بیشتر بخوانید

صفحه اصلی > معرفی : معرفی و نقد فیلم چشم آبی کم رنگ – 2022

معرفی و نقد فیلم چشم آبی کم رنگ – 2022

زندگی و روش کارآگاه ها همیشه برای بینندگان سینما جذاب بوده است و این جذابیت زمانی بیشتر می شود که شخصیت یک کارآگاه کهنه کار با یک فیلمنامه خوب همراه شود.

داستان فیلم در دره ی پوشیده از برف هادسون در سال ۱۸۳۰ اتفاق می افتد. آکادمی نظامی آمریکا یک کارآگاه سابق را احضار و استخدام می کند تا قتل وحشتناک یک دانشجوی افسری را بررسی کند. کمی بعد در جریان فیلم کارآگاه برای حل این جنایت از یکی از دانشجویان آکادمی کمک می گیرد.

نقد و بررسی فیلم چشم آبی کم رنگ – The Pale Blue Eye ( 2022 )

درباره فیلم چشم آبی کم رنگ​

نقد و بررسی فیلم چشم آبی کم رنگ – The Pale Blue Eye ( ۲۰۲۲ ) – همکاری کریستین بیل و فیلم سازی اسکات کوپر جذاب است. “چشم آبی کم رنگ” دومین همکاری آنهاست (اولین همکاری آنها فیلم “دشمنان” بود و در آنجا نیز وقایع فیلم در دهه 1800 رخ می داد) در این قسمت باید اضافه کنیم که این دو نفر مکمل های خوبی هستند و در این کار به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. این فیلم در IMDB امتیاز قابل قبولی گرفته است. وقایع فیلم آنقدر کافی و قانع کننده هستند که شما را به مدت دو ساعت علاقه مند نگه می دارند. محیط و فضا سازی به رمز و راز پیرامون شخصیت ها می افزاید و هیجان و تنش را به شما منتقل می کند. حتی اگر این فیلم ایراداتی داشته باشد، به اندازه کافی قانع کننده است که شما را تا پایان آن کنجکاو نگه دارد.

بروز اتفاقات مهیج در کنار مناظر نفس گیر در دره ی هادسون به همراه پوشیدگی محیط با سفیدی برف به رویدادها جذابیتی سورئال می بخشد. روند ساخت فیلم کاملاً مطابق با دوره زمانی است که فیلم نشان می دهد. از جذابیت های دیگر این فیلم می توان به این موضوع اشاره کرد که روند فیلمنامه در کنار زمان بندی خوب در ورود شخصیت ها به جریان فیلم باعث می شود هیجان و تنش در بیننده به صورت صعودی افزایش یابد که این موضوع باعث می شود تا انتهای این فیلم شما از آن خسته نشوید و در بسیاری از موارد بیننده را میخکوب می کند.

چشم آبی کم رنگ ( The Pale Blue Eye ) یک فیلم هیجان انگیز رازآلود است و در دوره ای اتفاق می افتد که برای تماشاگران سینما غیر عادی است و همین موضوع باعث تازگی آن می شود. در صورتی که به این سبک از فیلم ها علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان 15 دقیقه ی پایانی این فیلم را از دست ندهید.

ممنون که همراه ملوفیلم هستید ، نظرات ارزشمند خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید و اگر فیلم و یا سریالی در این سبک دیده بودید و از تماشای آن لذت بردید در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

سینا نظری

پست های مرتبط

معرفی بهترین انیمیشن های سریالی 2023│ از هیولا تا هایکیو

آیا انیمیشن‌ها فقط برای کودکان است؟ از زمانی که Crusader Rabbit بیش…

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌ زده │ گریز از عصر یخبندان

شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌ زده (Ghostbusters: Frozen Empire) یک فیلم کمدی ماوراء‌طبیعی…

۲۳ فروردین ۱۴۰۳

معرفی 7 انیمیشن جذاب 2023 │ از مهاجرت تا المنتال

سال 2023 شاهد ساخت و اکران انیمیشن‌های شگفت‌انگیز بسیاری بودیم که هر…

۲۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید