌ای قدرت هست که با انرژی آن می‌توان به تمام قدرت‌ها و تمدن‌ها رسید.




بنر فیلم مرد شمالی

مرد شمالی

The Northman
کارگردان: Robert Eggers نویسنده: Sjón , Robert Eggers
سال انتشار:2022محصول: ایسلند , ایرلند , بریتانیا , ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Alexander SkarsgårdAlexander Skarsgård
Anya Taylor-JoyAnya Taylor-Joy
Nicole KidmanNicole Kidman
Ethan HawkeEthan Hawke
Claes BangClaes Bang
Willem DafoeWillem Dafoe

درباره فیلم مرد شمالی


مرد شمالی (The Northman) فیلمی تاریخی و درام است که رابرت اگرز کارگردان و نویسنده آن است. فیلم‌نامه این اثر توسط آرنان میلشان، لارس نودسن و مارک هوفام نوشته شد. لازم به ذکر است که این فیلم با بودجه 110 میلیون دلاری ساخته شد.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم مرد شمالی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به الکساندر اسکاشگورد، نیکول کیدمن، آنیا تیلور جوی، ویلم دفو، ایثن هاک، کلیس بنگ، بیورک، موری مک‌آرتور ، ایان جرارد وایت، هافثور یولیوش پی‌یرشون، کیت دیکی، رالف اینسون و گوستاو لیند اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم مرد شمالی بدین شرح است: این فیلم به‌عنوان یک حماسه انتقام‌جویی وایکینگی توصیف شده که اتفاقات آن در ایسلند اواخر قرن دهم جریان دارد.




بنر فیلم شهر گمشده دی

شهر گمشده دی

Lost City of D
کارگردان: Aaron Nee نویسنده: Dana Fox , Oren Uziel
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Sandra BullockSandra Bullock
Channing TatumChanning Tatum
Daniel RadcliffeDaniel Radcliffe
Patti HarrisonPatti Harrison
Da'Vine Joy RandolphDa'Vine Joy Randolph
Brad PittBrad Pitt

درباره فیلم شهر گمشده دی


شهر گمشده دی (The Lost City of D) فیلمی کمدی و ماجراجویانه به کارگردانی آدام نی است. سیت گوردون و دانا فاکس نویسندگان این فیلم هستند. وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر نیز برعهده ساندرا بولاک، لیزا چاسین و سیت گوردون قرار دارد.

در فیلم شهر گمشده دی بازیگرانی همچون ساندرا بولاک، چانینگ تاتوم، دنیل ردکلیف، پتی هریسون، اسکار نونز، داوین جوی راندولف و برد پیت به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: یک رمان‌نویس سبک عاشقانه در تور کتاب با مدل جلد کتابش گرفتار آدم‌ربایی شده و هر دوی آن‌ها وارد مشکلات بزرگی می‌شوند.




بنر فیلم دکتر استرنج در دنیاهای موازی

دکتر استرنج در دنیاهای موازی

Doctor Strange in the Multiverse of Madness
کارگردان: Sam Raimi نویسنده: Jade Halley Bartlett , Michael Waldron
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Benedict CumberbatchBenedict Cumberbatch
Elizabeth OlsenElizabeth Olsen
Benedict WongBenedict Wong
Chiwetel EjioforChiwetel Ejiofor

درباره فیلم دکتر استرنج در دنیاهای موازی


دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) جزو بهترین فیلم های 2022 به شمار می‌آید که سم ریمی وظیفه کارگردانی آن را برعهده دارد. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم است. فیلم‌نامه این اثر توسط جید برتلت و مایکل والدرون نوشته شد.

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیوتل اجیوفور و ریچل مک آدامز اشاره کرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: بعد از اتفاقات فیلم انتقام جویان: پایان بازی، سریال وانداویژن و فصل اول سریال لوکی، ادامه تحقیقات دکتر استرنج درباره سنگ زمان توسط یکی از دوستان که به دشمن تبدیل شده متوقف می‌شود.




بنر فیلم مهاجم مقبره 2

مهاجم مقبره 2

Tomb Raider 2
کارگردان: Ben Wheatley نویسنده: Amy Jump
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Alicia VikanderAlicia Vikander
Kristin Scott ThomasKristin Scott Thomas
Radhesh AriaRadhesh Aria

درباره فیلم مهاجم مقبره 2


مهاجم مقبره 2 (Tomb Raider 2) یکی از فیلم‌های موردانتظار سال 2022 است که وظیفه کارگردانی آن برعهده میشا گرین قرار دارد. این فیلم درواقع دنباله فیلمی به همین نام است که در سال 2018 اکران شده بود. فیلم‌نامه این اثر توسط میشا گرین و امی جامپ نوشته شد. در این فیلم بازیگرانی همچون آلیسیا ویکاندر و کریستین اسکات توماس به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: پس از اینکه لارا جهان را نجات داد و مانع از خروج ویروس کشنده از مقبره شد، به لندن بازگشت و جایگاه خود را در شرکت پدرش پذیرفت. با این حال، او خیلی زود متوجه شد ترینیتی (گروهی که می خواست ویروس را آزاد کند) مستقیماً از طریق شرکت مادر ترنیتی Patna با شرکت کرافت در ارتباط بود.




بنر فیلم بتمن

بتمن

The Batman
کارگردان: Matt Reeves نویسنده: Matt Reeves , Peter Craig
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Robert PattinsonRobert Pattinson
Zoë KravitzZoë Kravitz
Paul DanoPaul Dano
Jeffrey WrightJeffrey Wright
Andy SerkisAndy Serkis
Colin FarrellColin Farrell

درباره فیلم بتمن


بتمن (The Batman) فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی مت ریوز است. دیلان کلارک در امر تهیه‌کنندگی و متسون تاملین در امر نویسندگی ریوز را همراهی کردند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند می‌توان به رابرت پتینسون، جفری رایت، زوئی کراویتز، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل و جان تورتورو اشاره کرد. فیلم بتمن با بودجه حدودا 100 میلیون دلاری ساخته شد.

خلاصه داستان فیلم بتمن بدین شرح است: در دومین سال مبارزه با جنایت، بتمن فساد را در شهر گاتهام فاش می‌کند که با خانواده‌اش در ارتباط است؛ در همین حال او با یک قاتل سریالی معروف به اسم ریدلر مواجه می‌شود.




بنر فیلم جان ویک: قسمت 4

جان ویک: قسمت 4

John Wick: Chapter 4
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:2022محصول:
مشاهده صفحه فیلم

درباره فیلم جان ویک: قسمت 4


جان ویک: بخش 4 (John Wick: Chapter 4) چهارمین فیلم مجموعه جان ویک است که توجه بسیاری از طرفداران ژانر اکشن را به سمت خود جلب کرده است. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندکی این فیلم برعهده چاد استاهلسکی قرار دارد. ریحان ایوانک و اریکا لی در امر تهیه‌کنندگی استاهلسکی را همراهی کردند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده شی هتن و مایکل فینچ قرار داشت.

ازجمله بازیگرانی که در فیلم جان ویک: بخش 4 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، دانی ین، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، اسکات ادکینز و هیرویوکی سانادا اشاره کرد.




بنر فیلم تاپ گان: ماوریک

تاپ گان: ماوریک

Top Gun: Maverick
کارگردان: Joseph Kosinski نویسنده: Ehren Kruger , Christopher McQuarrie , Justin Marks , Peter Craig , Eric Warren Singer
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Tom CruiseTom Cruise
Val KilmerVal Kilmer
Miles TellerMiles Teller
Ed HarrisEd Harris
Jennifer ConnellyJennifer Connelly
Glen PowellGlen Powell

درباره فیلم تاپ گان: ماوریک


تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) فیلمی اکشن و نظامی به کارگردانی جوزف کوشینسکی است که درواقع دنباله فیلم تاپ گان محصول سال 1986 است. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده جری بروکهایمر، دیوید الیسون و تام کروز قرار دارد. فیلم‌نامه این اثر توسط پیتر کریگ، جاستین مارکس، کریستوفر مک‌کوری و اریک وارن سینگر نوشته شد.

این فیلم با بودجه عظیم 152 میلیون دلاری ساخته شد. تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم، اد هریس و پیتر مارک کندال ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم تاپ گان: ماوریک به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: داستان فیلم راجع‌به مأمور ماوریک و افسر او است که با هواپیمای فوق پیشرفته اف هجده به یک مأموریت جدید فرستاده می‌شوند.




بنر فیلم ثور: عشق و رعد
پوستر فیلم ثور: عشق و رعد
دو زبانه

ثور: عشق و رعد

Thor: Love and Thunder
کارگردان: Taika Waititi نویسنده: Taika Waititi , Jennifer Kaytin Robinson
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
تماشای آنلاین فیلم
Chris HemsworthChris Hemsworth
Natalie PortmanNatalie Portman
Tessa ThompsonTessa Thompson
Taika WaititiTaika Waititi
Christian BaleChristian Bale

درباره فیلم ثور: عشق و رعد


ثور: عشق و تندر اثری ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی تایکا وایتیتی است. جنیفر کایتین رابینسون در امر نویسندگی وایتیتی را همراهی کرد. کوین فایگی و براد ویندرباوم وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به کریس همسورث در نقش ثور، تسا تامپسون در نقش والکری، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر، تایکا وایتیتی در نقش کورگ، جیمی الکساندر در نقش سیف و کریستین بیل در نقش گور قصاب خدایان اشاره کرد.




بنر فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

Transformers: Rise of the Beasts
کارگردان: Steven Caple Jr. نویسنده: Joby Harold , Darnell Metayer , Josh Peters
سال انتشار:2022محصول: کانادا , ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Anthony RamosAnthony Ramos
Dominique FishbackDominique Fishback
Tobe NwigweTobe Nwigwe
Peter CullenPeter Cullen
Ron PerlmanRon Perlman
Lauren VélezLauren Vélez

درباره فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران


تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) فیلمی به کارگردانی استیون کپل جونیور است. فیلم‌نامه این فیلم توسط دارنل متایر و جاش پیترز نوشته شد. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده دان مورفی، تام دی سانتو، لورنزو دی بوناونتورا، مایکل بی، مارک وحرادیان و دانکن هندرسون قرار داشت.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به آنتونی راموس، دومینیک فیش بک و لونا لورن ولز اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم ظهور جانوران بدین شرح است: در سال 1994، یک زوج باستان‌شناس از بروکلین با یک کشمکش قدیمی مواجه می‌شوند که با سه جناح ترانسفورمرز در ارتباط است: Maximals ، Predacons و Terrorcons.




بنر فیلم ایندیانا جونز 5

ایندیانا جونز 5

Indiana Jones 5
کارگردان: James Mangold نویسنده: James Mangold , Jez Butterworth , John-Henry Butterworth
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Harrison FordHarrison Ford
Mads MikkelsenMads Mikkelsen
Phoebe Waller-BridgePhoebe Waller-Bridge
Boyd HolbrookBoyd Holbrook
Thomas KretschmannThomas Kretschmann
Shaunette Renée WilsonShaunette Renée Wilson

درباره فیلم ایندیانا جونز 5


ایندیانا جونز 5 (Indiana Jones 5) یک فیلم اکشن و ماجراجویانه به کارگردانی و نویسندگی جیمز منگولد است. جز باترورث و جان هنری باترورث در امر نویسندگی منگولد را همراهی کردند. استیون اسپیلبرگ، کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل تهیه‌کنندگان این فیلم بودند.

این فیلم درواقع دنباله فیلم ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین محصول سال 2008 است. ازجمله بازیگرانی که در فیلم ایندیانا جونز 5 به ایفای نقش پرداختند می‌توان به هریسون فورد، فیبی والر بریج، مس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شانت رنه ویلسون، توبی جونز و آنتونیو باندراس اشاره کرد.




بنر فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو

دنیای ژوراسیک: قلمرو

Jurassic World: Dominion
کارگردان: Colin Trevorrow نویسنده: Colin Trevorrow , Emily Carmichael
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Mamoudou AthieMamoudou Athie
Laura DernLaura Dern
Jeff GoldblumJeff Goldblum
Scott HazeScott Haze
Bryce Dallas HowardBryce Dallas Howard
Dichen LachmanDichen Lachman

درباره فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو


دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion‎) اثری علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی کالین ترورو است که درواقع دنباله فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی محسوب می‌شود. امیلی کارمایکل در امر نویسندگی ترورو را همراهی کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده فرانک مارشال و پاتریک کراولی قرار داشت.

در این فیلم بازیگرانی همچون کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن، سم نیل، جف گلدبلوم، مامودو آتی، اسکات هیز، دیچن لاچمن، دنیلا پیندا، کمپبل اسکات، ایزابل سرمون، جاستیس اسمیث، عمر سی، دی‌واندا وایس و بی‌دی ونگ به ایفای نقش پرداختند.




بنر فیلم پلنگ سیاه : واکاندا برای همیشه

پلنگ سیاه : واکاندا برای همیشه

Black Panther: Wakanda Forever
کارگردان: Ryan Coogler نویسنده: Ryan Coogler
سال انتشار:2022محصول: ایالات متحده
مشاهده صفحه فیلم
Lupita Nyong'oLupita Nyong'o
Letitia WrightLetitia Wright
Danai GuriraDanai Gurira
Winston DukeWinston Duke
Angela BassettAngela Bassett
Martin FreemanMartin Freeman

درباره فیلم پلنگ سیاه : واکاندا برای همیشه


پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه (Black Panther: Wakanda Forever‎) یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی رایان کوگلر است. کوین فایگی تهیه‌کننده این فیلم تماشایی است.

این فیلم درواقع سی‌وپنجمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که در آن بازیگرانی همچون لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، لتیشیا رایت، وینستون دوک و آنجلا باست به ایفای نقش پرداختند.




بنر فیلم جانواران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3

جانواران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3

Fantastic Beasts and Where to Find Them 3
کارگردان: David Yates نویسنده: J.K. Rowling , Steve Kloves
سال انتشار:2022محصول: بریتانیا
مشاهده صفحه فیلم
Eddie RedmayneEddie Redmayne
Johnny DeppJohnny Depp
Jessica WilliamsJessica Williams
Jude LawJude Law
Ezra MillerEzra Miller
Alison SudolAlison Sudol

درباره فیلم جانواران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3


جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore‎) نیز یکی از بهترین فیلم های 2022 است که دیوید ییتس کارگردان آن است. دیوید هیمن، جی.کی. رولینگ، استیو کلاوز و لیونل ویگرام تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. داستان این فیلم توسط جی. کی. رولینگ و استیو کلاوز نوشته شد.

این فیلم دنباله مستقیم فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد است که در سال 2018 اکران شده بود. در فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور بازیگرانی همچون ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، آلیسون سودول، ازرا میلر، کلوم ترنر، ویلیام نادیلام، پاپی کوربی توچ، جسیکا ویلیامز، جود لا و مس میکلسن نوشته شد.

خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است: چندین سال بعد از وقایع فیلم دوم، داستان تا حدودی در ریودوژانیروی برزیل و بخشی دیگر در برلین آلمان جریان دارد و منجر به دخالت جادوگران و جهان جادویی در جنگ جهانی دوم می‌شود.‌‌‌‌ پروفسور آلبوس دامبلدور می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر سیاه قدرتمند، در تلاش برای سلطه بر دنیای جادویی است.




بنر فیلم ماموریت غیر ممکن 7
پوستر فیلم ماموریت غیر ممکن 7

ماموریت غیر ممکن 7

Mission: Impossible 7
کارگردان: نویسنده:
سال انتشار:2021محصول:

درباره فیلم ماموریت غیر ممکن 7


ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7) یک فیلم مهیج و اکشن به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کریستوفر مک‌کوری است. تام کروز و چیک مایرز در امر تهیه‌کنندگی مک‌کوری را همراهی کردند.

در این فیلم بازیگرانی همچون تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی به ایفای نقش پرداختند.

نظرات در مورد پست مورد انتظارترین فیلم‌های 2022

عکس پروفایل

شما

عکس پروفایل

u_65704

چهارشنبه، 07 دی 1401، 04:43

فلش 2022